echt waar? wat had je gedaan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookmaar voordeel was wel dat ik om 22:00 al lang en breed in bed lag te snurken
![]()
Heb niet zoveel geslapen dit weekend
Vrijdagavond pas laat weer eens prisonbreak aangezet, want ik had me voorgenomen om eens wat vaker tv te gaan kijken, samen gezellig op de bank. Maar dat was niet 1 aflevering maar 2 dus laat naar bed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
echt waar? wat had je gedaan?
ik lag kwart over 11 in mn nest. valt ook wel mee, als je kijkt naar de afgelopen 2 weken dat ik niet voor half 1 in mn nest lag
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrijdagavond pas laat weer eens prisonbreak aangezet, want ik had me voorgenomen om eens wat vaker tv te gaan kijken, samen gezellig op de bank. Maar dat was niet 1 aflevering maar 2 dus laat naar bed.
En zaterdag te stappen met een vriendin in Utrecht, en dat was uhm half 5 thuis en 5 uur slapen en half 9 wakker
Kwam net dus nog een topic tegen wat ik een dronken bui heb geopend![]()
Nee, een vlucht naar München.quote:
PS3quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Voetbal
En als morgen m'n stufi gestort is, ga ik een ps3 kopen
Dus nu eerst even ruimte ervoor bedenken.
Dus jij hebt nog geld op je rekeningquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet nog 2 weken wachten op mijn loon...
Ik lag ook om 2200 te slapen, had ik ook wel nodigquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ookmaar voordeel was wel dat ik om 22:00 al lang en breed in bed lag te snurken
![]()
Heb niet zoveel geslapen dit weekend
Hoelaat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
en wat is de link van die topic? die wil ik wel zien...
quote:
Ja maar hij is een n00bquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:55 schreef Bart het volgende:
Hoelaat?
Kun je zelf zoeken in haar actieve topics he.
Geeft niks tochquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
daar dacht ik ook later aan, zoeken bij de actieve topics, maar toen had ik al gepost.
dat ik een noob ben is inmiddels al bekend
zeg bart, ik zag je rond 7 uur lopen met je vrouw, kan dat kloppen?
im in a learning curve todayquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niks tochleer je ook weer van
Gisteravond waren we ff naar de snackbar aan de overkant jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
daar dacht ik ook later aan, zoeken bij de actieve topics, maar toen had ik al gepost.
dat ik een noob ben is inmiddels al bekend
zeg bart, ik zag je rond 7 uur lopen met je vrouw, kan dat kloppen?
we zagen je lopen, toen je om de hoeverzicht liep.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Gisteravond waren we ff naar de snackbar aan de overkant ja.
Weet ik veel wat voor auto er voorbij reedquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we zagen je lopen, toen je om de hoeverzicht liep.
er reed een donkergroene auto voorbij
wel op blijven letten he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor auto er voorbij reed.
Ik werd afgeleid door het geklets van mijn vrouwquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door het geklets van mijn vrouw.
geloof je het of hoop je het?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag weer naar Alkmaar(geloof ik
)
Gezellig, ik zorg dat ik wat lekkers in huis hebquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag weer naar Alkmaar(geloof ik
)
dan kwam ik ook langs toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Gezellig, ik zorg dat ik wat lekkers in huis heb.
La Trappe, altijd lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dan kwam ik ook langs toch?
neem ik la trappe mee
tuurlijk mag LL komen. altijd gezellig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:30 schreef Bart het volgende:
[..]
La Trappe, altijd lekker. Maar LL mag toch ook wel komen
. En kom jij dan bij mij of ik bij jou?
quote:
Biancaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |