Ja man. Stel je voor dat je een paar vullingen krijgt, dan vergaat de wereld.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Tering. Ga eens beter poetsen ofzo..
0 hier, en 24.
Sommige mensen hebben een sterk gebit en sommige mensen hebben een zwak gebit.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:56 schreef Tja..1986 het volgende:
0 hier, en 24.
Waar zeg ik dat de wereld vergaat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja man. Stel je voor dat je een paar vullingen krijgt, dan vergaat de wereld.
Waar zegt hij dat jij dat zegtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de wereld vergaat?
Tot mijn 19e geen, nu (21 jaar) 3.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:39 schreef jeffreyyy het volgende:
zeg dan ook even of het een grijze of een witte is en hoe oud je bent.
ik heb er 3, 2 witte en een grijze. en ik ben nu 16 jaar
ik heb 4 vullingen en daar blijft het sedert 2005 al bij.......gelukkigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:39 schreef jeffreyyy het volgende:
zeg dan ook even of het een grijze of een witte is en hoe oud je bent.
ik heb er 3, 2 witte en een grijze. en ik ben nu 16 jaar
dat dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:36 schreef Plums het volgende:
Hoor je dat te weten?Ik heb echt geen idee. Best wel wat in ieder geval. Zwak gebit.
Ohja, ben 20.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:56 schreef Tja..1986 het volgende:
0 hier, en 24.
Idd, lekker dat glazuur eraf poetsenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
je hebt ook mensen die wel goed poetsen en ook gaatjes hebben![]()
vooral na bepaalde dingen die je doet is het beter om meteen je tanden te poetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:20 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Ik heb na het wisselen geen vullingen weer gehad. Maar toen mijn 2 voortanden uit mijn mond zijn geslagen, en toen weer zijn teruggezet, moesten die wel gevuld worden. Anders werden m'n tanden donkerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neehoor, plus het boeit niemand wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, plus het boeit niemand wat.
Nee, dat moet je dus NIET doen. Niet na het eten je tanden poetsen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
je hebt ook mensen die wel goed poetsen en ook gaatjes hebben![]()
vooral na bepaalde dingen die je doet is het beter om meteen je tanden te poetsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |