abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86203813
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:55 schreef defamai het volgende:

[..]

Ik kan ook best begrijpen dat iemand andere keuzes maakt, en het zou ook heel vreemd zijn daar kwaad over te worden. Wat ik echter wel heel frustrerend vind is dat veel mensen totaal niet nadenken over hun keuzes, en de gevolgen daarvan. En dat is iets wat ik heel veel om me heen zie gebeuren op allerlei vlakken, alleen is het percentage op seksueel gebied nogal wat hoger zo lijkt het vaak. Dat zijn de sletjes, niet diegenen die weloverwogen een andere keus maken dan ik. Maar zoals ik al zei, helaas is de generalisatie erg vaak wel terecht.
Nou nee, jij vind vanuit jouw oogpunt dat die generalisatie terrecht is.
Vanuit een ander oogpunt(seks en liefde gescheiden bv) is die generalisatie helemaal niet terrecht.

En waarom is het zo frustrerend dat er mensen zijn die gewoon lekker doen zonder er erg goed over na te denken?
Wat is daar zo mis mee dat het jou frustreerd, niemand verplicht jou het te doen toch?
Of doel je op wat potientele partners leken, maar die je misloopt omat je aan je eigen regeltjes vasthoud, regeltjes voor jezelf die je ook van een ander eist?
Of doel je op domme dingen zoals soa's en ongewenste zwangerschappen, het net doen alsof je geinterresseerd bent verder en zo iemand te kwetsen en het maar doen van seks om tof te lijken terwijl je het niet voor jezelf doet?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_86208847
defamai, zit je nou nog steeds in het anale thread
stoute jongen o|O
pi_86214845
quote:
Op woensdag 8 september 2010 14:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Nou nee, jij vind vanuit jouw oogpunt dat die generalisatie terrecht is.
Vanuit een ander oogpunt(seks en liefde gescheiden bv) is die generalisatie helemaal niet terrecht.

En waarom is het zo frustrerend dat er mensen zijn die gewoon lekker doen zonder er erg goed over na te denken?
Wat is daar zo mis mee dat het jou frustreerd, niemand verplicht jou het te doen toch?
Of doel je op wat potientele partners leken, maar die je misloopt omat je aan je eigen regeltjes vasthoud, regeltjes voor jezelf die je ook van een ander eist?
Of doel je op domme dingen zoals soa's en ongewenste zwangerschappen, het net doen alsof je geinterresseerd bent verder en zo iemand te kwetsen en het maar doen van seks om tof te lijken terwijl je het niet voor jezelf doet?
Sowieso kan ik inderdaad echt totaal geen medelijden hebben met iemand die een soa oploopt omdat die gene met een random persoon het bed in duikt. En wat betreft potentiele partners, vind ik inderdaad wel dat ik van die persoon mag vragen dat zij er hetzelfde over denkt. Anders vind ik het namelijk behoorlijk vervelend, wanneer ik haar wel iets geef wat voor mij belangrijk is, maar andersom voor haar compleet gevoelloos kan zijn. En daarnaast vind ik dat ik best eisen mag stellen aan mensen met wie ik een relatie op wil bouwen, wat betreft normen en waarden, het lijkt me dat iedereen dat doet. Zo zal ik ook niet met een streng religieus persoon, of met een PVV-er of neo-nazi een relatie beginnen.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_86214878
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:36 schreef eenbeetjevreemdmaarlekker het volgende:
defamai, zit je nou nog steeds in het anale thread
stoute jongen o|O
Elaborate please? Volgens mij snap je totaal niet waar het hier over gaat. Daarbij heb ik helemaal geen probleem met anale seks in het algemeen, dus ik snap ook echt niet hoe je daar bij zou komen...
Geloof niets, denk zelf.
pi_86216122
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef defamai het volgende:

[..]

Sowieso kan ik inderdaad echt totaal geen medelijden hebben met iemand die een soa oploopt omdat die gene met een random persoon het bed in duikt. En wat betreft potentiele partners, vind ik inderdaad wel dat ik van die persoon mag vragen dat zij er hetzelfde over denkt. Anders vind ik het namelijk behoorlijk vervelend, wanneer ik haar wel iets geef wat voor mij belangrijk is, maar andersom voor haar compleet gevoelloos kan zijn. En daarnaast vind ik dat ik best eisen mag stellen aan mensen met wie ik een relatie op wil bouwen, wat betreft normen en waarden, het lijkt me dat iedereen dat doet. Zo zal ik ook niet met een streng religieus persoon, of met een PVV-er of neo-nazi een relatie beginnen.
Maar nu zeg je nogsteeds niet wat jouw frustratie dan erbij is als iemand wel aan one night stands doet en daar niet teveel over nadenkt.

Ik vind het alleen een beetje vreemd om te denken dat als iemand one night stands heeft dat persoon dan de seks binnen een relatie niet als heel waardevol ziet, want dat is verre naast de waarheid, er is lekkere lust en er is liefdesseks, dat zijn 2 hele verschillende gradatie's van seks.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 8 september 2010 @ 20:03:26 #106
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_86216369
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar nu zeg je nogsteeds niet wat jouw frustratie dan erbij is als iemand wel aan one night stands doet en daar niet teveel over nadenkt.

Ik vind het alleen een beetje vreemd om te denken dat als iemand one night stands heeft dat persoon dan de seks binnen een relatie niet als heel waardevol ziet, want dat is verre naast de waarheid, er is lekkere lust en er is liefdesseks, dat zijn 2 hele verschillende gradatie's van seks.
Zo is het precies en nu weer lekker terug on-topic voor ik hier iemand anaal neem :')
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_86216825
ik zou zeggen waarom niet... :9
  woensdag 8 september 2010 @ 20:13:31 #108
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_86216888
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef wendy79 het volgende:
ik zou zeggen waarom niet... :9
Omdat je getrouwd bent bijvoorbeeld? ~O>
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_86216941
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:03 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Zo is het precies en nu weer lekker terug on-topic voor ik hier iemand anaal neem :')
Oe!
Offtopic, offtopic, offtopic! ;)
pi_86216957
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:13 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Omdat je getrouwd bent bijvoorbeeld? ~O>
ik heb het niet over mezelf.. :D

gluurder ;)
  woensdag 8 september 2010 @ 20:22:18 #111
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_86217357
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Oe!
:9

Maareh of het normaal is weet ik niet, wel kan het lastig zijn om erachter te komen.

Zelfs bij één van mijn ex'en wist ik niet hoe en of ik het ter sprake zou moeten brengen :') terwijl ik het met twee andere ex'en binnen respectievelijk 3 en 5 dagen al over had :9~ :D
  woensdag 8 september 2010 @ 20:37:38 #112
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_86218069
ik heb weleens een one night stand over de zeik gekregen door haar te gaan beffen, moet er niet aan denken wat die meid met me gedaan zou hebben als ik hem er anaal in had gebracht _O-
I intend to be formidably armed
  woensdag 8 september 2010 @ 20:39:21 #113
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_86218139
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef kahlanamnell het volgende:
ik heb weleens een one night stand over de zeik gekregen door haar te gaan beffen, moet er niet aan denken wat die meid met me gedaan zou hebben als ik hem er anaal in had gebracht _O-
Waarom werd ze boos dan? _O- Misschien deed je iets verkeerd met je tong ofzo :')
pi_86218211
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Waarom werd ze boos dan? _O- Misschien deed je iets verkeerd met je tong ofzo :')
hij zat in dr navel...
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_86220572
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Oe!
Oh oh oh, soms moeten ze jou gewoon even vastbinden en wreed uit elkaar trekken om je tevreden te houden... Althans dat zegt mijn gevoel... :@
pi_86220996
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef Jullie het volgende:

[..]

Oh oh oh, soms moeten ze jou gewoon even vastbinden en wreed uit elkaar trekken om je tevreden te houden... Althans dat zegt mijn gevoel... :@
Jah.... O-)
pi_86221208
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Jah.... O-)
Zucht.... :{ Ik kom er al aan... jonge jonge kan ik nooit eens wat rust krijgen. Nou wel even snel dan hoor... o|O
  woensdag 8 september 2010 @ 21:43:03 #118
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_86221296
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Jah.... O-)
Uit elkaar trekken :9~

:9
pi_86226013
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Jullie het volgende:

[..]

Zucht.... :{ Ik kom er al aan... jonge jonge kan ik nooit eens wat rust krijgen. Nou wel even snel dan hoor... o|O
_O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_86228126
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat ik in t algemeen niet tegen impulsief en irrationeel gedrag kan.

Voor mij gaat dat verschil dus niet op, omdat ik ook van mening ben dat het een soort van wet van vraag en aanbod is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat wanneer je seks hebt gehad met heel veel mensen buiten een relatie om, de daad zelf ineens ontzettend anders zou zijn. Hoogstens de dingen er om heen.

En zeker niet wanneer het om een situatie gaat zoals in dit topic, waarbij mensen aangeven juist alleen maar anale seks te willen hebben buiten een relatie, met een one night stand. Dat vind ik namelijk gewoon niet kunnen: dat er dingen zijn die je niet met een partner wil delen waarmee je een relatie claimt te hebben, maar wel met een wildvreemde.
Geloof niets, denk zelf.
pi_86228330
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:18 schreef Chowi het volgende:
Al 11.000 views dit topic. :').
Denk alleen dat 98% niet voorbij dat oeverloze moraal gelul komt.
pi_86234973
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:37 schreef defamai het volgende:

[..]

Omdat ik in t algemeen niet tegen impulsief en irrationeel gedrag kan.

Voor mij gaat dat verschil dus niet op, omdat ik ook van mening ben dat het een soort van wet van vraag en aanbod is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat wanneer je seks hebt gehad met heel veel mensen buiten een relatie om, de daad zelf ineens ontzettend anders zou zijn. Hoogstens de dingen er om heen.

En zeker niet wanneer het om een situatie gaat zoals in dit topic, waarbij mensen aangeven juist alleen maar anale seks te willen hebben buiten een relatie, met een one night stand. Dat vind ik namelijk gewoon niet kunnen: dat er dingen zijn die je niet met een partner wil delen waarmee je een relatie claimt te hebben, maar wel met een wildvreemde.
Dat heb ik gemist, mensen die zeggen dat alleen met een one night stand te doen, dat is idd een beetje vaag ;)

Nou ja, iig bedankt voor je open antwoorden, vind het wel ok van je dat je mijn spervuur aan vragen gewoon hebt beantwoord.
pi_86236821
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:37 schreef defamai het volgende:

Nou ja, niet kunnen... Het zou jouw keuze niet zijn kennelijk. Maar met een one-night stand heb je toch een andere beleving dan met je relatie. En op basis daarvan kun je andere keuzes maken.

Rationeel bezien is het misschien vreemd dat je bepaalde sexuele handelingen juist niet met je partner wil beoefenen, maar sex draait nu niet bepaald om ratio.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86242718
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef defamai het volgende:

[..]

Elaborate please? Volgens mij snap je totaal niet waar het hier over gaat. Daarbij heb ik helemaal geen probleem met anale seks in het algemeen, dus ik snap ook echt niet hoe je daar bij zou komen...
Ik dacht toch echt dat het andersom is ;)
  donderdag 16 september 2010 @ 21:57:59 #125
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_86515519
Goed topic
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')