Wat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Ach ja, 't zijn toch altijd dezelfde hoor.
?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Ach ja, 't zijn toch altijd dezelfde hoor.
Wat bedoelde je nou net? Ik was even eten als je het daarover had.quote:
Ja, ik dacht dat je het weer ging afbollen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:14 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou net? Ik was even eten als je het daarover had.
Veel meer hints kan ik niet geven, ik stel anders over 10 minuten een nieuwe vraag.
Weer ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat je het weer ging afbollen.
Ja, je hebt dat nogal gedaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Weer ook, dat slaat echt nergens op.
Slaat echt nergens op, geef eens twee voorbeelden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, je hebt dat nogal gedaan.
Kom je ook nog eens aanwaaien?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:21 schreef De_Hertog het volgende:
En je moet hem eens horen als we hem aanspreken op zijn posts..
Nee, het heeft met een voormalige naam van de club te makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:23 schreef De_Hertog het volgende:
Speelden ze de eerste wedstrijden op een schapenweide?
Dan heb ik geen idee, weinig zin om allerlei combinaties met schapen te gaan gokkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, het heeft met een voormalige naam van de club te maken.
(Nu wil ik wel de exacte naam weten).
Mhaw, er zijn sommige spelers die daar inderdaad erg goed in zijn. Rucebo zou ik persoonlijk niet tot die groep rekenen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, je hebt dat nogal gedaan.
Hij is druk een voorbeeld aan het zoeken. Hij is al bij het slag bij nieuwpoort-topic maar heeft er nog geen gevonden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:26 schreef Yankee het volgende:
[..]
Mhaw, er zijn sommige spelers die daar inderdaad erg goed in zijn. Rucebo zou ik persoonlijk niet tot die groep rekenen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij is druk een voorbeeld aan het zoeken. Hij is al bij het slag bij nieuwpoort-topic maar heeft er nog geen gevonden.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij is druk een voorbeeld aan het zoeken. Hij is al bij het slag bij nieuwpoort-topic maar heeft er nog geen gevonden.
quote:
Daarom dat ik hem the old man noem... Maar is wel een bekende acteur hé.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:50 schreef Rucebo het volgende:
Heeft geen naam toch? Deze wordt niet genoemd volgens mij...
Ja,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:52 schreef Rucebo het volgende:
Vraag verkeerd gelezen. Hij heet trouwens Ely, maar je bedoelt de acteur...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Warmquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:42 schreef lubje25 het volgende:
Was dat toen die palestijnen een aantal Joodse atleten gijzelden, jaren 80 meen ik.?
Moest wel een inkoppertje zijn voor je had ik bedacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Welk nummer van wie?quote:Deep in my heart - there's a fire - a burning heart
Deep in my heart - there's desire - for a start
I'm dying in emotion
It's my world in fantasy
I'm living in my, living in my dreams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |