Waarom reageer je dan in het Nederlands?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:53 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
omdat nederlands een kanker lelijke taal is.
quote:
Af en toe kunnen jullie nogal onverwacht offtopic reageren.quote:
Sade staat 2 keer in de top 2000 met smooth operator op 950 en no ordinary love op 1852. Daarbij heeft ze recent de CD Soldier of love uitgebracht. Hang on to your love is leuk, it’s never as good as the first time vind ik persoonlijk één van m’n favorieten. Ze heeft veel goeie songs. Dus niet echt forgotten zou ik zeggen. Bedankt in ieder geval voor je bijdragen, ik zal ze beluisterenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:09 schreef Antaris het volgende:
Mijn excuses als sommige nummers wel in de top 2000 staan maar deze vind ik erg goed terwijl ze nooit op de radio komen.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze track is binnenkort weer helemaal hot dankzij het spel Mafia II.
Een heel mooi nummer jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eva Cassidy - Autumn leaves
Eva Cassidy staat dan wel met twee platen in de top 2000, maar daar heb ik er in dit topic al meer van voorbij zien komen. Dit nummer staat er helaas niet in. Het is echt pure emotie van een veel en veel te vroeg overleden zangeres met een pracht stem. Eva Cassidy live at Blues Alley, nadat ze net te horen had gekregen dat ze nog drie maanden te leven had. En dan zo'n performance neerzetten. Echt heel diep respect.
Leuk filmpje, je wordt echt meegenomen naar een andere tijd en het nummer is apart. Het is het Kill Bill nummer geworden inderdaad, dat valt niet meer weg te denken.quote:
Ze staan met het nummer "On the wings of a nightmare' in de top 2000 plek 1206, maar ik vond deze erg leuk om weer eens te horen.quote:
Ik droom altijd helemaal weg bij dit liedje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eva Cassidy - Autumn leaves
Eva Cassidy staat dan wel met twee platen in de top 2000, maar daar heb ik er in dit topic al meer van voorbij zien komen. Dit nummer staat er helaas niet in. Het is echt pure emotie van een veel en veel te vroeg overleden zangeres met een pracht stem. Eva Cassidy live at Blues Alley, nadat ze net te horen had gekregen dat ze nog drie maanden te leven had. En dan zo'n performance neerzetten. Echt heel diep respect.
Deze song is nog maar net uit, hoe kunnen we die al vergeten zijnquote:
Als je die noemt moet je ook deze noemen:quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Deze song is nog maar net uit, hoe kunnen we die al vergeten zijn![]()
Bedankt voor de nieuwe bijdragen, ik heb weer wat te luisteren de komende dagen
Om zelf nog iets toe te voegen. Is deze song great ? Is ie al forgotten ? In ieder geval vind ik de videoclip en het nummer nog steeds leuk. De la Soul uit 1989 met Me, Myself and I
Meer leuke great forgotten songs welkom....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |