abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85537431
Ik heb dus een vraagje, wat jullie in mijn situatie zouden doen.
Ik zit altijd krap in de kas, dus daar kan je rekening mee houden.
Ik heb hier dus een T-mobile G1, schermpje laatst laten vervangen, maar de behuizing is helemaal stuk, bekrast etc

Wat zouden jullie doen:
Een nieuwe galaxy S aanschaffen voor 472 euro,

Of de behuizing van mijn G1 laten vervangen voor slechts 50 euro (Dan is hij weer zo goed als nieuw)

Conclusie: Is die galaxy S nou echt 422 euro meer waard, als je kijkt naar de nieuwe software, het scherm en snelheid?

Want de touchwiz 3.0 bevalt me niet, evenals als het lichte en slechte plastic design, maar de rest vind ik dan weer top

Bij de G1 is het toetsenbord heerlijk, redelijk snel, goede bouwkwaliteit en geen rare android skin.
Maar hij is wel een stuk trager, heeft een kleiner scherm, matige camera en slechte batterij

Sorry voor de lange post, maar wat zeggen jullie erover?
N/A
  Moderator zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:39:02 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85537482
Kan je het geld ergens anders voor gebruiken. Als het echt 'over' is dan kan je een 2 jaar oude mobiel updaten met een nieuwe. Toch, voor die 50 euro verkoop je de G1 sowieso. Ze staan soms nog voor 150 euro op marktplaats.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85537488
Als je krap bij kas zit zou ik niet 472 euro uitgeven aan een telefoon...
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_85537515
Ik zit wel krap, alleen ik houd wel van mobieltjes.
Echter is de G1 heerlijk, maar ik hoorde dat de Galaxy S echt hemels is.
Toestel is 8 maanden oud, maar alleen slecht mee omgegaan
Ik zou dus die behuizing kunnen vervangen en een hoesje kopen.

Maar ik vind dit echt een lastige keuze: Is die Galaxy S nou echt zo goed?
N/A
pi_85537524
Wat is er mis met het design van de Galaxy S? Is juist prima kwaliteit hoor.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_85537556
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:42 schreef MoneyTalks het volgende:
Wat is er mis met het design van de Galaxy S? Is juist prima kwaliteit hoor.
Het is een samsung...
Plastic en licht, ik houd juist van een zwaarder design, dan lijkt het geen speelgoedding.
Ook beschadigd van dat glimmend plastic snel.
N/A
pi_85537585
G1. Als de batterij een probleem is kan je van sites zoals DealExtreme USB Batterijen halen (onderweg opladen ftw) of reserve batterijen voor goedkoop (Ook de behuizing is hier deels te halen). Voor foto's is een goedkope compactcamera nog altijd beter dan een telefooncamera. Nog steeds een heel stuk goedkoper dan een nieuw toestel. Traagheid hoeft geen probleem te zijn als het snel genoeg is voor wat je er zelf mee doet (met een custom rom kan het wel een stuk sneller worden gemaakt), hetzelfde ook met het scherm.

Heb zelf ook een G1 en ik heb nog niet de noodzaak gezien voor een nieuw toestel :). Zeker het toetsenbord zou ik niet willen missen. Ik stap pas over als er een nieuw goed toestel met toetsenbord is (en me abbo voorbij is :P ).
pi_85537607
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:48 schreef 8D het volgende:
G1. Als de batterij een probleem is kan je van sites zoals DealExtreme USB Batterijen halen (onderweg opladen ftw) of reserve batterijen voor goedkoop (Ook de behuizing is hier deels te halen). Voor foto's is een goedkope compactcamera nog altijd beter dan een telefooncamera. Nog steeds een heel stuk goedkoper dan een nieuw toestel. Traagheid hoeft geen probleem te zijn als het snel genoeg is voor wat je er zelf mee doet (met een custom rom kan het wel een stuk sneller worden gemaakt), hetzelfde ook met het scherm.

Heb zelf ook een G1 en ik heb nog niet de noodzaak gezien voor een nieuw toestel :). Zeker het toetsenbord zou ik niet willen missen. Ik stap pas over als er een nieuw goed toestel met toetsenbord is (en me abbo voorbij is :P ).
Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wat aan.
Want dit is ook het enige android toestel met toetsenbord (En een fijne)
Ik ga eens kijken voor een hogere capaciteit batterij en dan houd ik de G1 voorlopig wel.
N/A
pi_85537688
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:52 schreef Gertjaars het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie! Hier heb ik wat aan.
Want dit is ook het enige android toestel met toetsenbord (En een fijne)
Ik ga eens kijken voor een hogere capaciteit batterij en dan houd ik de G1 voorlopig wel.
De Motorola Milestone 1 en 2 hebben beiden een toetsenbord. Verder zijn er nog wel een paar Android telefoons met toetsenbord.

Overigens zou ik persoonlijk nooit voor de Samsung Galaxy gaan. Als ik een Android toestel neem, zou de Desire of de Nexus One een veel betere keus zijn. Degelijker design, betere interface en sneller/betrouwbaarder met firmware updates.
pi_85537709
Inderdaad, waarom geen desire? Minder duur, doet niet onder voor de galaxy s en heeft sense
pi_85537710
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De Motorola Milestone 1 en 2 hebben beiden een toetsenbord. Verder zijn er nog wel een paar Android telefoons met toetsenbord.

Overigens zou ik persoonlijk nooit voor de Samsung Galaxy gaan. Als ik een Android toestel neem, zou de Desire of de
Nexus One een veel betere keus zijn. Degelijker design, betere interface en sneller/betrouwbaarder met firmware
updates.

Motorolas verkopen ze hier veel en veel minder, daarom noemde ik ze niet.

Maar welke vind jij beter, desire of de nexus
N/A
pi_85537883
Vergelijkingen tussen de desire en nexus zijn overal te vinden (net als vergelijkingen tussen elke willekeurige android telefoon, trouwens). Google it :)
pi_85538055
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:21 schreef svefn het volgende:
Vergelijkingen tussen de desire en nexus zijn overal te vinden (net als vergelijkingen tussen elke willekeurige android telefoon, trouwens). Google it :)
Ik heb veel liever een mening van een alledaagse gebruiker die hier zit dan zo een rare site die ze maar op de specs beoordelen
N/A
pi_85538174
Ik moet altijd lachen als mensen zeggen dat de Samsung snel krast. Hebben jullie de Galaxy s? Nee.

Ik wel en ik heb hem 2 keer laten vallen en kan geen enkel krasje bekennen. Tevens heb ik de Desire gehad en de Galaxy is gewoob qua touchscreen heerlijk. Meer Iphone achtig. Waar ik bij de Desire nog regelmatig mis sloeg qua letters omdat het niet zo nauwkeurig is heb ik er bij de Galaxy geen last van. Tevens is de accu duur way better i.v.m met de Desire.

Ts ga dus voor de Galaxy. Op gsmarena.com was laatst een vergelijking tussen de Galaxy en de Iphone 4. Galaxy deed niet echt onder. Gewoon een top smartphone!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:43:14 #15
133499 Hoogbevaegd
death is not a threat, no more
pi_85538218
Ik ben zelf in het bezit van een Milestone 1, dat is echt een fijn toestel, werk ook vaak met een Hero of een X10, maar ik kan niet zonder toetsenbord, ook is het een zwaar toestel, erg degelijk, nog geen problemen mee gehad, heeft 2.1 draaien, maar als ik zou moeten kiezen tussen de Desire of Nexus wordt het toch de Nexus, maar dat is mijn mening.
olen ihanin tyttö koko maailmassa
pi_85538220
Nu laat jij me weer twijfelen.
Nu je toch hier bent: Voelt de Galaxy S (Te) licht aan?
En merk je veel van de Touchwiz 3.0 skin van samsung?
N/A
  Moderator zaterdag 21 augustus 2010 @ 10:47:10 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85538292
Of een wildfire?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85538314
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:47 schreef Renesite het volgende:
Of een wildfire?
Prima toestelletje, past wat beter bij het pauperbudget van TS, en kan makkelijk de concurrentie aan met een Galaxy S of Desire
pi_85538360
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Prima toestelletje, past wat beter bij het pauperbudget van TS, en kan makkelijk de concurrentie aan met een Galaxy S of Desire
Fanboy van een low-end toestel
How sad
N/A
pi_85538435
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:50 schreef Gertjaars het volgende:

[..]

Fanboy van een low-end toestel
How sad
:D

maar ik zou de Galaxy S kopen TS. Eten is overrated ^O^
pi_85538469
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 09:31 schreef Gertjaars het volgende:
Ik zit altijd krap in de kas, dus daar kan je rekening mee houden.
.
.
472 euro,
.
s 50 euro
.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_85538494
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

:D

maar ik zou de Galaxy S kopen TS. Eten is overrated ^O^
Ga naar mama zakgeld vragen.
N/A
pi_85538596
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:39 schreef svenistheman het volgende:
Ik moet altijd lachen als mensen zeggen dat de Samsung snel krast. Hebben jullie de Galaxy s? Nee.
Nee, ik heb de iPhone 4. Hard glas en metaal voelen toch een stuk degelijker aan dan krakend plastic.
pi_86392240
Haha Gertjaars. Wat ben je zielig :')
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:50:19 #25
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_86417768
l0rn

ga gewoon een nieuwe behuizing fiksen en ga sparen. Je laatste geld uitgeven aan een overbodig luxeproduct dat enkel en alleen een ander luxeproduct vervangt is hoogst onverstandig

www.nibud.nl
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')