Lijkt me zwaar op de maag liggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:35 schreef freecell het volgende:
klopt inderdaad
Maargoed, ze zijn we woest grappig soms
Er moet meer onderzoek komen naar het eten van kinderen met ADHD
het is bijna een sig
Die eer komt lein toequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Braam is met het woord *patjoem* gekomen, niet ik
Nee, met krenten? Anders zijn het toch rozijnenbollen met sucade? Of rozijnen-sucadebollen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:04 schreef AnneX het volgende:
Zelfgemaakte krentenbollen. ( en rozijnen en sucade?) Lekker.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:05 schreef LieLie het volgende:
Zeg P, helemaal niet vervelend bedoeld hoor, want het heeft geen haast, maar je baalde er laatst zelf ook van, hoe is het eigenlijk met de serie?
Eerst ff mijn update afrondenquote:
Wielrennen kijken. Zeer nuttigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef LieLie het volgende:
Iedereen is toch niet ineens nuttige dingen aan het doen ofzo?
Ja hoor. Bij de molen broodmeel gehaald en verder de rest boodschappen voor het weekend weer in huis gehaald.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef LieLie het volgende:
Nuttigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:09 schreef LieLie het volgende:
Genoeg om goed vol te zittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:15 schreef LieLie het volgende:
2 kilo mosselen? Hoeveel hou je daar qua eten aan over?
Nouja, onder nuttige dingen versta ik dingen die je eigenlijk niet wilt doen, maar toch nodig zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NuttigNou ja...het opstellen van een boodschappenlijst zodat ik vanavond ook kan eten
En ondertussen zit ik te wachten op een restore van de oude omgeving
Ja. Dat is toch precies wat ik zegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nouja, onder nuttige dingen versta ik dingen die je eigenlijk niet wilt doen, maar toch nodig zijnStofzuigen, wassen, zulks
En aangezien ik er verder, behalve wat groentes en saus niets bij eet, gaan die 2 kilo gewoon op bij mij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Genoeg om goed vol te zittenEn dan over te houden
Ik geloof dat een kilo p.p. wordt gerekend met frietjes en zo erbij.
Nicequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
En aangezien ik er verder, behalve wat groentes en saus niets bij eet, gaan die 2 kilo gewoon op bij mij.
De feta/nectarine/rode ui salade is ook erg lekker!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...het boek van Ainsley is gebruikt als inspiratie
Vanavond: Puy lenzen salade + limoen-knoflook kip
Morgen: Pasta
Ma: Spareribs, gebakken aardappeltjes, doperwtjes
Di: Kipfiletsalade met sinaasappelsap en waterkers met wat gekookte aardappels
Wo: Spiced Matzalan meatballs
I like it
Zo leuk, allemaal jazzbandjes in de stadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond misschien even nog Haarlem induiken voor http://www.haarlemjazzstad.nl/
Wat een vreemde laatste zin die een beetje uit de lucht komt vallen. Wat is te weinig, wie zijn we?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Zit in de openbare bieb van eindhoven te studeren. vrouwtje tegenover mij zit een boek van Terry Prachett te lezen en ze moet steeds grinnikken.
In Nederland lezen we te weinig
Of mobiel aan het internetten zoals ik nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Hier is iedereen continue aan het bellen(dat valt mij altijd op)
hé dank je, dat is een kunstzinnige uitvoering.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:01 schreef Bluezz het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)omkommersnijden.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |