abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85542085
En weer verder
pi_85542097
Ik ga zo eens deeg maken voor krentenbollen!
pi_85542104
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:35 schreef freecell het volgende:

klopt inderdaad :D
Maargoed, ze zijn we woest grappig soms :')

Er moet meer onderzoek komen naar het eten van kinderen met ADHD

het is bijna een sig :')
Lijkt me zwaar op de maag liggen ~:)
pi_85542164
De DTM-raceauto's verderop in Zandvoort zijn weer erg goed en duidelijk hier te horen. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85542205
DTM :9

Hier is net een conversie gecrashed. Dat betekent backup terugzetten :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85542262
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Braam is met het woord *patjoem* gekomen, niet ik ;)
Die eer komt lein toe :D
pi_85542304
Nog 2 uur te gaan om bospeen schoon te maken en 4 galia's en 2 watermeloenen en 10 komkommers en 6 paprika's in reepjes te snijden.
Moet lukken , toch?

Zelfgemaakte krentenbollen. ( en rozijnen en sucade?) Lekker.
pi_85542333
Zeg P, helemaal niet vervelend bedoeld hoor, want het heeft geen haast, maar je baalde er laatst zelf ook van, hoe is het eigenlijk met de serie? :)
pi_85542352
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:04 schreef AnneX het volgende:

Zelfgemaakte krentenbollen. ( en rozijnen en sucade?) Lekker.
Nee, met krenten? Anders zijn het toch rozijnenbollen met sucade? Of rozijnen-sucadebollen? :?
pi_85542389
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:05 schreef LieLie het volgende:
Zeg P, helemaal niet vervelend bedoeld hoor, want het heeft geen haast, maar je baalde er laatst zelf ook van, hoe is het eigenlijk met de serie? :)
}:| Wordt aan gewerkt :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_85542671
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

}:| Wordt aan gewerkt :P
^O^
pi_85542737
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 14:22 schreef LieLie het volgende:

[..]

^O^
Eerst ff mijn update afronden :{ Die gaat nu minder voorspoedig dan ik had gehoopt. Als ik pech heb, gaat mijn dagje Belgie morgen ook niet door -O-
pi_85542850
moest hardop lachen om Bluezz's lapohunter gedachte :D tennis gekeken, daarna in n mooie boot langs het riet gevaren en n grote schaal bramen geplukt :9 . Toen gebrunchet met n uitsmijter en nu weer tennis kijken, heerlijk! Braam; wat leuk! Ik zit voor de buis!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_85543743
Iedereen is toch niet ineens nuttige dingen aan het doen ofzo? :?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:13:36 #15
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_85543840
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef LieLie het volgende:
Wielrennen kijken. Zeer nuttig :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:14:08 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85543851
quote:
Ja hoor. Bij de molen broodmeel gehaald en verder de rest boodschappen voor het weekend weer in huis gehaald.
B. gata voor het eerst zelf proberen falafel te maken en aangezien mij dat te geitenwollenrechtsdraaiend is heb ik dus maar weer voor mijzelf 2 kilo mosselen gescoord om te koken in triplebier. c_/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85543862
Vraagje over het bewaren van beslag:
ik heb beslag voor Ricotta Hotcakes met daarin in bloem, ricotta, stijfgeslagen eiwit, eidooiers, melk, een snufje zout en bakpoeder.
De hotcakes zijn best dik en vullen goed, en ik wil mezelf vandaag niet vetmesten. Kan ik dat beslag in de koelkast bewaren voor morgen of kan ik beter de gebakken hotcakes morgen opwarmen?
pi_85543867
quote:
Nuttig :? Nou ja...het opstellen van een boodschappenlijst zodat ik vanavond ook kan eten :P En ondertussen zit ik te wachten op een restore van de oude omgeving -O-
pi_85543884
2 kilo mosselen? Hoeveel hou je daar qua eten aan over?

Mijn krentenbollendeeg staat te rijzen, ben benieuwd!
pi_85543899
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:15 schreef LieLie het volgende:
2 kilo mosselen? Hoeveel hou je daar qua eten aan over?
Genoeg om goed vol te zitten _O- En dan over te houden :D Ik geloof dat een kilo p.p. wordt gerekend met frietjes en zo erbij.
pi_85543905
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nuttig :? Nou ja...het opstellen van een boodschappenlijst zodat ik vanavond ook kan eten :P En ondertussen zit ik te wachten op een restore van de oude omgeving -O-
Nouja, onder nuttige dingen versta ik dingen die je eigenlijk niet wilt doen, maar toch nodig zijn ;) Stofzuigen, wassen, zulks ;)
pi_85543960
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nouja, onder nuttige dingen versta ik dingen die je eigenlijk niet wilt doen, maar toch nodig zijn ;) Stofzuigen, wassen, zulks ;)
Ja. Dat is toch precies wat ik zeg :? Ik wil die omgeving helemaal niet restoren. Het hoort gewoon te werken :{w

;)
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:21:13 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85544001
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:16 schreef PdeHoog het volgende:

Genoeg om goed vol te zitten _O- En dan over te houden :D Ik geloof dat een kilo p.p. wordt gerekend met frietjes en zo erbij.
En aangezien ik er verder, behalve wat groentes en saus niets bij eet, gaan die 2 kilo gewoon op bij mij. :@
Poef.....gone! ©golfer
pi_85544008
Ik heb nog geen middageten gehad!
pi_85544021
Zo...het boek van Ainsley is gebruikt als inspiratie :9

Vanavond: Puy lenzen salade + limoen-knoflook kip
Morgen: Pasta
Ma: Spareribs, gebakken aardappeltjes, doperwtjes
Di: Kipfiletsalade met sinaasappelsap en waterkers met wat gekookte aardappels
Wo: Spiced Matzalan meatballs

I like it O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')