Dottey, is het ook mogelijk (omdat ik samenwoon met Fanta-Stick) om twee painthouses naast elkaar te kunnen huren?quote:
Vanwege de seal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Dottey het volgende:
Ik mag de OP niet meer aanpassen..
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
ikkequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52gaat naar de speeltuin, wie gaat er mee?![]()
Liever niet zonder me wapen daar stinkt het van mocros diemens erger je niet spelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52gaat naar de speeltuin, wie gaat er mee?![]()
Er is een binnenbar bij iemand thuis.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er zat dus bovenin een discotheek, maar die is veranderd
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Liever niet zonder me wapen daar stinkt het van mocros diemens erger je niet spelen
Dat was de vorige 5 deeltjes toch ook nietquote:
Mag ik officier in je leger worden(en ik heb zelf ook nog een privé leger ter beschikking)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Liever niet zonder me wapen daar stinkt het van mocros diemens erger je niet spelen
Wat voor functie wil je hebben?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Mag ik officier in je leger worden(en ik heb zelf ook nog een privé leger ter beschikking)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef Oceanview het volgende:
Maar maar ik ben Oceanview de kracht van de oceaan met mij in de flat moet er toch geen brand kunnen?
Painten als de OP niet meer aangepast kan wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:44 schreef Dottey het volgende:
Laat het SC gehalte eens weg![]()
lekker painten mensen!
moet je eerst een woning painten.quote:
Mag ik ook een uniform?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Painten als de OP niet meer aangepast kan wordenIk ga wel weer verder met een uniform voor het leger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |