Ja, mijn PM-box staat open. Een kaart aan golfer en Bluezz, Bloemendaal Olanda komt vast niet aanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
En Lein, ik wil best een keer echte post, behalve rekeningen en belastingaanslagen, ontvangen.
Ik wil je ook best een kaart sturen hoor. Voor een vakantiekaart moet je nog een jaar wachten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
En Lein, ik wil best een keer echte post, behalve rekeningen en belastingaanslagen, ontvangen.
Ja hoor. Dat komt gewoon aan bij ons, maar je hebt al PM.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, mijn PM-box staat open. Een kaart aan golfer en Bluezz, Bloemendaal Olanda komt vast niet aan
Niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, mijn PM-box staat open. Een kaart aan golfer en Bluezz, Bloemendaal Olanda komt vast niet aan
Ik ken het van mijn sport-dinnetje dus. Haar man trekt regelmatig aan een gewricht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet?
Nouhou!
En hypermobiel inderdaadEDS officieel zelfs
Nou woehoe. Klinkt erger dan het is zeg maar
goeie deal en leuke plannen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
kaas en ik hebben 1 week op Elba gereserveerd. En daarna gaan we, mits het tent-gebeuren beviel, een weekje op de bonnefooi naar 'ergens in Toscane'. En als het tent-gebeuren niet bevalt, gaan we voor agriturismo.
We hebben al de deal staan dat áls het luchtbed na de eerste nacht slapen 's ochtends leeg is, we gewoon een nieuwe kopen bij een hypermarche. Dat was een van de dingen die me behoorlijk dwars zaten
Gewoon van te voren adres-etiketten printen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Overigens gaan we wel ons best doen om kaartjes te sturen, maar beloven we niks
jullie moeten vooral lekker vakantie vieren!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Overigens gaan we wel ons best doen om kaartjes te sturen, maar beloven we niks
Napoleon? Wie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Elba, klinkt spannend! Niet aan Napoleon's behang likken he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Gewoon van te voren adres-etiketten printen.
Wil jij geen post van bijna-wildvreemden ontvangen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ik was niet eens bang voor de lapo, ik ga vooruit!
Ik als huisvrouw weet dat nog.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Zegt ze nu. Ik zit net heel braaf alle adressen (een soort van) leesbaar in mijn agenda te schrijven
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Napoleon? Wie?ik kan t echt heel raar vinden als mensen zulke dingen niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zegt ook iets over mij, daar ben ik mij van bewust
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
hij scheen ook heel lang goed geconserveerd te blijven na zijn dood, door die enorme hoeveelheden gifquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik als huisvrouw weet dat nog.....![]()
En dan moet je op St Helena niet aan het behang likken. Er zat veel arsenicum in Napoleon, net als in zijn behang.
Napoleon had al veel arsenicum in zijn haar voordat hij werd verbannen. Hij was al sinds zijn jonge jaren maagpatiënt en in die tijd werd dat behandeld met arsenicum. Dus overal waar Napoleon geweest is, moet je niet aan het behang lekken. En je moet al helemaal niet aan Napoleon zelf likken. Napoleon zuurtjes in je mond stoppen, kan weer welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik als huisvrouw weet dat nog.....![]()
En dan moet je op St Helena niet aan het behang likken. Er zat veel arsenicum in Napoleon, net als in zijn behang.
Net als sommige mensen die met gif behandeld werden voor TB of syfilis...... Het is een wonder, ze zijn niet vergaan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij scheen ook heel lang goed geconserveerd te blijven na zijn dood, door die enorme hoeveelheden gif
Oh, dat van die maag wist ik niet.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Napoleon had al veel arsenicum in zijn haar voordat hij werd verbannen. Hij was al sinds zijn jonge jaren maagpatiënt en in die tijd werd dat behandeld met arsenicum. Dus overal waar Napoleon geweest is, moet je niet aan het behang lekken. En je moet al helemaal niet aan Napoleon zelf likken. Napoleon zuurtjes in je mond stoppen, kan weer wel
Doet ut niet,quote:
wikipedia is your friendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, dat van die maag wist ik niet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef freecell het volgende:
Ha, Elba, dat is tof
En we weten dus al dat jullie weer kunnen ontsnappenAls dat manneke het kon, kan jij het zeker!
Ontsnappen? Er varen een stuk of 20 ferries per dag ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef freecell het volgende:
Ha, Elba, dat is tof
En we weten dus al dat jullie weer kunnen ontsnappenAls dat manneke het kon, kan jij het zeker!
Ja, anders krijgen we (cyber) flessenpost: Help! Help! Het behang is zo lelijk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef freecell het volgende:
Ha, Elba, dat is tof
Cesar heeft me ervan overtuigd dat ik geen hond wil. En ik heb zijn methode wel gezien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ontsnappen? Er varen een stuk of 20 ferries per dag ofzo
Maar ik ga 2 uur buishangen, Cesar Milan is op tv
Ik ben raarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
ik kan t echt heel raar vinden als mensen zulke dingen niet wetenmaar dat zegt ook iets over mij, daar ben ik mij van bewust
quote:
Alleen haar enkel is dik hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
jij bent gewoon slank
Waarom kom je dan zo dik over in je verhalen?![]()
Of van die gereformeerde netkousenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets bruinere benen of een panty. Ik vind hem leuk!
Ja ik zie hetquote:
Que?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]jij bent gewoon slank
Waarom kom je dan zo dik over in je verhalen?![]()
nu wel als het goed isquote:
en waar af te halen?quote:
?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en zeurende dames FC heeft ook gewoon een hangertje heur
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en zeurende dames FC heeft ook gewoon een hangertje heur
quote:
Sommigen zijn woest aantrekkelijk en voor anderen schaam ik me kapotquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Zijn die vergeten topics ook briljant?
Och, ik sla even over.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sommigen zijn woest aantrekkelijk en voor anderen schaam ik me kapot
Zeker die uit de tijd dat ik nog modje was
Tik Bluezz in en huivert
Niks, ik draag wel eens een hangertje bij het uitgaan, dat werd door 2 vrouwpersonen hier wel gewaardeerd en een stuk of 4 nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och, ik sla even over.![]()
Maar wat bedoel je Steer?
Heb je aan behang gelikt ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een berichtje naar mezelf sturen: DOE HET NIET!! met je toekomstige ex
Ook in hangertjes is er een groot verschilquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Niks, ik draag wel eens een hangertje bij het uitgaan, dat werd door 2 vrouwpersonen hier wel gewaardeerd en een stuk of 4 nietGewoon, marktonderzoekje.
Heb geen behang hier in huis, alleen maar verfquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je aan behang gelikt ofzo?
Wie is je toekomstige ex?
Krampachtig is my middle name.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
Doe dan eens niet zo krampachtig. Ik was niet op de meet, maar ik wist dat jij er was.
Je bent leuk genoeg hoor.
Och wat een straf....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben er weerBorrelen duurde iets langer en ging vergezeld van boerenkip in parmaham met mozzarella en frietjes
Neuhquote:
Ja en neequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer dat de sail-in tegenviel.
De expositie zag er uitnodigend uit, mooi!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja en neeHet evenement is gigantisch en best leuk om mee te maken. Fotografisch viel het iets tegen
Moooooi !quote:
Op de grond? Garpje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
Oh ja...moet nog even werkenEens kijken waar ik de zooi van bureau even laat
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef flying-dutchman het volgende:
the Glenlivet 15 years old French Oak reserve
Trusten Steer!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ik maar weer eens vroeg naar bed ga vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
IMHO heb je hard gewerkt, dus je verdient het!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik zo klaar ben met werk, denk ik dat ik ook maar een glaasje pak
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tijd voor een grotere whiskyproefmeet
Hard gewerktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
IMHO heb je hard gewerkt, dus je verdient het!
En wat staat er morgen op je programma?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
Dan kan ik om 9 uur gelijk aan de slag
Had jij vandaag niet een afspraak ergens?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:44 schreef SeaOfLove het volgende:
even zwaaien voor het slapen gaan, hoop dat alles goed is met iedereen hierHeb Milou weer lekker bij me, gaan zondag naar Madurodam, thema is Pluk vd Petteflat
jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Had jij vandaag niet een afspraak ergens?
Het installeren van de updatequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat staat er morgen op je programma?
Ikquote:
Waar ga je heen in de bios?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
Het installeren van de updateEn verder niets
LEkker relaxen....en whisky drinken...en koken en misschien morgenavond ff naar de bios
Zondag naar downtown Belgie om een verlaten station op te zoeken
Ik wil de Expendables wel zien eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en miskraam dus. Voel me er behoorlijk verdrietig onder. Jammer. is niet anders dus. Op aanraden van vriendin ga ik toch nog naar VK om te zien of alles goed weg is.
Jeetje wat vervelend voor jullie. Sterktequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en miskraam dus. Voel me er behoorlijk verdrietig onder. Jammer. is niet anders dus. Op aanraden van vriendin ga ik toch nog naar VK om te zien of alles goed weg is.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Jeetje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Jeetje SOL, en dat kom je ff in het voorbijgaan meedelen... wat verdrietigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik. Maar ik lig wel al in bed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer op mijn werk en wat is het al pikdonker zeg om 22:00. Wel vies benauwd buiten, vochtig en nog heel warm.
Wie zijn hier nog wakker?
Yoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer op mijn werk en wat is het al pikdonker zeg om 22:00. Wel vies benauwd buiten, vochtig en nog heel warm.
Wie zijn hier nog wakker?
Toscanequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik. Maar ik lig wel al in bed.
Bluessiequote:
Dat is hem maar geraaie ook zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef SeaOfLove het volgende:
nu nog milou vertellen dat ik geen baby in mijn buik meer hebVriendlief is wel heel zorgzaam
Klikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: ik heb wat foto's van SAIL geupload naar Flickr...have fun with it http://www.flickr.com/pho(...)s/72157624644623119/
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik dit wat van je mindere foto's vind?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:33 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers: ik heb wat foto's van SAIL geupload naar Flickr...have fun with it http://www.flickr.com/pho(...)s/72157624644623119/
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:41 schreef Vork het volgende:
Hallo, ik ben afgewezen bij die cacaoboer Ze zochten blijkbaar toch een ander soort persoon dan dat ik ben. Iedereen was trouwens afgewezen, voor zover dat nog wat uitmaakt. Stelletje kritische honden.
Maargoed, geen andere baan voor mij. Ook geen verhuizing richting Noord-Holland.
Balenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:41 schreef Vork het volgende:
Hallo, ik ben afgewezen bij die cacaoboer Ze zochten blijkbaar toch een ander soort persoon dan dat ik ben. Iedereen was trouwens afgewezen, voor zover dat nog wat uitmaakt. Stelletje kritische honden.
Maargoed, geen andere baan voor mij. Ook geen verhuizing richting Noord-Holland.
hij is echt heel erg zorgzaamquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is hem maar geraaie ook zeg
Milou
Their lossquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:41 schreef Vork het volgende:
geef mij maar pukkelpopquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
Even naar Lowlands op Ned3 kijken.
Fokkertjes spotten.
Wat is daar de link van?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef Vork het volgende:
Ik heb op m'n mobiel gewoon nog de voor mij bekende mobiele layout.
Jammer. We worden dus voorlopig even nog geen buren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef Vork het volgende:
En ja jammer, maar ik had al zo'n vermoeden, aangezien het gesprek ook al niet heel erg lekker liep. Geen Haarlem voor mij voorlopig. Zolang ik niet zo'n goede kans krijg om daar te kunnen wonen (salaris technisch gezien), zal het ook niet echt tot de opties gaan behoren. Voorlopig blijf ik dus nog hier en kan ik op zoek naar ander werken.
Lukt je prima.quote:O ja, nu ben ik gewoon dronken en probeer ik normaal te typen.
Hoi, je gevoel laat je nooit in de steek he vorkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:41 schreef Vork het volgende:
Programma is grotende3ls het zelfde. En ki vind Lowlands toch meer sfeer hebben. Het is gewoon een fijner festival om ook rondte lopen zonder dat je perse naar iets hoeft te kijken.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef Vork het volgende:
Ik heb op m'n mobiel gewoon nog de voor mij bekende mobiele layout.
En ja jammer, maar ik had al zo'n vermoeden, aangezien het gesprek ook al niet heel erg lekker liep. Geen Haarlem voor mij voorlopig. Zolang ik niet zo'n goede kans krijg om daar te kunnen wonen (salaris technisch gezien), zal het ook niet echt tot de opties gaan behoren. Voorlopig blijf ik dus nog hier en kan ik op zoek naar ander werken.
Oja, nu ben ik gewoon dronken en probeer ik normaal te typen.
Dat was met teletoeterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik dit wat van je mindere foto's vind?
Had je geen teletoeter bij je?
Geen idee, gewoon de normale link geloof ik. Mijn mobiel hangt momenteel aan de lader wegens leeg.quote:
Daar had ik ook al naar gekeken toen ik mijn nieuwe mob installeerde voor internetfok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Weet een van jullie trouwens hoe het zit met de mobiele lay-out van Fok Forum? Bestaat die nog? Want met de mobiele telefoon is de normale versie is niet ideaal voor mijn telefoon.
Tell mequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Ow Pee, ik heb nog een opdrachtje voor je als je next week hier bent
Als je het maar laat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Ow Pee, ik heb nog een opdrachtje voor je als je next week hier bent
Ik ken heel veel nietquote:
Instellingen van ons minitoetertje even met mij nalopen mét uitleg in Jip en Janneke Smurftaalquote:
Pfffff.....is dat allesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Instellingen van ons minitoetertje even met mij nalopen mét uitleg in Jip en Janneke Smurftaal
Die vaagheid uit IJsland wat Jonsi heet of in groepsformaat Sigur Ros vind ik juist het leuke aan die zanger en band.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ken heel veel niet
Ik voel die generatierichel steeds meer en ik had mezelf beloofd ooit toen ik tussen de 30 en 45 zwierf dat het me zou lukken om mee te gaan met mijn tijd.... maar eehhhh het lukt me steeds minder goed
EUR 65 ex BTW per uur hequote:
Ik zou me daar geen zorgen over maken hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
De vallei wordt bij mij steeds meer een Grand Canyon.
Echt...ik ken geen een band meer die ik nu hoor spelen.
Wat een geweldig eindresultaat heeft opgeleverd. Maar dan noem je ook wel twee van mijn favoriete bands.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou me daar geen zorgen over maken hoorIk ken 95% van wat op Lowlands speelt niet
Jaga JAzzists toevallig wel door hun combi-project met Motorpsycho maar verder....
Toen ik door het programma snuffelde kwam ik eigenlijk niets herkenbaars tegen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou me daar geen zorgen over maken hoorIk ken 95% van wat op Lowlands speelt niet
Jaga JAzzists toevallig wel door hun combi-project met Motorpsycho maar verder....
Nouja, ooit allicht, alleen dan wel in de omgeving Amsterdam/Haarlem. Verder boeit me de provincie niet zo. En er moet natuurlijk wel heel wat tegenover staan. In principe blijf ik de komende jaren ook nog gewoon hier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:09 schreef Isabeau het volgende:
Vork, wat spijtig zeg, maar ja, je vond het stiekem toch ook leuker om in Arnhem te wonen? Of wilde je wel graag weer terug naar N-Holland?
IK heb die CD op jullie aanraden gekocht toenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat een geweldig eindresultaat heeft opgeleverd. Maar dan noem je ook wel twee van mijn favoriete bands.
Randstad ftwquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:11 schreef Vork het volgende:
[..]
Nouja, ooit allicht, alleen dan wel in de omgeving Amsterdam/Haarlem. Verder boeit me de provincie niet zo. En er moet natuurlijk wel heel wat tegenover staan. In principe blijf ik de komende jaren ook nog gewoon hier.
Het is sowieso wel een leuk project, al is niet alles even geslaagd. Maar vind je het wat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
IK heb die CD op jullie aanraden gekocht toenHalf MUZ had het over In The Fishtank
![]()
Ik heb hem redelijk wat beluisterd voor ik hem echt kon waarderenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Het is sowieso wel een leuk project, al is niet alles even geslaagd. Maar vind je het wat?
Dan ouwehoer je gezellig ff mee hierquote:
same here, normaal ben ik wel in slaao gevallen rond dit tijdstip maar vandaag wil het niet lukken en dat terwijl ik toch wel wat meer alcohol in mijn lichaam heb dan normaal (normaal is nul)quote:
Is het ook, al is het toch nog totaal iets anders dan wat de beide bands los van elkaar maken. Overigens speelt slechts een deel van Jaga Jazzist mee op die EP.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hem redelijk wat beluisterd voor ik hem echt kon waarderenMaar ja...inmiddels vind ik het een tof plaatje
Ja klopt. Ik heb Motorpsycho gezien op het StateX New Forms-festival een paar jaar geleden....ik kon dat niet zo waarderenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Is het ook, al is het toch nog totaal iets anders dan wat de beide bands los van elkaar maken. Overigens speelt slechts een deel van Jaga Jazzist mee op die EP.
Slaap lekker LLquote:
pukkelpop is juist fijner omdat t niet zo bekend is en heeft een zelfde vette line-up als lowlandsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Programma is grotende3ls het zelfde. En ki vind Lowlands toch meer sfeer hebben. Het is gewoon een fijner festival om ook rondte lopen zonder dat je perse naar iets hoeft te kijken.
Zanger pleegt zelfmoord na optreden Pukkelpopquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:01 schreef SeaOfLove het volgende:
pukkelpop is juist fijner omdat t niet zo bekend is en heeft een zelfde vette line-up als lowlandsVolgend jaar weer denk ik
ik kan geen linkjes bekijkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 06:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zanger pleegt zelfmoord na optreden Pukkelpop
Maar ik had het hele 'ik ben zwanger' verhaal ook gemist!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Tezzje! Ben er inderdaad wel even klaar mee, had gewoon even moeten wachten om t hier te vertellen dat ik zwanger was tot ik bij de VK was geweest. Gelukkig dus wel steun van vriendlief en de ene vriendin die ik het verteld hadAhwell, mijn tijd komt nog wel, of niet, ik word er niet echt jonger op ofzo en toen ik nog fris en fruitig was kon ik ook al geen gezond kind krijgen
ik mis zoveel hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ik had het hele 'ik ben zwanger' verhaal ook gemist!![]()
Komt goed schatje, gewoon relaxed door het leven gaan!
En ik ga nu snel dolmadakia's rollen en zulks, krijg eters vanmiddag! XXXXXXXXXXXXXX
heerlijk geslapen, met onderbrekingen weliswaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:25 schreef Stereotomy het volgende:
SOL, heb je wel geslapen vannacht? En eenzonder het te hebben waarover.
Het is vandaag zaterdag, je hebt dus nog 6 dagenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heerlijk geslapen, met onderbrekingen weliswaarNu derde was in de masjien
Ik wil mijn huis op orde hebben voor vrijdag. Mijn moeder komt zo om mijn administratie te doen
Ook dat moet gebeuren
ik ben niet zo snel dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is vandaag zaterdag, je hebt dus nog 6 dagen
Goed, maar je kunt ze ook meteen bij de ontvangers zetten, dan lezen we het allemaal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben niet zo snel dusMaar staat nu grote druk achter. Ik pm je even, zou je die door willen sturen naar B&G en krakkemieke, plies?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:43 schreef Tezz het volgende:
En ik heb inmiddels al een pan dolma's op staan. Ga nu beginnen aan een salade met feta, courgette en doperwten. Oh oh oh wat is het toch leuk om 's morgens te koken!
Nogal wiedes - men eet hier goed in plaats van rommel!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
iedereen is gewoon slank in de SC
heel niet waar, hmpf.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
![]()
Ja ik eet het nu nog niet op hoor. Krijg eters vanmiddag.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:16 schreef Stereotomy het volgende:![]()
![]()
![]()
Ík vind het heel leuk en ook bij je figuur passen. En volgens mij ook bij je persoonlijkheid.
Ik ga weer een rondje Aalst fietsen maar ik geloof dat ik maar doorfietsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik eet het nu nog niet op hoor. Krijg eters vanmiddag.
Jij weet niet waar mijn huis woont!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga weer een rondje Aalst fietsen maar ik geloof dat ik maar doorfiets
Gewoon doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:11 schreef minilot het volgende:
Ha, ik maak me nooit zo druk om wat andere mensen er van vinden. Ik ben er alleen nog niet uit of ik het nou zelf een heel cool of een heel idioot jurkje vind.
Edit:
Ik weet het niet!![]()
Advideer mij, CULSCers, zodat ik na een weloverwogen beslissing deze foto weer kan verwijderen.
Ter info: dit was vóórdat mijn benen bruin werden in Frankrijk.
Hmmm....geef je adres maar doorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij weet niet waar mijn huis woont!![]()
Ik maak:
spare ribs in zoete ketjap marinade
kippevleugels met krokante knoflook korst
bruscetta's
salade doperwten/courgette/feta
salade gerookte kip/paprika/mango
scampi's in look uit de wok
dolmadakia's
gegratineerde champignons
En nu wil ik ook nog wat tortilla's maken, maar ik denk dat ik dat maar niet doe. Ik heb er zin in!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:44 schreef Tezz het volgende:
Nou P, af en toe werken in het weekend is hartstikke leuk (zeker zoals jij het beschrijft), maar ik heb een man die altijd in het weekend werkt en dat is echnie leuk!
mja, mijn was (3 alquote:
jij ook al aan de wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:07 schreef freecell het volgende:
[..]
mja, mijn was (3 al) hangt buiten, maar volgens mij gaat het er om 18:00 nog net zo nat hangen
Mja, ik doe 2 of 3x per week gewoon 3 wassen achter elkaar 's morgens met mooi weerquote:
Misschien moet je dan 's nachts wat minder spoken en gewoon op tijd naar bed en zo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zou zo graag nog even willen slapen
Ach, we hebben er altijd goed van gegeten (leuke toeslag op zijn salaris). Maar ik ben heel erg blij voor hem dat ie vanaf 1 september een andere baan heeft. Nog steeds in ploegen, maar geen weekenden meer voorlopig......... Dat komt ons gezinsleven ook wel ten goede!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maar ik ben dan ook vrijgezellig
En kan gewoon doen wat ik wil
Brood ligt ook al klaar bij de bakker
Dus geen zorgen meer daarom...
amen zusterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef SeaOfLove het volgende:
oh dat is niet fijn als je ze niet tegelijk kan draaien... mijn droger is kapot, krijg het ding alleen aan met een tangquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ik doe 2 of 3x per week gewoon 3 wassen achter elkaar 's morgens met mooi weer
Met rotweer doe ik er veel langer over, want mij droger en wasmachine kunnen niet tegelijk aan.
Ik ook!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:14 schreef SeaOfLove het volgende:
Binnen hangen kan hier niet. Dan trekken de kinderen alles van het rekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh dat is niet fijn als je ze niet tegelijk kan draaien... mijn droger is kapot, krijg het ding alleen aan met een tangen was kan helaas niet buiten hangen want ik heb geen buiten
Waarom?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:21 schreef LieLie het volgende:
Wij moeten voor half vijf of na half negen eten..
aanlijnen die kinderenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Binnen hangen kan hier niet. Dan trekken de kinderen alles van het rek
wat fijn tezz! @ P: zo vaak ga ik niet te laat naar bed hoor, het is eerder dat als ik vroeg te bed ga ik 's nachts wakker word. Ben sowieso altijd wel vroeg wakker, meestal nog eerder dan Milouquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, we hebben er altijd goed van gegeten (leuke toeslag op zijn salaris). Maar ik ben heel erg blij voor hem dat ie vanaf 1 september een andere baan heeft. Nog steeds in ploegen, maar geen weekenden meer voorlopig......... Dat komt ons gezinsleven ook wel ten goede!
luxe?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:26 schreef flying-dutchman het volgende:
wasdrogers... luxe(heb ook nog geen vaatwasser, die gaat er wel komen in mijn nieuwe crib)
heb er geen, alles hier gewoon aan wasrekken, voordeel is dat ik geen radiator bakken ook nodig heb
Maar ik ga eventjes de appie heijn verblijden met mijn aanwezigheid
Nou ja, als ik je 's morgens om 4 of 5 uur zie posten en 's avonds om een uur of 1 ook, dan denk ik niet dat dat gezond isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat fijn tezz! @ P: zo vaak ga ik niet te laat naar bed hoor, het is eerder dat als ik vroeg te bed ga ik 's nachts wakker word. Ben sowieso altijd wel vroeg wakker, meestal nog eerder dan Milou
Hmm dan zou ik kiezen voor half vijf. Maar ja, ik heb een klein kind in huis, dus dan is de keuze niet zo moeilijk. Waarom eigenlijk zo vroeg/laat eten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:21 schreef LieLie het volgende:
Wij moeten voor half vijf of na half negen eten..
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef freecell het volgende:
[..]
luxe?
bij 3x3 wassen in de week en niet binnen kunnen drogen is dat geen luxe meer hoor
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:29 schreef Bluezz het volgende:
Moggel, heeeeeeerlijk uitgeslapen op mijn 1/5 vrije dag
Eitje, theetje, watertje, vitpilletje
Teruglezen
quote:
jij hebt een buitenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Bij mij wel
Ik heb er lang over getwijfeld, maar ben er nu zo blij mee. Geen natte was meer in mijn slaapkamer en zo
Een buiten? Je bedoelt die 2x1 meter hier?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij hebt een buitenheb btw de bbq hier
Nu nog lekker weer en in Delft zijn dan
Lekker hoor, wel ff melden hier als je episode online komtquote:
eddy was echt de man, heel kort met hem gesproken, maar hij wist ver voor de opnames al je naam voordat je had voorgesteld, dus er was meteen een aura van persoonlijkheid en intresse rond die manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker hoor, wel ff melden hier als je episode online komt
Hoe was Eddy Zoey?
Ik wil een reminder als je op tv bentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:03 schreef Braamyo het volgende:
eddy was echt de man, heel kort met hem gesproken, maar hij wist ver voor de opnames al je naam voordat je had voorgesteld, dus er was meteen een aura van persoonlijkheid en intresse rond die man
Of a.s. vrijdag, of Volgende week vrijdag... ben vergeten welke het nou was
Anyways, het is echt een epische aflevering
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil een reminder als je op tv bent
Welk programma eigenlijk en wat doe je daar?
De lift was nog niet eens gelandquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Je bent vóór de eerste ronde weggedrukt?
^^ ik mag niks zeggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Je bent vóór de eerste ronde weggedrukt?
Haha, zo klinkt dat ook nog echtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*legerkisten*
*patjoem patjoem patjoem*
Zitten leuke dingen tussen, maar ik vind de term ruggespraak niet kloppen. (wordt daar ook al gezegd geloof ik)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:25 schreef freecell het volgende:
Ruggespraak 2
Serieus, tranen over mijn wangen
Mag ik een kleine samenvatting van de allerleuksten maken?
klopt inderdaadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zitten leuke dingen tussen, maar ik vind de term ruggespraak niet kloppen. (wordt daar ook al gezegd geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |