Hoest met je enkel GB?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:21 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen![]()
Tombola, wat ontzettend balen
Slim, wie weet zit er nog een fout in een vraag of kan je er een half puntje bijlullen ofzo. Weet niet of dat zou helpen, maar tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Lieve tt![]()
En lief dat jullie allemaal meeleven![]()
![]()
Had echt een kutdagHeb de halve middag uitgehuild bij mn moeder, ik baal er zo enorm van... Zoals Ing ook al zei; ik heb heus ook wel gehad dat ik een tentamen niet haalde maar dan wist ik dat ik er gewoon niet genoeg aan gedaan had. En nu was ik er echt zeker van dat ik het kon, en had ik echt goed geleerd...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, maandag ga ik maar naar de onderwijsbalie (met de tweeling, want ik moet oppassen) en kijken of ik mondeling kan toelichten wat ik weet ofzo...
Iets minder dik, maar de plek is nog even groot (dat weet ik omdat de huisarts er met pen omheen heeft getekendquote:
Hopelijk zet het door en slink het nog wat. Wijntjes zijn ook ontstekingsremmend of niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iets minder dik, maar de plek is nog even groot (dat weet ik omdat de huisarts er met pen omheen heeft getekend). Wel veel pijn aan gehad nog gisteravond en vanochtend (vannacht lekker geslapen op een ibu600
). Nu met het pootje omhoog en een icepack er tegenaan
Geen idee, maar het lijkt me niet slim om wijn te drinken bij drie capsules antibiotica en 7 tabletten ibu per dagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hopelijk zet het door en slink het nog wat. Wijntjes zijn ook ontstekingsremmend of niet?
Hey Marijkequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb jullie weer gevonden![]()
Goedemorgen allemaal
Dat is echt zo klote... dat heb ik ook wel eens gehad ja. Hopen dat je inderdaad nog iets mag toelichten zodat er (genoeg) puntjes bijkomenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Lieve tt![]()
En lief dat jullie allemaal meeleven![]()
![]()
Had echt een kutdagHeb de halve middag uitgehuild bij mn moeder, ik baal er zo enorm van... Zoals Ing ook al zei; ik heb heus ook wel gehad dat ik een tentamen niet haalde maar dan wist ik dat ik er gewoon niet genoeg aan gedaan had. En nu was ik er echt zeker van dat ik het kon, en had ik echt goed geleerd...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, maandag ga ik maar naar de onderwijsbalie (met de tweeling, want ik moet oppassen) en kijken of ik mondeling kan toelichten wat ik weet ofzo...
Hoi!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Ik moest laatst nog aan je denken, zegt de Action en de Noorse pantoffels je nog iets?
Nee, nog niet gezien, maar ik zag laatst ergens anders pantoffels en toen moest ik aan je denkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!
Jaaaa!Alleen zijn die van mij dus al op en heb ik nu grijzen die er verdacht veel op lijken zonder het printje
Verkopen ze ze weer dan?
Dan haal ik weer een paar
![]()
Hihihi, wat leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien, maar ik zag laatst ergens anders pantoffels en toen moest ik aan je denken![]()
![]()
Hoop dat ze weer komen
Ciao!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, wat leuk![]()
Ik ookWat waren die heerlijk
En nu even wat dingetjes doen, ben er strakjes weer. Tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |