ja...haha enzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
grappig dat je zoiets grappig noemt
We kunnen niet alles hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had ik maar zo'n spannend leven denk ik nu
preciesquote:
ik kreeg een opmerking naar mijn hoofd geslingerd door iets wat ik zei maar heul niet kwaad bedoeldequote:
Hier?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kreeg een opmerking naar mijn hoofd geslingerd door iets wat ik zei maar heul niet kwaad bedoelde
Jaahaa, jij zegt al twee weken niets leuks over me, hou eens op!quote:
net stond er iets anders kleine ninjaquote:
Een slechte ninjaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net stond er iets anders kleine ninja
Door wie en wat werd er gezegd en waarom raakt het je zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kreeg een opmerking naar mijn hoofd geslingerd door iets wat ik zei maar heul niet kwaad bedoelde
Nee, niet hier...het is al goed. Gewoon vergeten...diegene bedoeld er ook niks kwaads meequote:
volgens mij zei ik vandeweek nog iets aardigs, maar reageerde jij weer op je gebruikelijke onaardige manier, dus het is gedaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jaahaa, jij zegt al twee weken niets leuks over me, hou eens op!
Morgen is het allemaal weer goed danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, niet hier...het is al goed. Gewoon vergeten...diegene bedoeld er ook niks kwaads mee
Ik ben gebruikelijk onaardig?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens mij zei ik vandeweek nog iets aardigs, maar reageerde jij weer op je gebruikelijke onaardige manier, dus het is gedaan
tegen mij welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben gebruikelijk onaardig?!
Dat is ook een constante factorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:14 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben gebruikelijk onaardig?!
Het is bijna morgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Morgen is het allemaal weer goed dan
mogen we weer bijna werkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woei!!Nog maar 1 uur en 45 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |