Van Persie niet in ieder geval. Die is nooit topscoorder geworden en zal het waarschijnlijk ook nooit worden, ondanks de vrije trappen en penalties die hij mag nemen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:21 schreef Bami-pangkang het volgende:
Wie wordt topscoorder?
DROGBA
TORRES
ARHSAVIN
ROONEY
VAN PERSIE
Ik weet het niet.
Ja, ongelofelijkquote:
quote:Aston Villa have equalled their worst ever margin of defeat in the Premier League (1-7 v Chelsea in March)
Geen Rooneyquote:Fulham: Stockdale, Pantsil, Hughes, Hangeland, Konchesky, Duff, Murphy, Etuhu, Davies, Dempsey, Zamora.
Subs: Zuberbuhler, Kelly, Baird, Gera, Riise, Greening, Dembele.
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Vidic, Jonathan Evans, Evra, Valencia, Fletcher, Scholes, Park, Hernandez, Berbatov.
Subs: Kuszczak, Owen, Giggs, Smalling, Carrick, Nani, Rafael Da Silva.
Referee: Peter Walton (Northamptonshire)
Last van een virus inderdaad. Wordt uit de groep gehouden om de rest niet aan te steken ..quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Geen Rooney, Dembele op de bank trouwens bij Fulham
Wat een heldquote:Newcastle's Joey Barton: "We've bounced back from a masterclass from Paul Scholes on Monday of course. We were unbeaten at home last season and we wanted to keep that form going this time. Thankfully I can get rid of my moustache now - it was either my moustache or my relationship, so I'm quite pleased about that."
Ik voorspel dat Aston Villa tot januari een surrealistisch verloop zal beleven. Randy Lerner kan/wil voorlopig niet investeren in zijn vehikel, de trainer moet het maar doen met zijn vaak middelmatig presterende spelers...quote:
Hoop dat die een keer een Golgolgolgooooooooooooooooooool erin gooit tijdens de Premier Leaguequote:
Zou mooi zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hoop dat die een keer een Golgolgolgooooooooooooooooooool erin gooit tijdens de Premier League
Dat dus en lekker dat Man U voorstaatquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
Mooi... die staat in mijn Fantasy League...
Mooi hoe Shearer met zijn gewonnen geld liep te pronken.quote:
Mooie ontwikkeling natuurlijk, dat nu toch steeds meer teams gewoon lekker aanvallend proberen te spelenquote:
Wat is er met Rooney?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Geen Rooney, Dembele op de bank trouwens bij Fulham
Aha, ok. Bedanktquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ook dat staat maar een paar posts terug
Die hadden ze toch kunnen missenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:33 schreef YazooW het volgende:
Compenseert mooi die penalty die Fulham had moeten krijgen![]()
Ze zijn Ghana nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Die hadden ze toch kunnen missen
Balen voor je.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:45 schreef YazooW het volgende:
Nice Nani neemt m
staat in mn fantasy team
edit. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Mooi toch ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:50 schreef Morendo het volgende:
Newcastle die Villa met 6-0 van de mat veegt?
![]()
![]()
Als er volgend jaar een grote schoonmaak plaats vindt dan kunnen V/D Sar, Scholes, Giggs en Neville mooi door naar het bejaardenteam. Maar je hebt wel gelijk, de selectie herbergt gewoon te weinig topkwaliteit. Die gierige Schot en zijn nog meer gierige bazen moeten gewoon eens de portemonnee trekken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:38 schreef rubje het volgende:
ik zei het laatste nog: het tijdperk Fergunson is snel op zijn einde want MAN UTD is allang niet meer de club vd wereld. (real en Barca)
realquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:38 schreef rubje het volgende:
ik zei het laatste nog: het tijdperk Fergunson is snel op zijn einde want MAN UTD is allang niet meer de club vd wereld. (real en Barca)
Daar noem je drie clubs die een schuldbedrag met negen cijfers hebben openstaan...quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:38 schreef rubje het volgende:
Alleen Man Utd door overname, Barca en real omdat ze teveel uitgaven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar noem je drie clubs die een schuldbedrag met negen cijfers hebben openstaan...
Vanavond waarschijnlijk gewoon Adebayor in de basis, ipv alleen Tevez. Ik hoop wel dat Liverpool wint, want Fantasy League (en ik heb net Adebayor uit mijn team gehaald en Drogba erin gezetquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi affiche vanavond inderdaad, ik ben erg benieuwd vorige week was ik totaal niet onder de indruk van City en ze verdiende het eigenlijk gewoon om te verliezen. Kijken wat ze vanavond kunnen laten zien, ik ga er vanavond goed voor zitten.
Editquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Morendo het volgende:
Vanavond City tegen Liverpool.![]()
Een stel bij elkaar gekochte sterren die louter geobsedeerd zijn door geld tegen de volksclub uit Liverpool.
Inderdaad, niet normaal. Al had Liverpool ook echt geen geluk daar.quote:
geld verdienenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef Paul-89 het volgende:
Die Lucas wat doet die in godsnaam bij Liverpool ?
Aquilani hè.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige. Wat een matige voetballer. En dan verhuren ze Iaquinta.3-0.
Nee, helaas niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
schiet Liverpool daar iets mee op ...
Had hij geen heimwee?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:
Waarom werd Aquilani eigenlijk verhuurd aan Juve? Dit zijn toch de spelers met een meerwaarde.
Naar zijn moeder zeker. Weke Italiaanse jongentjes.quote:
Hopelijk zit Capello niet te slapen, hij zou Joe Hart hard nodig kunnen hebben.quote:
Is mij niet opgevallen, zal eens opletten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:52 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom zegt die commentator Wallkut ?
Wat n kut goal van Wallkut.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:05 schreef Svubeqak het volgende:
Wallkut heeft gescoord. Hij zei het zo vaak dat het wel opvalt.
Dat hoopte ik al.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee, prachtig uitgespeeld. Was een grapje omtrent Wallkut.
Inderdaad lijkt een leuke pot te worden, maar Arsenal moet winnen voor mijn toto.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:12 schreef Svubeqak het volgende:
Dat is ook een prachtig uitgespeelde goal.
Ik heb nog iets te weinig ervaring met het kijken van voetbal om mee te doen met een toto.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt een leuke pot te worden, maar Arsenal moet winnen voor mijn toto.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad lijkt een leuke pot te worden, maar Arsenal moet winnen voor mijn toto.
Ik kijk via Sport1.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben jullie een stream? Nederlands/Engels.
Duitsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:23 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Neem sport1 joh! Elk weekend Engels, Spaans en meestal ook Italiaans voetbal.
Wil liever Eredivisie livequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:29 schreef Svubeqak het volgende:
En Duits voetbal was ik zelfs vergeten.
Genoeg voetbal te zien dus.
Diouf,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wil liever Eredivisie live![]()
wie is die neger die de goal maakte? walcott en ..
Ik ben aan het proberen om via de schotel + dreambox alles gratis te krijgen .. (eredivisie live, Skysports HD, Sport 1)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Diouf,
Ik heb beide.![]()
Lekkere voetbalweekendjes zo.
Hmm oké hopen dat dat lukt heb geen ervaring met schotels (op shoarma na dan).quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben aan het proberen om via de schotel + dreambox alles gratis te krijgen .. (eredivisie live, Skysports HD, Sport 1)
Geweldig uitgespeelde goal, de eerste van Arsenal
Hij lag eerst op de grong ging weer verder en even later lag hij weer en werd er toen meteen (licht strompelend) uitgehaald.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
.. zag het er erg uit? wel klote voor Arsenal als hij er weer weken niet kan spelen.
De Eredivisie is allesbehalve saai. Ik denk dat de Spaanse en italiaanse competitie een stuk saaier zijn. NL heeft nu toch 3-4 teams die om het kampioenschap meedoen, met daaronder een stugge subtop die moeilijk te verslaan zijn, en daarna ook nog een aantal teams die geen prijzen zullen pakken, maar wel een aantal leuke spelers hebben en ook durven te voetballen...quote:
Italie vind ik maar niks, dat kan je geen voetbal noemen.En in Spanje is het alleen leuk om naar Real en Barça te kijken. In Duitsland en Engeland spelen ze wel goed/leuk voetbal, leuker dan de Eredivisie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Eredivisie is allesbehalve saai. Ik denk dat de Spaanse en italiaanse competitie een stuk saaier zijn. NL heeft nu toch 3-4 teams die om het kampioenschap meedoen, met daaronder een stugge subtop die moeilijk te verslaan zijn, en daarna ook nog een aantal teams die geen prijzen zullen pakken, maar wel een aantal leuke spelers hebben en ook durven te voetballen...
De laatste jaren is de Eredivisie gewoon leuk om te zien. Niet alles is leuk, en zeker niet alles is even goed, maar het is wel entertaining.
Anyway, ben nu Arsenal een beetje met een schuin oog aan het volgen. Het blijft mooi om te zien dat die ploeg elkaar ook echt keihard durft in te spelen, en ook steeds van die diepe passes geeft waar dan bijvoorbeeld Walcott zich de ballen uit zijn lijf mag rennen, en die bal dan nog binnenhoudt enzo.
Het was niet ontzettend serieus bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De Eredivisie is allesbehalve saai. Ik denk dat de Spaanse en italiaanse competitie een stuk saaier zijn. NL heeft nu toch 3-4 teams die om het kampioenschap meedoen, met daaronder een stugge subtop die moeilijk te verslaan zijn, en daarna ook nog een aantal teams die geen prijzen zullen pakken, maar wel een aantal leuke spelers hebben en ook durven te voetballen...
De laatste jaren is de Eredivisie gewoon leuk om te zien. Niet alles is leuk, en zeker niet alles is even goed, maar het is wel entertaining.
Anyway, ben nu Arsenal een beetje met een schuin oog aan het volgen. Het blijft mooi om te zien dat die ploeg elkaar ook echt keihard durft in te spelen, en ook steeds van die diepe passes geeft waar dan bijvoorbeeld Walcott zich de ballen uit zijn lijf mag rennen, en die bal dan nog binnenhoudt enzo.
Ow, ik ook niet. Vind het veels te prijzig. Als ze nu Sport1 en EDL samen zouden voegen voor 7,50 per maand ofzo, dan is het het overwegen waard... maar ik ga niet 20 euro dokken per maand.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:14 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Het was niet ontzettend serieus bedoeld hoor.![]()
Maar ik ben me ervan bewust dat de Eredivisie ook z'n charmes en spannende / leuke momenten heeft. Alleen zie ik nog niet echt de drang om Eredivisie Live te gaan afnemen om het voetbal te gaan kijken.
10 weken - 10 euroquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow, ik ook niet. Vind het veels te prijzig. Als ze nu Sport1 en EDL samen zouden voegen voor 7,50 per maand ofzo, dan is het het overwegen waard... maar ik ga niet 20 euro dokken per maand.
Ligt eraan wat je hebt ingezet. Ik doe altijd maar om een paar euro om het spannender te maken,rijk zal ik er niet van worden. Wel leuker/spannender om te kijken.quote:
20quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je hebt ingezet. Ik doe altijd maar om een paar euro om het spannender te maken,rijk zal ik er niet van worden. Wel leuker/spannender om te kijken.
Dat zou ik ook wel doen, ware het niet dat UPC volledig incompetent is wanneer je het daarna weer afzegt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
10 weken - 10 euro
das wel te doen voor Eredivisie Live
Blackburn Rovers - Arsenal 2quote:
Ok, naja Toto en op safe bestaat niet ben ik inmiddels achter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:40 schreef Kerol het volgende:
[..]
Blackburn Rovers - Arsenal 2
Chelsea - Stoke City 1
Aberdeen - Kilmarnock 1
Manchester United - West Ham United 1
AS Roma - Cesena 1
Caen - Stade Brestois 1
Is mn eerste keer, dus speel redelijk op safe.
kiezen op sport1quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Welke leuke wedstrijd komt er nu op?
Kalou 'overschat'quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:53 schreef Wilskracht het volgende:
Tottenham kijken.
Chelsea kijk ik uit principe niet naar.
vreselijke Drogba
overschatte Kalou en natuurlijk de mislukte Anelka
Statistiekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kalou 'overschat'Fantastische speler.
Speelt vaak vanaf het middenveld, en niet in de aanval. Speelt dan ook nog eens vanaf de zijkant van het middenveld, en niet centraal achter de spitsen ofzo. En krijgt relatief erg weinig speelminuten, want hij staat vrijwel nooit in de basis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Statistieken
seizoen club land competitie wed. goals
2003/04 Excelsior Nederland Eerste divisie 11 4
2003/04 Feyenoord Nederland Eredivisie 2 0
2004/05 Feyenoord Nederland Eredivisie 31 20
2005/06 Feyenoord Nederland Eredivisie 34 15
2006/07 Chelsea FC Engeland Premier League 33 7
2007/08 Chelsea FC Engeland Premier League 30 7
2008/09 Chelsea FC Engeland Premier League 27 10
2009/10 Chelsea FC Engeland Premier League 23 5
2010/11 Chelsea FC Engeland Premier League 2 2
Overschat weinig goals voor een aanvaller bij Chelsea
quote:Chelsea - Stoke City DoelpuntenmakerScorenJe weddenschap: Enkelvoudig, Lampard, Frank
Noteringen 2.10
Mjah, ik vind hem in ieder geval een stuk beter dan bijvoorbeeld Malouda, of Nani. Kalou doet heel weinig dingen verkeerd, en heel veel dingen goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Kalou is een leuke speler, maar niet goed genoeg voor Chelsea.
Malouda vind ik ook niks, Nani heeft soms vette acties en soms goede wedstrijden .. maar vind hem te wisselvallig. Vind ze alle 3 net-niet spelers.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik vind hem in ieder geval een stuk beter dan bijvoorbeeld Malouda, of Nani. Kalou doet heel weinig dingen verkeerd, en heel veel dingen goed.
Zeg dan iets van meest zwervende speler op het veld ofzo...quote:Anelka, grootste zwerver van allemaal
Als je de bal met voldoende snelheid in de hoek schiet dan stopt de keeper hem nooit (is wetenschappelijk onderzocht). Voorbeeld van een recentelijk genomen goede penalty: Sheva tegen Ajax. Het is natuurlijk gewoon een kwestie van de keeper de verkeerde kant opsturen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:24 schreef YazooW het volgende:
Hij schiet ze bijna altijd onderin de hoek.
Enigste wat je als keeper hoeft te doen is naar een hoek gaan, heb je een zo goed als 50-50 kans dat je hemt stopt...
Beter laten ze voortaan iemand anders de penalties nemen.
Ik zeg ook niet dat hij heel slecht is ofzo, maar maakt mij nog net iets te vaak de verkeerde beslissingen. Wel idd een stuk beter geworden sinds Guus. verbaasde ik me ook al over.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:37 schreef YazooW het volgende:
Jammer dat Malouda zo onderschat wordt hier. Sinds de komst van Guus bij Chelsea is Malouda vele malen beter geworden (daarvoor vond ik hem ook niet zo goed hoor). Vorig jaar ook nog een keer speler van de maand geweest in Engeland, en dit seizoen heeft hij er nu alweer 4 in liggen.
Ich kieke Hamburg against Frankfurtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:50 schreef YazooW het volgende:
Sinds wanneer speelt Mathijssen in de PL?
Hoorde trouwens wel dat Arsenal hem misschien wilde hebben ofzo...
Ze hebben ondertussen een Fransman gekochtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:50 schreef YazooW het volgende:
Sinds wanneer speelt Mathijssen in de PL?
Hoorde trouwens wel dat Arsenal hem misschien wilde hebben ofzo...
True, maar Wenger wil nog een versterking halen voor achterin.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze hebben ondertussen een Fransman gekocht
Klopt trouwens ja, was die transfer vergeten van die ene van Sevilla.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:37 schreef gniffie het volgende:
Er zijn al 2 franse verdedigers gehaald, eentje uit zwitserland en eente van sevilla/valencia.
zou ook geen keeper meer bij komen
Verstandig beleid van Wanker. Almunia kostte hen vorig jaar helemaal niet veel punten, nee hoor, prima doelman.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:37 schreef gniffie het volgende:
Er zijn al 2 franse verdedigers gehaald, eentje uit zwitserland en eente van sevilla/valencia.
zou ook geen keeper meer bij komen
Die Fransman bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Klopt trouwens ja, was die transfer vergeten van die ene van Sevilla.
Wigan toch eerder dan verwacht zijn eerste drie punten binnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:40 schreef the_legend_killer het volgende:
0-1 voor Wigan... wat slecht. Cudicini
Tegen Wigan waren ze de 1e helft gewoon de onderliggende partij.Ze moeten qua voetbal misschien nog even op gang komen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Slaapverwekkende wedstrijd van Chelsea zeg, ben ik niet meer gewend.
Echt niet. Rooney werd op 16-jarige leeftijd toegelaten tot Oxford University. Hij koos echter voor zijn grote passie: voetballen.quote:
Die wedstrijd is gewoon verkocht, je kunt me niet wijs maken dat zo'n ploeg vorig jaar nog verloor met 9-1, dit jaar dramatisch start en dan plots wint van Tottenham.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wigan toch eerder dan verwacht zijn eerste drie punten binnen.
Het bekt natuurlijk wel lekker: 'wedstrijden verkopen', maar is in dit geval natuurlijk volslagen onzin. De spelers van Tottenham zullen echt geen wedstrijden verkopen. Of bedoel je dat de spelers van Wigan miljoenen per persoon ontvingen om eindelijk eens fatsoenlijk te spelen? Ja, dan zou het kunnen. Maar dergelijke aanmoedigingspremies zijn niet verboden volgens mij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Die wedstrijd is gewoon verkocht, je kunt me niet wijs maken dat zo'n ploeg vorig jaar nog verloor met 9-1, dit jaar dramatisch start en dan plots wint van Tottenham.
Ik vertrouw het voor geen cent.
Het gebeurt ongeveer overal, dus waarom niet in het gokland zelf?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:54 schreef YazooW het volgende:
Tottenham had midweeks ook nog gespeeldt voor de CL. misschien dat het daar iets mee te maken had. Heb de wedstrijd verder niet gezien, ook geen samenvatting, misschien hebben ze gewoon een keer een ongeluksdag gehad? Lijkt me een beetje sterk dat er wedstrijden in de PL gekocht worden...
Heb het aangepasdtdtdtquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Trouwens een tip: een voltooid deelwoord is nooit met dt.
Het is gewoon niet realistisch. Ik geloof best dat in de 3e en 4e divisie iets dergelijks kan voorkomen maar niet in de top van de PL, oké je had ooit 20 jaar geleden geruchten over Bruce Grobbelaar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het gebeurt ongeveer overal, dus waarom niet in het gokland zelf?
Trouwens een tip: een voltooid deelwoord is nooit met dt.
Ik geloof er ook niet zo in, en Tottenha zal gewoon een slechte dag hebben gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is gewoon niet realistisch. Ik geloof best dat in de 3e en 4e divisie iets dergelijks kan voorkomen maar niet in de top van de PL, oké je had ooit 20 jaar geleden geruchten over Bruce Grobbelaar.
Hoe zou zo iets praktisch moeten verlopen? Wil je als goksyndicaat zeker zijn van een nederlaag dan moet je wel minimaal vijf spelers omkopen, wat riskant is omdat het dan eerder ontdekt wordt. Bovendien zullen de spelers gecompenseerd willen worden met miljoenen anders zijn ze wel gek om het risico te lopen, tenzij ze gechanteerd worden natuurlijk, maar vijf spelers tegelijkertijd chanteren lijkt me lastig.
Waar ik wel in geloof is dat een individuele speler kan worden omgekocht om, bijvoorbeeld, snel een corner of ingooi weg te geven, maar dat verklaart de 0-1 nederlaag nog niet.
Gomes was geblesseerd. En als Cudicini alle ballen zou pakken was hij geen tweede keeper.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet zo in, en Tottenha zal gewoon een slechte dag hebben gehad.
Aan de andere kant, Cudicini is normaal gesproken 2de keeper, speelde gisteren, en liet een bal door die je eigenlijk niet door zou mogen laten...
Dat snap ik (dat Gomes geblesseerd was), maar ALS je dan aan omkoping zou denken, dan zou een rancuneuze 2de keeper natuurlijk een mogelijkheid zijn. Als je die bal zag was die redelijk houdbaar. Uiteraard kun je ook als uitstekende en oprechte keeper ballen doorlaten zonder dat je omgekocht bent, dus persoonlijk geloof ik er ook niet in, maar ALS je er wel aan denkt bij deze wedstrijd, dan zou ik het daar zoeken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gomes was geblesseerd. En als Cudicini alle ballen zou pakken was hij geen tweede keeper.
Absoluut, die kan nog wel eens de revelatie van de PL gaan worden, wat een gemak en wat komt zijn fysiek enorm tot zijn recht in de PL.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:17 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren trouwens ook de samenvatting van Fulham gekeken, maar Dembele was wel heel erg goed bezig. Geen moeite dus om aan te haken bij het niveau in de premier league. Die steekbal waar de 2de goal uit voortkwam was echt grandioos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |