dat lijkt me in dit geval wel nodig hequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Tjah tegenwoordig is psychologie direct medicatie kom op zeg!
Denk eens na!
Dat ga ik haar echt niet wijsmaken hoor.
Vermoed dat het te maken heeft met teveel negatieve info qua nieuws
en het verlies van de vader........
Punt is wel een beetje dat jij en wij als leken eigenlijk geen idee hebben wat er precies speelt. Iemand met verstand van zaken heeft daar meer kennis over en meer zicht op, en kan dat hoe dan ook beter beoordelen dan wij vanaf hier. Als dit wel een serieuze angststoornis is, wil je er op tijd bij zijn. Advies inwinnen bij een huisarts kan altijd, dat is toch niemands verlies?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Denk eens na!
Korte test? Ik heb verdomme 100 vragen ingevuld, krijg ik als uitslag: je bent een beetje gevoelig. Meer nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:16 schreef Italo het volgende:
www.hooggevoelig.nl
Je kunt op de site een korte test doen om te kijken of je hooggevoelig bent (misschien (eerst) handiger als de moeder dit doet om te kijken wat ze bij haar dochter herkent?).
Op de site staan verder tips, links, uitleg, etc..
Mocht het dochtertje hooggevoelig zijn is via die weg veel te verklaren van (ook) haar angst. Maar veel belangrijker, ze is dan ook goed te begeleiden/ondersteunen hierin
Vind ik ook nogal wat hoor.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Denk eens na!
dat is altijd de beste manier om problemen op te lossen, gewoon de boze buitenwereld de schuld gevenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik vraag me eerlijk gezegd af welke invloed de media heeft op de menselijke geest........
Beseft dat schurftvolk die om geld draait dit wel degelijk of...doen ze echt alles voor het geld?
Denk het laatste nml..dat ze kids verfucken doet niet terzake blijkbaar
dat zij in de rest van hun armetierige zielenleven vervloekt zijde op hun negatieve blik op het leven..........dat het zo moge zijn!
[ afbeelding ]
Made my point hopelijk
Veel kinderen hebben een periode dat ze heel erg met het milieu bezig zijn, of dat ze vegetarisch (willen) worden, dat ze druk bezig zijn met hun uiterlijk/figuur, dat ze zich druk maken om de honger in derde wereld landen, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Kan ze er niet mee naar dokter gaan want het kan ook een soort angststoornis zijn ???
Het klinkt namelijk niet erg goed als een kind van 11 al heel erg met dat soort angsten bezig is.
Irrationeel?quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:45 schreef Jolene22 het volgende:
Tsja ik ben er ook geen fan van. Is het te druk dan ben ik weg, simpel. Ik voel me al snel in gevaar en vooral drukke menigtes triggeren dat. Vooral die festivals en grote feesten waar je amper kunt lopen vind ik doodeng. Niet omdat ik denk dat er een vent met een pistool loopt maar meer omdat ik denk dat ik niet weg kan als er echt wat gebeurd. Dat heb ik al behoorlijk lang.
Maar als ik jouw verhaal zo hoor over drukte in de stad dan lijkt me dat van een ander kaliber en is het gewoon irrationele angst en ik zou er echt wat aan doen als je het idee heeft dat je zelf niets kan bereiken. Zij moet straks toch gewoon met haar vriendinnen de stad in kunnen op zaterdag. Dit beperkt haar en dat is zonde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |