quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:03 schreef Myraela het volgende:
Wie heeft er een organogram met een heldere weergave van politiek Delft?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:16 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Ook al doe ik niet mee met de discussie, ik ga ook naar bedweltrusten en kusjes voor iedereen.
Utopiaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
In een ideale wereld
[ afbeelding ]
Ik houd van jou.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
In een ideale wereld
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:40 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.janvis.nl/artiest-prijs-opvragen/rob-fruithof/
Het was te verwachten. Puik idee voor een meet overigens.
Reken maar dat die Rob Fruithof meet er komt,quote:Met zijn bijzondere gevoel voor taal weet Rob Fruithof de relaties tussen het bedrijfsleven en dierenleven zeer beeldend uit te leggen. Zo is er de verhouding tussen de dierenwereld en onze zorgzame samenleving, denk hierbij aan de zorgsector. Of de relatie tussen de dierenwereld en de bank- en verzekeringsbranche. Lijkt misschien vergezocht, maar deze relaties tussen mens en dier verduidelijken de over te brengen boodschap op een bijzondere manier.
Heeft o.us ervaring met dranghekken sjouwen? Tienermeisjes zullen flauwvallen als gedrogeerde muskusratten en staatsgrepen zullen niet te overzien zijn na het ideale idealistengeweld dat plaats zal hebben op die meet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Reken maar dat die Rob Fruithof meet er komt,
Dranghekken? Betonblokken jongen, betonblokken. Reken maar op een maand met alleen maar anarchistisch geweld in onze hoofdstad na de speech van Rob Fruithof.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heeft o.us ervaring met dranghekken sjouwen? Tienermeisjes zullen flauwvallen als gedrogeerde muskusratten en staatsgrepen zullen niet te overzien zijn na het ideale idealistengeweld dat plaats zal hebben op die meet.
Dat eerste is nieuw voor mij, het laatste is vanzelfsprekend. Vandaar dat ik al twee weken bezig ben met het poten, rooien en invriezen van rabarber ten behoeve van haar kalmeringseffect op neo-idealisten en hun strapatsen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 05:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dranghekken? Betonblokken jongen, betonblokken. Reken maar op een maand met alleen maar anarchistisch geweld in onze hoofdstad na de speech van Rob Fruithof.
heb het een paar uur geprobeerd, ik geef het op. ik ga wel liters koffie drinken vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |