TMI!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef ArTiC het volgende:
ik ben een beetje ziekjes
kei misselijk, bekaf en wat er uit mijn aarsch komt ruikt naar 4 weken dode dieren.
okay...ik ga nu weer een half vergaan hert uitschijtenquote:
Gelukkig ruikt mijn kies niet veel beterquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay...ik ga nu weer een half vergaan hert uitschijten
Rond 17:00 gaan de mensen met kiendjes naar huisquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:17 schreef Inu het volgende:
Efteling was leukEn 6 uur echt genoeg
We zijn drie keer in de nieuwe achtbaan geweest en bij de vierde keer ging ie stukWel vreemd, de eerste keer hebben we een uur in de rij gestaan en de keren erna konden we zo doorlopen tot het laatste stukje
Ja, super! Je kunt kiezen tussen twee routes, Vuur of Water, en Water is het leukstquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rond 17:00 gaan de mensen met kiendjes naar huis
Maar wastie leuk?
1.10 ben je met een jaar of 7 ook wel hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, super! Je kunt kiezen tussen twee routes, Vuur of Water, en Water is het leukst
Mensen met kiendjes mogen er niet in, want het is min 1.10 mtr
Ja, maar ik bedoelde nog kleinere kindjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1.10 ben je met een jaar of 7 ook wel hoor
En hoe smaakt het?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig ruikt mijn kies niet veel beter
Details?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef ArTiC het volgende:
ik geloof dat ik een nieuw wereldrecord gezet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |