quote:
quote:
quote:
Godver.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:59 schreef Bobby-mcFerrin het volgende:
ik zou der zo'n fiets geven die geen zadel heeft maar een dildo die door het trappen van de fiets de hele tijd naar boven en beneden gaat
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:59 schreef Bobby-mcFerrin het volgende:
ik zou der zo'n fiets geven die geen zadel heeft maar een dildo die door het trappen van de fiets de hele tijd naar boven en beneden gaat
[ afbeelding ]
Ik wist dat zo'n fiets zou bestaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:59 schreef Bobby-mcFerrin het volgende:
[ afbeelding ]
!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef ASroma het volgende:
ik zou een haar een volledige zonnebank schenken en niet alleen een hoogtezon zoals in het volgende stil-leven.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef ASroma het volgende:
ik zou een haar een volledige zonnebank schenken en niet alleen een hoogtezon zoals in het volgende stil-leven.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:27 schreef ASroma het volgende:
- knip -
quote:
Penisbaard is een vrouw in een mannelijke lichaamquote:
Dus? Heb je wat tegen vrouwen in een mannelijk lichaam?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:06 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Penisbaard is een vrouw in een mannelijke lichaam
Tolerantie is weer ver te zoeken in de ONZquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dus? Heb je wat tegen vrouwen in een mannelijk lichaam?
Alsof jij mij zou accepteren als ik aids hadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tolerantie is weer ver te zoeken in de ONZ
Ik zie wél een zadel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:59 schreef Bobby-mcFerrin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Als de waarheid te confronterend is dan kan je beter wegkijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |