kutwijfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Huilie gaan doen omdat iemand muts tegen je zegt
nieuw woordje geleerd?quote:
moek ff mee naar buite komme dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nieuw woordje geleerd?
wachtte gij op de smoelensmid of wilde dat ik naw al aw tand oit oewe bakkus sloa?
witte wa da kost an stroom wanne?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef r8ality het volgende:
Heej d'r iemand nog unne koelkast over? Hoeft geen mooie te zijn, als ie het maar doet. Kom em gratis ophalen.
ja...gade tandjes tuffen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moek ff mee naar buite komme dan?
kende gij niet betalequote:
Niet relevant, is voor sleutelplaats. Betaal daar incl.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
witte wa da kost an stroom wanne?
Legt dé bier toch gewoon in dun vijver, blie het ôk kawd
maar excl koelkast dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet relevant, is voor sleutelplaats. Betaal daar incl..
Dat wel.quote:
Het is dat we gaan bbq-en, maar anders zou ie er 2 mogen halenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel in een frietje stoof. Haal jij ff?
Neem toch gewoon wat broccoli of komkommerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel in een frietje stoof. Haal jij ff?
maak er maar 3 van..wel een grotequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is dat we gaan bbq-en, maar anders zou ie er 2 mogen halen.
ik zit aan de hopjesvla zelfs, want dat hoef je niet te kauwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem toch gewoon wat broccoli of komkommer
Is het zo erg ja?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit aan de hopjesvla zelfs, want dat hoef je niet te kauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |