quote:Omdat ik het mede-Applelaars wel gun:
[GRATIS] Philips speakers
Ja, ik zou het ook niet weten.. Ik gebruik mijn Macbookje voor alles. Ik neem hem overal naartoe mee. En als ik thuis ben sluit ik hem aan op een groot beeldscherm met boxjes ernaast.. Voor kleine dingetjes op de bank gebruik ik mijn iPhone, grotere dingen pak ik gewoon de Macbook weer...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
Ik vind het wel erg aantrekkelijk, zo'n iMac... Zucht...
Iemand die een iMac + een macbook heeft? Ik ben echt al jaren een laptop gewend... Wanneer zou ik een iMac gebruiken zeg maar. Het moet een overbodig iets zijn.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef hc-sjonny het volgende:
het is dat ik niet veel geld heb. anders kwam er een mac mini
Jaa, dit topic kwam me voorbij. en toen dacht ik er ineens weer aan.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Jaa, dit topic kwam me voorbij. en toen dacht ik er ineens weer aan.
Haha
maar geen dank. en nu gaat dit topic MyAt weer verlaten,
ik val jullie niet meer lastig
Het moet een overbodig iets zijn? Ach, er zijn zat overbodige redenen om een iMac te kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
Iemand die een iMac + een macbook heeft? Ik ben echt al jaren een laptop gewend... Wanneer zou ik een iMac gebruiken zeg maar. Het moet een overbodig iets zijn.
quote:After spending time playing with Flash Player 10.1 on the new Droid 2, the first Android 2.2 phone to come with the player pre-installed, I'm sad to admit that Steve Jobs was right. Adobe's offering seems like it's too little, too late.
Het moet _niet_ iets overbodigs zijn. My badquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het moet een overbodig iets zijn? Ach, er zijn zat overbodige redenen om een iMac te kopen
Ik had eerst een PowerBook en schafte daarna een iMac aan. Ik zit vaak op dezelfde plek te werken en dan is het grote scherm, de extra schijfruimte en snelheid toch handiger. Als je juist vaak mobiel werkt heb je misschien voldoende aan een extra scherm en misschien een externe harde schijf erbij.
Een nadeel is dat je niet al je data op dezelfde plek hebt, maar als je een externe schijf hebt heb je datzelfde probleem en, met MobileMe of DropBox of gewoon OS X zelf is synchroniseren vrij makkelijk.
Maar uiteindelijk is het toch vooral jouw keuze, wat jij wilt en ermee doet en dergelijke, dat kan ik moeilijk voor je zeggen
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:32 schreef Saninl het volgende:
![]()
Ik heb bootcamp nog steeds niet werkend gekregen op mijn Macbook. Hij installeert telkens Windows XP wel, maar na de installatie start mijn Macbook opnieuw op en kan ik kiezen voor opstarten via CD en als ik dat niet doe dan krijg ik al gelijk een foutmelding en moet ik de Macbook opnieuw opstarten. Als ik daarna de CD eruit haal start OSX weer gewoon op, en kan ik nergens kiezen voor XP..
Ik heb ze beide, en de enige reden waarom ik m'n iMac nog niet vervangen heb door een 27" is de twijfel of ik 'm wel genoeg gebruiken zou. M'n iMac staat nou alleen voor Plex-machine te spelen op de TV aangesloten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef Renesite het volgende:
Nou, ik denk dat ik er maar een jaartje mee wacht...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb ze beide, en de enige reden waarom ik m'n iMac nog niet vervangen heb door een 27" is de twijfel of ik 'm wel genoeg gebruiken zou. M'n iMac staat nou alleen voor Plex-machine te spelen op de TV aangesloten.
Ik ben ze ook beide (en nog een iPad); de iMac gebruik ik als ik thuiswerk, de MBA als ik op kantoor moet zijn (en onderweg daarheen ben) en de iPad als ik 's avonds nog eea moet lezen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik er maar een jaartje mee wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |