quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef gateway het volgende:
i.c.m. een telfort prepaid simkaartje
Telefoon werkt nogsteeds (vaak als noodtoestel gebruikt) en simkaartje heeft me vader nu al jaren:)
quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:17 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Deze telefoon was ook mijn eerste.. Gekocht in 1999 voor geloof ik 100 gulden, toen ik 12 was.
Ik ook, maar wat een kanker apparaat was dat zegquote:
Dat ding was briljant, was niet stuk te krijgen, en deed precies wat je wilde.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat een kanker apparaat was dat zeg
Was trouwens niet mijn eersteIk had een Swing 200 volgens mij.
same here, Mobistar pakketjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Nokia 3210, bij de voorloper van Orange (oranje logo).
De 3310, ook nog gehad... een van de beste die ik ooit gehad heb, die dingen zijn niet kapot te krijgen (tenzij je 'm maandenlang als flesopener gebruikt, zoals een collega van mij deed...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]
En maar frontjes kopen.
Was overigens niet de eerste, dat was een koelkastmodel van Motorola die ik van iemand kreeg, maar die binnen 5 maanden kapot was. Toen heeft m'n moeder het geld voor bovenstaande foon voorgeschoten en heb ik haar terugbetaald van m'n vakantiebaantje.
die heb ik als flesopener...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef Dromer het volgende:
[ afbeelding ]
De Philips Spark in 1997. Met spraakherkenning.
Was voor die tijd een mooie telefoon. Niet zo lomp als de Nokia toen met van die gummie-toetsjes.
dat ding was mijn eerste ook, mijn vriendin noemde het een playmobieltjequote:
Dat was ook mijn 1e!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:44 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Nokia 5110![]()
Dat apparaat ligt hier ergens in de kast, hij doet het nog, ondanks dat ie ontelbare keren gestuiterd is. Wat een briljant ding! Het telefoonnummer wat ik erbij kreeg heb ik nog steeds.
Maar die viel op gegeven moment steeds weg en ben ik overgestapt naar deze:quote:
maar dan in het geelquote:
Deze! Maar ik moest hem nog wel delen met mijn vader... Ik mocht hem meenemen naar school, voor de veiligheid.quote:
Zoiets ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:38 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede vriend van me had ruim daarvoor nog één van de aller eerste mobiele telefoons met een grote kast er aan die je in je ene hand moest meeslepen... en dan hield je de mobiele telefoon in je andere... met een lange draad ertussen! ^^
Hehe, wat een fugly ding. You win!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:38 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Een goede vriend van me had ruim daarvoor nog één van de aller eerste mobiele telefoons met een grote kast er aan die je in je ene hand moest meeslepen... en dan hield je de mobiele telefoon in je andere... met een lange draad ertussen! ^^
Was dat niet bij de Pepsi ofzo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:42 schreef Quannum het volgende:
[..]
Hehe, wat een fugly ding. You win!![]()
Veel vrienden hadden dit als eerste mobiel:
[ afbeelding ]
Kreeg je gratis bij een of andere actie.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:00 schreef maverick80 het volgende:
[..]
Was dat niet bij de Pepsi ofzo?
ditquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:12 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]
Een 3310, en wat was ik een koning in het land der 3210's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |