Lang leve de c/pquote:
En toch denk ik aan een kleine zege voor PSVquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet op tegen de tactiek van Gertjan Verbeek!
Denk het ook, ik hoop AZquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
En toch denk ik aan een kleine zege voor PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Inderdaad... Die had hij aan Lens moeten geven.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
2 goede kansen PSV, vooral die van Berg moest zitten..
2e antwoord is ook bekent!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wanneer scoort berg?.... scoort Toivonen?.....Mep ik de vlieg die nu op mijn beeldscherm zit?......
3 vragen waar ik 1 antwoord op heb. Ja ik sloeg de vlieg dood.
Hopelijk weet PSV ook die 3 punten in Eindhoven te meppen.... uh houden.
???quote:
Inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een mongolen
Lijken wel feyenoord supporters
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:47 schreef HeatWave het volgende:
braamhaar is weer eens omgekocht hoor.
w elleboogstoten, waarvan er dus 1 de goal mogelijk maakt, maar kaarten aan AZ geven.
Hij staat er in hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:00 schreef Yi-Long het volgende:
Zit Jonathas op de bank?
ediT: ja dus. Hopen dat die er snel in komt...
Wat gebeurde er dan ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:20 schreef HeatWave het volgende:
PSV is gewoon slimmer, maar die scheids is gewoon fout, heel erg fout.
Vooral de 2-1, PSV'er ramt de verdediger van AZ met een elleboog neer, en geeft voor, daar scoren ze uit, daarna weer een elleboog, weer doet braamhaar niets.quote:
Ga weg met je spam manquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:22 schreef Sj0rSz het volgende:
Het verslag van deze wedstrijd is zometeen hier na te lezen .
Niet mijn quote wijzigenquote:
Er zaten wel toeschouwers, maar dat waren brabo's die tellen niet als mensenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Er waren -1 toeschouwers? Iemand een screenshot genomen?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PSV is en blijft een goede ploeg, maar ze moeten af en toe op passen dat ze bij een magere voorsprong de wedstrijd niet uit handen geven.
Weinig kansquote:
Klopt als een busquote:
Zal ik JOUW posts eens aanpassen? Doe niet zo kleuterachtig, al is dat de gewoonte in dat boerenland van jequote:
Gossie, Iemand heeft hier een kwade zin.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik JOUW posts eens aanpassen? Doe niet zo kleuterachtig, al is dat de gewoonte in dat boerenland van je.
je bent gewoon irritant, klaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Gossie, Iemand heeft hier een kwade zin.
Stel je niet zo aan man, ik begrijp je reactie als je spam na spam na spam ziet verschijnen, maar overdrijven is ook een vak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |