Andersom gekkie, dat je eikel helemaal bloot is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:21 schreef hallojongensh het volgende:
Ik ben serieus niet aan het trollen. Sorry, ik ben nieuw hier.
Ik ben 16, maar ik moet dat ding dus doorsnijden? Gaat dat geen vreselijke pijn doen?
En iemand zegt net in deze thread dat ik glijmiddel moet kopen zodat m'n voorhuid zo over mijn eikel heengaat, maar dat is juist het probleem, mijn voorhuid is altijd over m'n eikel heen????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
je pappie wilt het vast wel even uitleggenquote:
Ja idd, niet zelf gaan prutsen met een mes. Laat de dokter dat maar even doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:42 schreef hallojongensh het volgende:
Nouja, bedankt, ik maak wel een afspraak met de huisarts.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
The fuck? Waarom zou je, dat kost alleen maar heel duur en de dokter doet het vaak soms nog op een domme manier ook..
Je moet gewoon een mes tegen de zijkant van je toompje zetten, en dan langzaam naar onder snijden en dan een rondje maken. Om je lul heen.
Jonge ga gewoon naar de dokterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:32 schreef hallojongensh het volgende:
Ik ben serieus bang nu. Gaat het bloeden? Kan iemand een filmpje linken? En wat gebeurt er zou ik het niet hebben doorgesneden en geneukt hebben?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:38 schreef Maitje het volgende:
WTF!
Ik wist ook niet dat dit soort mensen nog bestonden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar om je anders toch verder op weg te helpen:
internet![]()
Hij heeft niet eens klachten op dit moment. Hij is 16 jaar.....niet iedereen is dan al volledig volgroeid.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef RVP67 het volgende:
Ik ben zelf op latere leeftijd besneden omdat ik ook voorhuidklachten had.
Helaas zijn er nogal wat Fokkers die dat een slecht idee vinden.
Voor mij was het de ultieme oplossing.
Praat er eens over met je huisarts, deze kan je doorsturen naar een uroloog.
Kosten zijn alleen het eigen risico van je verzekeraar.
Dan moet je je voorhuid even helpen? Door te oefenen met het langzaam oprekken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:59 schreef hallojongensh het volgende:
Maar even om het recht te zetten, als je pik stijf staat zou de voorhuid uit zichzelf naar achter moeten gaan en de eikel blootleggen?
Dit doet het bij mij dus niet, en met al die trollposts hier, vraag ik nu even serieus wat de oplossingen zijn?
Ik kan m'n voorhuid wel zelf naar achter trekken zonder probleem, de vraag is alleen of het automatisch zou moeten gaan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:33 schreef -jos- het volgende:
waarschijnlijk een troll, maar goed,
tip: als het goed is lukt het wel als je machine slap is, dan gaan rukken en herhaal dat net zolang tot je geen pijn meer hebt
Trek hem naar achter. glij een condoom in en de kans is groot.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef hallojongensh het volgende:
[..]
Ik kan m'n voorhuid wel zelf naar achter trekken zonder probleem, de vraag is alleen of het automatisch zou moeten gaan?
nee het is geen automatisch machinegeweer..quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef hallojongensh het volgende:
[..]
Ik kan m'n voorhuid wel zelf naar achter trekken zonder probleem, de vraag is alleen of het automatisch zou moeten gaan?
Hoeft niet, kan wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:14 schreef hallojongensh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:18 schreef turnazz het volgende:
[..]
nee het is geen automatisch machinegeweer..
ben je nou nog steeds niet gepijpt..quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef hallojongensh het volgende:
Oh, dan heb ik helemaal geen probleem.
Waarom zeiden ze dat ik m'n toompje moest doorsnijden dan? Trollmuch?
En, als je neukt, gaat het dan niet te erg zeg maar kietelen, want nu is het niet meer je voorhuid die je prikkels geeft?
gast ga na de hoeruh..quote:
Als je condoom omdoet moet je je voorhuid wel helemaal naar achter trekken, anders blijft ie zeg maar misschien aan je voorhuid plakken en als die dan naar achter gaat heb je groter kans op scheuren. Natuurlijk moet je ook dat puntje vasthouden en zorgen dat daar geen lucht in komt voor als je klaar komt (staat in de 'handleiding')quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:27 schreef hallojongensh het volgende:
Oh, dan heb ik helemaal geen probleem.
Waarom zeiden ze dat ik m'n toompje moest doorsnijden dan? Trollmuch?
En, als je neukt, gaat het dan niet te erg zeg maar kietelen, want nu is het niet meer je voorhuid die je prikkels geeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |