Ja, mijn PM-box staat open. Een kaart aan golfer en Bluezz, Bloemendaal Olanda komt vast niet aanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
En Lein, ik wil best een keer echte post, behalve rekeningen en belastingaanslagen, ontvangen.
Ik wil je ook best een kaart sturen hoor. Voor een vakantiekaart moet je nog een jaar wachten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
En Lein, ik wil best een keer echte post, behalve rekeningen en belastingaanslagen, ontvangen.
Ja hoor. Dat komt gewoon aan bij ons, maar je hebt al PM.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, mijn PM-box staat open. Een kaart aan golfer en Bluezz, Bloemendaal Olanda komt vast niet aan
Niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, mijn PM-box staat open. Een kaart aan golfer en Bluezz, Bloemendaal Olanda komt vast niet aan
Ik ken het van mijn sport-dinnetje dus. Haar man trekt regelmatig aan een gewricht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet?
Nouhou!
En hypermobiel inderdaadEDS officieel zelfs
Nou woehoe. Klinkt erger dan het is zeg maar
goeie deal en leuke plannen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
kaas en ik hebben 1 week op Elba gereserveerd. En daarna gaan we, mits het tent-gebeuren beviel, een weekje op de bonnefooi naar 'ergens in Toscane'. En als het tent-gebeuren niet bevalt, gaan we voor agriturismo.
We hebben al de deal staan dat įls het luchtbed na de eerste nacht slapen 's ochtends leeg is, we gewoon een nieuwe kopen bij een hypermarche. Dat was een van de dingen die me behoorlijk dwars zaten
Gewoon van te voren adres-etiketten printen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Overigens gaan we wel ons best doen om kaartjes te sturen, maar beloven we niks
jullie moeten vooral lekker vakantie vieren!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Overigens gaan we wel ons best doen om kaartjes te sturen, maar beloven we niks
Napoleon? Wie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Elba, klinkt spannend! Niet aan Napoleon's behang likken he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Gewoon van te voren adres-etiketten printen.
Wil jij geen post van bijna-wildvreemden ontvangen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
Ik was niet eens bang voor de lapo, ik ga vooruit!
Ik als huisvrouw weet dat nog.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Zegt ze nu. Ik zit net heel braaf alle adressen (een soort van) leesbaar in mijn agenda te schrijven
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Napoleon? Wie?ik kan t echt heel raar vinden als mensen zulke dingen niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat zegt ook iets over mij, daar ben ik mij van bewust
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
hij scheen ook heel lang goed geconserveerd te blijven na zijn dood, door die enorme hoeveelheden gifquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik als huisvrouw weet dat nog.....![]()
En dan moet je op St Helena niet aan het behang likken. Er zat veel arsenicum in Napoleon, net als in zijn behang.
Napoleon had al veel arsenicum in zijn haar voordat hij werd verbannen. Hij was al sinds zijn jonge jaren maagpatiėnt en in die tijd werd dat behandeld met arsenicum. Dus overal waar Napoleon geweest is, moet je niet aan het behang lekken. En je moet al helemaal niet aan Napoleon zelf likken. Napoleon zuurtjes in je mond stoppen, kan weer welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Ik als huisvrouw weet dat nog.....![]()
En dan moet je op St Helena niet aan het behang likken. Er zat veel arsenicum in Napoleon, net als in zijn behang.
Net als sommige mensen die met gif behandeld werden voor TB of syfilis...... Het is een wonder, ze zijn niet vergaan!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij scheen ook heel lang goed geconserveerd te blijven na zijn dood, door die enorme hoeveelheden gif
Oh, dat van die maag wist ik niet.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Napoleon had al veel arsenicum in zijn haar voordat hij werd verbannen. Hij was al sinds zijn jonge jaren maagpatiėnt en in die tijd werd dat behandeld met arsenicum. Dus overal waar Napoleon geweest is, moet je niet aan het behang lekken. En je moet al helemaal niet aan Napoleon zelf likken. Napoleon zuurtjes in je mond stoppen, kan weer wel
Doet ut niet,quote:
wikipedia is your friendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, dat van die maag wist ik niet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef freecell het volgende:
Ha, Elba, dat is tof
En we weten dus al dat jullie weer kunnen ontsnappenAls dat manneke het kon, kan jij het zeker!
Ontsnappen? Er varen een stuk of 20 ferries per dag ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef freecell het volgende:
Ha, Elba, dat is tof
En we weten dus al dat jullie weer kunnen ontsnappenAls dat manneke het kon, kan jij het zeker!
Ja, anders krijgen we (cyber) flessenpost: Help! Help! Het behang is zo lelijk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef freecell het volgende:
Ha, Elba, dat is tof
Cesar heeft me ervan overtuigd dat ik geen hond wil. En ik heb zijn methode wel gezien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ontsnappen? Er varen een stuk of 20 ferries per dag ofzo
Maar ik ga 2 uur buishangen, Cesar Milan is op tv
Ik ben raarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef DarkElf het volgende:
ik kan t echt heel raar vinden als mensen zulke dingen niet wetenmaar dat zegt ook iets over mij, daar ben ik mij van bewust
quote:
Alleen haar enkel is dik hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
jij bent gewoon slank
Waarom kom je dan zo dik over in je verhalen?![]()
Of van die gereformeerde netkousenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets bruinere benen of een panty. Ik vind hem leuk!
Ja ik zie hetquote:
Que?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]jij bent gewoon slank
Waarom kom je dan zo dik over in je verhalen?![]()
nu wel als het goed isquote:
en waar af te halen?quote:
?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en zeurende dames FC heeft ook gewoon een hangertje heur
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en zeurende dames FC heeft ook gewoon een hangertje heur
quote:
Sommigen zijn woest aantrekkelijk en voor anderen schaam ik me kapotquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
Zijn die vergeten topics ook briljant?
Och, ik sla even over.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sommigen zijn woest aantrekkelijk en voor anderen schaam ik me kapot
Zeker die uit de tijd dat ik nog modje was
Tik Bluezz in en huivert
Niks, ik draag wel eens een hangertje bij het uitgaan, dat werd door 2 vrouwpersonen hier wel gewaardeerd en een stuk of 4 nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och, ik sla even over.![]()
Maar wat bedoel je Steer?
Heb je aan behang gelikt ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil een berichtje naar mezelf sturen: DOE HET NIET!! met je toekomstige ex
Ook in hangertjes is er een groot verschilquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Niks, ik draag wel eens een hangertje bij het uitgaan, dat werd door 2 vrouwpersonen hier wel gewaardeerd en een stuk of 4 nietGewoon, marktonderzoekje.
Heb geen behang hier in huis, alleen maar verfquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je aan behang gelikt ofzo?
Wie is je toekomstige ex?
Krampachtig is my middle name.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
Doe dan eens niet zo krampachtig. Ik was niet op de meet, maar ik wist dat jij er was.
Je bent leuk genoeg hoor.
Och wat een straf....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben er weerBorrelen duurde iets langer en ging vergezeld van boerenkip in parmaham met mozzarella en frietjes
Neuhquote:
Ja en neequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer dat de sail-in tegenviel.
De expositie zag er uitnodigend uit, mooi!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja en neeHet evenement is gigantisch en best leuk om mee te maken. Fotografisch viel het iets tegen
Moooooi !quote:
Op de grond? Garpje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
Oh ja...moet nog even werkenEens kijken waar ik de zooi van bureau even laat
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:05 schreef flying-dutchman het volgende:
the Glenlivet 15 years old French Oak reserve
Trusten Steer!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ik maar weer eens vroeg naar bed ga vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
IMHO heb je hard gewerkt, dus je verdient het!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik zo klaar ben met werk, denk ik dat ik ook maar een glaasje pak
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tijd voor een grotere whiskyproefmeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |