Valt best wel mee, al is dit de eerste maal dat zij echt zo beroerd is. Er zullen nog wel meerdere momenten volgen denk ik in haar levenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op die leeftijd zijn ze toch 300 dagen per jaar ziek?
De kinderen die ik ken niet hoor, lopen wel vaak met een snottebel enzo rond maar echt ziek zijn, neequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op die leeftijd zijn ze toch 300 dagen per jaar ziek?
hm, dan zijn het dus toch kutsmoezen van de moeders om afspraken af te kunnen zeggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De kinderen die ik ken niet hoor, lopen wel vaak met een snottebel enzo rond maar echt ziek zijn, nee
Je hebt natuurlijk heel veel van die overdreven bezorgde moedersquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, dan zijn het dus toch kutsmoezen van de moeders om afspraken af te kunnen zeggen
breek me de bek niet openquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk heel veel van die overdreven bezorgde moeders
Ja, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat als het eenmaal zover is, we nog erger dan erg zullen zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Ik denkt dan altijd, zo ga ik/wij nooooit worden!
Zou kunnen maar ik denk van niet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat als het eenmaal zover is, we nog erger dan erg zullen zijn
Da's vaak zo
irritant is dat. Van die kinderen die ook elke dag, weer of geen weer, om klokslag 13:00 in bed worden gelegd en er altijd en eeuwig om klokslag 16:00 uit worden gehaald. Krijg je flexibele mensen vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik denk van niet!
Ik sleep mijn kind gewoon overal mee naar toe, worden ze ook lekker makkelijk van.
Mijn oudste zus deed dat ook en de kinderen sliepen overal etc. mijn andere zus deed dat nooit en die kinderen durfden nergens anders te slapen (of ze moest er eerst een uur bij gaan liggen met gevolg dat ze zelf ook in slaap viel).
Ahjoh! Op een beetje drank moet je dat wel een week kunnen redden toch!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef febster het volgende:
Thuis, slapen, vnv weer intropapa zijn.
Trusten.
Neequote:
Bye bye Go!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef ArTiC het volgende:
zo..afscheid van de Go genomen..zal hem niet missen
Heb je niet gehoord hoe hard het regende om 5 uur vanochtend? Ik kon de overkant van de kruising amper zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Blueman het volgende:
Wat een heerlijk weer is het trouwens...
Straten zijn wel weer een keer goed schoongespoeld.
Uhh nee...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je niet gehoord hoe hard het regende om 5 uur vanochtend? Ik kon de overkant van de kruising amper zien.
ik snap het...het was geen regenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhh nee...
Toen sliep ik nog...
Al ben ik toen wel wakker geworden van iets... maar toen ik ben wezen plassen heb ik wel naar buiten gekeken maar het is me niet bij gebleven dat het zo hard regende...
Was heftig jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je niet gehoord hoe hard het regende om 5 uur vanochtend? Ik kon de overkant van de kruising amper zien.
sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was heftig ja.
Heb om dat tijdstip ook maar ff de buitengroep eruit gegooid omdat ik voor SQ vannacht de tuinlamp in het stopcontact had gedaan en geen zin had om in de hoosbui + onweer naar buiten te gaan.
heb sowieso van 3 tot half 6 vannacht wakker wakker gelegen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |