Wel als je de goede zenders luisterdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:42 schreef Antaris het volgende:
Een echt klassieker. Hoor je godver nooit op de radio.
Ik ken geen goede Nederlandse zender. Je hebt er een paar tussen zitten maar toch luister liever Belgische zendersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wel als je de goede zenders luisterd![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef Arjan4all het volgende:
Een Great Forgotten Songs topic kan niet zonder wat nummers van Tanita Tikaram, daar wordt door mij altijd even een plekje voor ingeruimd
Grappig, deze kende ik nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 04:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
grijs gedraaid door de VARA toen dit nummer begin jaren '90 uitkwam.
Volgens mij waren ze zwaar van de kaart toen ze dit opnamen. Het laatste nummer vind ik erg relaxed.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:46 schreef HalloweenJack het volgende:
Het trieste is dat zelfs veel pink floyd 'fans' hier niets van af lijken te weten.
inderdaad een pareltje...quote:
Ik twijfelde om dit liedje er bij te posten. Had ik niet moeten doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad een pareltje...
dan nog maar eentje, dit vind ik zelf het beste nummer
ik zit nu alleen op mijn kantoor, en zit keihard mee te zingen met YouTube
Intro kan ik met de gitaarquote:
Daar begin ik nog maar niet aan, te moeilijk. Maar zeker ookquote:
Dit goed genoeg?quote:Op woensdag 1 september 2010 07:56 schreef Sequencial het volgende:
Waar is het topic gewijzigd van 'forgotten songs' naar 'wereldberoemde klassiekers'?
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 1 september 2010 07:56 schreef Sequencial het volgende:
Waar is het topic gewijzigd van 'forgotten songs' naar 'wereldberoemde klassiekers'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |