Wie is hier de kutuser?quote:
Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:15 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Mooi wel maar ik snap hem niet.
In dit geval vind ik toch dat Marie30 meer fantasie en humor heeft.quote:
Ik heb mijn humororgaan nog niet eens aangezet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
In dit geval vind ik toch dat Marie30 meer fantasie en humor heeft.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
In dit geval vind ik toch dat Marie30 meer fantasie en humor heeft.
Pics van je humororgaan....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:32 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
Ik heb mijn humororgaan nog niet eens aangezet.
Nog nooit een strip gezet, maar eens moet de eerste keer zijn:quote:
Ik had er beter een balkje overheen kunnen zetten ja.quote:
Ik heb het even voor je aangepast.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:34 schreef Sok. het volgende:
4chan meme's jatten en dan hier slecht uitwerken
Dit toont maar weer aan dat ONZ!ers geen humor hebben
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:34 schreef Sok. het volgende:
4chan meme's jatten en dan hier slecht uitwerken
Dit toont maar weer aan dat FOK!ers geen humor hebben
Ja dat was toch wel even een onverwachte wending.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:59 schreef Romanus het volgende:
[..]
![]()
dat einde kreeg me aan het lachen
Met Reverse Image Search kwam ik de naam "The Rock" een paar keer tegen, dus dan komt het vast uit die film!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
sterker nog, uit welke film komt dit?
sterker nog, wie is die chick?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:19 schreef toetsenbordridder het volgende:
sterker nog, uit welke film komt dit?
film komt blijkbaar uit 1996, ik ben geboren in '94quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, maar legaal is ze zeker nog niet
Sorry, maar ik moest lachen om deze:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Reverse Image Search kwam ik de naam "The Rock" een paar keer tegen, dus dan komt het vast uit die film!
Edit: google search met "The rock driving" levert dit op.
(Maar het moet natuurlijk geen copy & paste topic worden he!Ik heb ff gezondigd, maar het is natuurlijk leuker om zelf te painten.)
Hehe subtiel! vooral Agent Smithquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest lachen om deze:
[ afbeelding ]
En deze :
ik heb hem niet gemaakt hoor, ik had hem gevonden op googlequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe subtiel! vooral Agent Smith
Die 2e moest ik ff copy en pasten in een nieuw tabblad voor ik 'm kon zien, maar hij is idd goed!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest lachen om deze:
[ afbeelding ]
En deze :
[ afbeelding ]
Ik zie nu ook dat ie niet meer werktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e moest ik ff copy en pasten in een nieuw tabblad voor ik 'm kon zien, maar hij is idd goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |