Het is een samsung...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:42 schreef MoneyTalks het volgende:
Wat is er mis met het design van de Galaxy S? Is juist prima kwaliteit hoor.
Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:48 schreef 8D het volgende:
G1. Als de batterij een probleem is kan je van sites zoals DealExtreme USB Batterijen halen (onderweg opladen ftw) of reserve batterijen voor goedkoop (Ook de behuizing is hier deels te halen). Voor foto's is een goedkope compactcamera nog altijd beter dan een telefooncamera. Nog steeds een heel stuk goedkoper dan een nieuw toestel. Traagheid hoeft geen probleem te zijn als het snel genoeg is voor wat je er zelf mee doet (met een custom rom kan het wel een stuk sneller worden gemaakt), hetzelfde ook met het scherm.
Heb zelf ook een G1 en ik heb nog niet de noodzaak gezien voor een nieuw toestel. Zeker het toetsenbord zou ik niet willen missen. Ik stap pas over als er een nieuw goed toestel met toetsenbord is (en me abbo voorbij is
).
De Motorola Milestone 1 en 2 hebben beiden een toetsenbord. Verder zijn er nog wel een paar Android telefoons met toetsenbord.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:52 schreef Gertjaars het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wat aan.
Want dit is ook het enige android toestel met toetsenbord (En een fijne)
Ik ga eens kijken voor een hogere capaciteit batterij en dan houd ik de G1 voorlopig wel.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De Motorola Milestone 1 en 2 hebben beiden een toetsenbord. Verder zijn er nog wel een paar Android telefoons met toetsenbord.
Overigens zou ik persoonlijk nooit voor de Samsung Galaxy gaan. Als ik een Android toestel neem, zou de Desire of de
Nexus One een veel betere keus zijn. Degelijker design, betere interface en sneller/betrouwbaarder met firmware
updates.
Motorolas verkopen ze hier veel en veel minder, daarom noemde ik ze niet.
Maar welke vind jij beter, desire of de nexus
Ik heb veel liever een mening van een alledaagse gebruiker die hier zit dan zo een rare site die ze maar op de specs beoordelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:21 schreef svefn het volgende:
Vergelijkingen tussen de desire en nexus zijn overal te vinden (net als vergelijkingen tussen elke willekeurige android telefoon, trouwens). Google it
Prima toestelletje, past wat beter bij het pauperbudget van TS, en kan makkelijk de concurrentie aan met een Galaxy S of Desirequote:
Fanboy van een low-end toestelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima toestelletje, past wat beter bij het pauperbudget van TS, en kan makkelijk de concurrentie aan met een Galaxy S of Desire
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:50 schreef Gertjaars het volgende:
[..]
Fanboy van een low-end toestel
How sad
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:31 schreef Gertjaars het volgende:
Ik zit altijd krap in de kas, dus daar kan je rekening mee houden.
.
.
472 euro,
.
s 50 euro
.
Ga naar mama zakgeld vragen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
maar ik zou de Galaxy S kopen TS. Eten is overrated
Nee, ik heb de iPhone 4. Hard glas en metaal voelen toch een stuk degelijker aan dan krakend plastic.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:39 schreef svenistheman het volgende:
Ik moet altijd lachen als mensen zeggen dat de Samsung snel krast. Hebben jullie de Galaxy s? Nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |