Dat klopt, want op het moment dat ze een relatie krijgen draaien ze als een blad aan de boom om.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik sta daar anders in, hier kwam er een baby maar geen relatie. Ik denk dus dat relaties funester zijn dan het hebben van een kind. Maar dat is koffiedik kijken hoor.
Ach, dat moet op zn tijd toch ook kunnen? Het is een fragiel evenwicht, to be honoust, ik vind het maar lastig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
respect daarvoor hoor...er zijn ook genoeg single mammies die wel de hort op gaan en hun kind maar ergens dumpen
Tja...het zijn vaak die krijsende gevallen die vanaf de bank roepen dat die kerels thuis moeten blijven jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:31 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik sta daar anders in, hier kwam er een baby maar geen relatie. Ik denk dus dat relaties funester zijn dan het hebben van een kind. Maar dat is koffiedik kijken hoor.
Nou, tot nu toe houden ze hun burgerlijke leven goed vol anders.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
En na een aantal jaar hangen ze weer aan de foon om te vragen of je mee de kroeg in gaat,want ze worden gek thuis...
achja, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geldig excuus, ik zit gewoon thuis op fok omdat ik niks beters te doen heb![]()
ok, JB, snap out of it!![]()
Je werkt voor je familie en in je vrije tijd heb je tijd voor de familie en dan houd je niet veel tijd over?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij snapt hem.![]()
En dan bellen ze niet meer en als je wat wilt afspreken kunnen ze echt nooit.![]()
Dan ga je je wel afvragen of het wel vrienden waren. (en dan weet je het antwoord ook al wel.)
ohja...zeker wel...maar niet 3x per week zoals ik wel eens gezien hebquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ach, dat moet op zn tijd toch ook kunnen? Het is een fragiel evenwicht, to be honoust, ik vind het maar lastig.
Dat vind ik wel snel dan. Ze veranderen al als ze net een relatie hebben.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je werkt voor je familie en in je vrije tijd heb je tijd voor de familie en dan houd je niet veel tijd over?
Ja, ook daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar volgens mij verlangt niemand binnen een vriendschap dat er wekelijks afgesproken wordt op het moment dat er een gezin in het spel is. Maar helemaal noooooit meer, ik vind dat wel typisch. Je bent toch ook iemand, los van het feit dat je echtgenoot en vader bent?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je werkt voor je familie en in je vrije tijd heb je tijd voor de familie en dan houd je niet veel tijd over?
Nee, dat gaat mij iets te ver.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja...zeker wel...maar niet 3x per week zoals ik wel eens gezien heb
Tja...ik heb er verder weinig moeite mee...ik heb niet zoveel met mensenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel snel dan. Ze veranderen al als ze net een relatie hebben.
Volgens mij doe jij het wel goed met de grote heilige Peuterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:38 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat gaat mij iets te ver.
kijken of je dan nog meer lultquote:
mensen zijn leuk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tja...ik heb er verder weinig moeite mee...ik heb niet zoveel met mensen
quote:it's their (tijn zou zeggen: they're) loss
Ja, dat wel. Ik heb nog een hoop leuke nachten in de kroeg gehad en andere onverwachte dingen terwijl zij allemaal op de bank zaten weg te vutten. Maar toch blijf ik het jammer vinden, wat dat betreft wil ik wel tien jaar terug in de tijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
it's their (tijn zou zeggen: they're) loss
Soms twijfel ik, dat hoort er ook bij, over het algemeen genomen maak ik verantwoorde keuzes ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij het wel goed met de grote heilige Peuter
Zij zaten niet perse weg te vuttten, maar tijd in hun gezin aan het steken. Gek genoeg genieten sommige mensen daar ook van hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik heb nog een hoop leuke nachten in de kroeg gehad en andere onverwachte dingen terwijl zij allemaal op de bank zaten weg te vutten. Maar toch blijf ik het jammer vinden, wat dat betreft wil ik wel tien jaar terug in de tijd.
Hoe weet jij datquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
it's their (tijn zou zeggen: they're) loss
ik wil ook wel terug naar mijn 15e, toen was het toch leuker om uit te gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Ik heb nog een hoop leuke nachten in de kroeg gehad en andere onverwachte dingen terwijl zij allemaal op de bank zaten weg te vutten. Maar toch blijf ik het jammer vinden, wat dat betreft wil ik wel tien jaar terug in de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |