praxis eigen merk ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:15 schreef exlurker het volgende:
Ik zou ook voor Geberit gaan, vind hun net een stukje beter op het gebied van inbouwreservoirs
Wat Grohe voor heeft is het front, bij hun zijn ze kleiner
Ook Plieger heeft een inbouwreservoir
en waar baseer je dat op harry?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:18 schreef Forno het volgende:
Geberit is waarschijnlijk ietsie pietsie beter. Maar dat verschil is te verwaarlozen.
Bij die Geberit kun je nog 2 extra beugels krijgen, volgens mijn badkamerboer moet je die erbij doen voor de Subway. Ik ga zelf ook 2 Subway 2.0's laten installeren. Softclose & Quickrelease..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:28 schreef Polar27 het volgende:
Binnenkort kan ik in mijn nieuwbouwhuisje, nu ga ik alvast alle badkamer spullen kopen. Als wandcloset neem ik een V&B Subway 2.0.
Nu vraag ik mij af welk zelfdragend inbouwreservoir makkelijker/beter is.
inbouwreservoirs:
Geberit Duofix inbouwreservoir h112 met reservoir up320 standaard
Grohe Rapid SL inbouwreservoir met wandbevestiging en materiaal
Zijn er hier ervaringsdeskundigen die een voorkeur hebben? Of maakt het allemaal niets uit, en is het verschil ter verwaarlozen.
Denk dat ik ook maar kies voor Geberit, het maakt allemaal niet zoveel uit denk ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:34 schreef vigier het volgende:
Bij die Geberit kun je nog 2 extra beugels krijgen, volgens mijn badkamerboer moet je die erbij doen voor de Subway. Ik ga zelf ook 2 Subway 2.0's laten installeren. Softclose & Quickrelease..
dacht het wel. De quickrelease is trouwens erg gemakkelijk in het gebruik. M'n vriendin echter wist helemaal niet dat dat kon, de zitting er zo gemakkelijk eraf halen. Totdat ik vorige week in de badkamer zo de zitting eraf trok, stond ze verbaasd te kijken dat dat kon....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:04 schreef Polar27 het volgende:
[..]
Wanneer je kiest voor closetzitting met 'softclose' heb je dan automatisch quick release erbij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |