abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:20:28 #1
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85521817
Wat is daar zo lekker aan.. :') Ik heb het tijdens de sex al druk met neuken, en dan moet ik ook nog wurgen.. :|W tenminste dat verlangt een chick die dit weekend bij mij komt logeren.. wat is daar in hemelsnaam lekker aan? :P straks lig ik daar met een volgeblafte stoffelijk overschot.. :{
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:21:31 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85521847
schijnt vet te zijn net voordat je klaarkomt, zuurstof gbrek te hebben

bron; Oz (tv-serie)
pi_85521912
-voegt niets toe aan dit topic-

[ Bericht 88% gewijzigd door liesje1979 op 20-08-2010 19:27:39 ]
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_85521933
Vraag dat aan dat meisje van je.
Baby darling doll face honey
pi_85522062
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door liesje1979 op 20-08-2010 19:30:05 ]
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_85522081
Kijk in haar ogen als je het doet... Dat zegt genoeg.
Wurgseks klinkt ook wel grof eigenlijk. Breathplay is een beter woord ;)
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_85522150
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:29 schreef justmattie het volgende:
Kijk in haar ogen als je het doet... Dat zegt genoeg.
Wurgseks klinkt ook wel grof eigenlijk. Breathplay is een beter woord ;)
Zijn 2 wezenlijk verschillende dingen. Als ze al van een goed ruig potje wurgsex houdt dan moet je eens een donkeypunch uit proberen.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:07:09 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_85523342
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:21 schreef ukga het volgende:

bron; Oz (tv-serie)
Zulks heb ik ook vernomen ja.
Je schijnt er een soort van high van te worden.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:06:12 #9
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85525203
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:31 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zijn 2 wezenlijk verschillende dingen. Als ze al van een goed ruig potje wurgsex houdt dan moet je eens een donkeypunch uit proberen.
donkeypunch :@ verklaart u nader.
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_85525251
Doe maar voorzichtig, als je niet weet wat je doet kan het behoorlijk gevaarlijk zijn.
Whatever...
pi_85526956
quote:

bron; Oz (tv-serie)
klopt wel, bij mij dan. Als mijn vriend en ik seks hebben en we moeten stil zijn ivm bovenburen in zijn toenmalige kamertje. Ik maak doorgaans vrij veel geluid als ik klaarkom, dus deed mijn vriend zijn hand voor mijn mond op dat moment, waardoor ik door mijn neus moest ademen. En ja, dan krijg je net niet genoeg lucht. Maargoed ik vond het wel kicken en het orgasme was wat heftiger. Maar kan aan mij liggen. Echt wurgen lijkt me trouwens weer niks. Dat is dan toch net iets té :')
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:57:26 #12
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_85527240
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:20 schreef turnazz het volgende:
Wat is daar zo lekker aan.. :') Ik heb het tijdens de sex al druk met neuken, en dan moet ik ook nog wurgen.. :|W tenminste dat verlangt een chick die dit weekend bij mij komt logeren.. wat is daar in hemelsnaam lekker aan? :P straks lig ik daar met een volgeblafte stoffelijk overschot.. :{
Het wurgen hoeft niet per se tijdens het neuken te gebeuren (al is dat voor de gewurgde wel het meest intens) Het is ook niet de bedoeling om met 2 handen om haar nek net zolang te knijpen totdat je bovenarmen verzuren! Denk na bij wat je doet en:

Hou haar te allen tijde goed in de gaten! Jouw genot moet op zulke moment komen door háár genot, niet omdat je haar op hetzelfde moment vol ligt te heien. Volblaffen kan altijd nog.

Mocht ze wegvallen, dus out gaan, geen paniek, niet gelijk 112 bellen. Er is flink wat kracht nodig om iemand fataal te wurgen. Ze heeft er, zo lijk het, ervaring mee dus kan ze je ook een hoop vertellen en op bepaalde zaken voorbereiden.

Gewoon in mee gaan en zo leer je weer es wat nieuws :)
"Van voor naar achter, van links naar TON"
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:33:10 #13
97111 ukga
Siewosie baas
pi_85528542
Spoelen naar 4minuut 5 seconde voor de scene (je ziet alleen het stuk dat ie al dood is )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 september 2010 @ 19:33:41 #14
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_85959328
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Vraag dat aan dat meisje van je.
Die antwoord niet meer. :7
Ja ja
pi_85961591
quote:

bron; Oz (tv-serie)
Was bij Nip/Tuck ook zoiets, dat het lekkerder is als je klaarkomt
  woensdag 1 september 2010 @ 21:01:58 #16
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85963092
is mij laatst ook voorgesteld, maar schijnt toch best link te zijn... maarja... het bloed kruipt waar het niet gaan kan :P
Intelligent, but fucked up.
pi_85965271
ach.. Het is best grappig om te doen... Maar alleen een beetje teasend met dr keel spelen of alleen je hand in de "wurgpositie" houden kan ook al geil zijn... Beetje sm verhaal maakt de "gewurgde" onderdanig
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_85969071
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:57 schreef Fokkie het volgende:

[..]

Het wurgen hoeft niet per se tijdens het neuken te gebeuren (al is dat voor de gewurgde wel het meest intens) Het is ook niet de bedoeling om met 2 handen om haar nek net zolang te knijpen totdat je bovenarmen verzuren! Denk na bij wat je doet en:

Hou haar te allen tijde goed in de gaten! Jouw genot moet op zulke moment komen door háár genot, niet omdat je haar op hetzelfde moment vol ligt te heien. Volblaffen kan altijd nog.

Mocht ze wegvallen, dus out gaan, geen paniek, niet gelijk 112 bellen. Er is flink wat kracht nodig om iemand fataal te wurgen. Ze heeft er, zo lijk het, ervaring mee dus kan ze je ook een hoop vertellen en op bepaalde zaken voorbereiden.

Gewoon in mee gaan en zo leer je weer es wat nieuws :)
Even een quote ergens anders vandaan:
quote:
Daarnaast bestaat de kans dat je het baro-receptorreflex triggert. In de bloedvaten in je hals zitten sensoren die je bloeddruk meten, en signalen naar de hersenen sturen over of en hoe het aangepast moet worden. Als je gewurgd wordt op een specifieke plek oefen je druk uit op de receptoren, het lichaam denkt dat je bloeddruk veel te hoog is, zorgt dat al je bloedvaten verwijden met als resultaat dat je bloeddruk heel laag wordt en je flauwvalt. Meestal ben je ook binnen een paar seconden weer bij omdat de druk op je hals is opgeheven.

Daarnaast kun je ook nog schade aan je luchtpijp oplopen. Zoals je in deze links kunt zien:
http://wildiris3.securesites.net/cms_pr ... 4_fig2.gif
http://academic.kellogg.edu/herbrandson ... teri_c.jpg
http://catalog.nucleusinc.com/enlargeexhibit.php?ID=836
heb je de luchtpijp die bestaat uit een "buis" van glad spierweefsel en als bescherming daar omheen kraakbeenringen. Je kunt het ook bij jezelf in je keel voelen, je luchtpijp is stevig en geeft niet mee, dat is door de kraakbeen ringen. Maar kraakbeenringen kunnen ook breken. Er is niet heel veel kracht voor nodig, iedereen kan het in principe, zeker een draaiende beweging terwijl je druk zet/de luchtpijp vasthoud kan erg snel schade veroorzaken.
Als er een kraakbeenring gebroken is, is je luchtweg meestal geblokkeerd en kun je dus niet meer ademen of niet goed meer ademen. Daarnaast kunnen er nog bijkomende problemen ontstaan zoals een bijkomende beschadiging aan de slokdarm en bloedingen. Bloed in je longen is ook niet bevorderlijk voor het ademhalen. Je bevind je dan in een zeer gevaarlijke situatie die meestal dodelijk is.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:07:21 #19
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85969152
Sowieso kan een zuurstof gebrek binnen een minuut al een hartaanval ten gevolge hebben. Als je me niet gelooft is google je vriend.

Wil morgen eventueel ook wel een link verschaffen indien gewenst. Maar het is echt riskant.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:10:11 #20
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_85969297
Volgens geruchten was Michael Hutchence daar ook liefhebber van...... :{
pi_85988585
Je hoeft toch helemaal niet door te gaan tot iemand out gaat zeg!

Ik mag heel graag handen om mijn keel hebben en weet dat je heel aardig stevig moet doen wil je de adem echt afknellen.
De slagaderen zijn daarin een groter risiko, daar ga je sneller van neer, maar ook betekend heeeeeeeeeeeel stevig wurgen!

Als je dit nog nooit gedaan hebt, begin gewoon rustig, pas op met die hals, als je echt iemand zonder adem wil zetten even doe dat dan via mond/neus.
Gebruik geen hulpmiddelen die niet onmiddelijk loslaten, echt loslaten.

Voor vele die wel van wat wurging houden geld helemaal niet dat ze out willen gaan, het is meer adembeperking vaak dan verder dan dat.

En dat is lekker, het is een heerlijk machteloos gevoel, voegt genot toe, lastig uitleggen, maar oh zo lekker.
Ben nog nooit out gegaan en wil dat ook niet trouwens.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_85988629
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sowieso kan een zuurstof gebrek binnen een minuut al een hartaanval ten gevolge hebben. Als je me niet gelooft is google je vriend.

Wil morgen eventueel ook wel een link verschaffen indien gewenst. Maar het is echt riskant.
Zet die link hier maar neer ^O^
  donderdag 2 september 2010 @ 16:10:48 #23
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85988634
Veel mensen willen wel tegen dat punt aanzitten... Voor die high die het geeft.
  donderdag 2 september 2010 @ 16:11:12 #24
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85988649
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef justmattie het volgende:

[..]

Zet die link hier maar neer ^O^
Nu effe geen tijd voor :P

Maar help het me ff herinneren.
pi_85988757
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Die high heet weer endorfine
pi_85988851
Niets mis met een bietje ruwe seks.
pi_85988861
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar dat punt heb je niet zo snel bereikt hoor, echt niet.
Je moet echt ver gaan wil dat gebeuren.

Ik ben zelf zover gegaan dat vlekjes begonnen te dansen en mijn hoofd echt begon te zweven en daar was fiks wat voor nodig, verder en je gaat out, maar dat is met wat ervaring best wel te doseren.
Tuurlijk vooral geen stomme dingen doen die iemand ineens stevig die grens over kunnen tikken, maar verder is het best wel redelijk te controleren.

Daarom zeg ik ook, als je het nog nooit gedaan hebt, doe rustig aan, blijf dan bij dat idee van vasthouden en wat meer zou kunnen komen.
Leer van de reactie van de ander, praat over belevenissen en zo kan je verder daarin gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_86000570
Echt wurgen (of grote schade veroorzaken) blijkt lastig, zeker als het om je partner gaat. Ik wil altijd dat mijn vriend wat meer knijpt, maar dat durft hij gewoon niet... ik denk dat de meeste mensen wel een soort reflex hebben om niet te hard door te duwen. Maar het blijft natuurlijk goed oppassen en op elkaar letten, afspraken maken etc. en dan nog kan het goed fout gaan.
pi_86008518
quote:

bron; Oz (tv-serie)
Dat ja. Het is niet zo zeer leuk voor de wurger, wel voor de gewurgde. Denk ik.
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:51:08 #30
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86008879
Ik vind dat dus behoorlijk sick!
Heb ook meermalen gehoord via via, ken nogal wat peeps dat er velen dood aan gaan!
Logisch gezien de fun dus niet waardig!
Snollebolt
  vrijdag 3 september 2010 @ 01:07:37 #31
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_86009213
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Heb ook meermalen gehoord via via, ken nogal wat peeps dat er velen dood aan gaan!
Ik vind het vooral een vreemd verschijnsel omdat het nogal aan "mode onderhevig" schijnt te zijn. In Engeland schijnen er dus heel wat ongelukken door te gebeuren onder jongeren. Hebben we de "happyslapping" gehad, krijgen we dat weer. Dus vraag ik me af in hoeverre mensen hier echt van houden, of er alleen aan mee doen omdat het in de mode is (na het "mode" sm, homo of bi zijn).
  vrijdag 3 september 2010 @ 01:09:17 #32
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86009245
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 01:07 schreef childintime het volgende:

[..]

Ik vind het vooral een vreemd verschijnsel omdat het nogal aan "mode onderhevig" schijnt te zijn. In Engeland schijnen er dus heel wat ongelukken door te gebeuren onder jongeren. Hebben we de "happyslapping" gehad, krijgen we dat weer. Dus vraag ik me af in hoeverre mensen hier echt van houden, of er alleen aan mee doen omdat het in de mode is (na het "mode" sm, homo of bi zijn).
Nou ja de kids maar weer goed voorlichten met een verhaaltje in de zin van.........
Hmmz...kennis van die en die eh..die is gestorven omdat ze vreemde dingen deden tijdens ehm....... :@ dat dus....enne die deden iets om de nek enzo enne dat gaat dus echt nooit goed he..wat een rare mensen die dat doen!
Wat achterlijk!
Snollebolt
  vrijdag 3 september 2010 @ 01:17:20 #33
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_86009374
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 01:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Nou ja de kids maar weer goed voorlichten met een verhaaltje in de zin van.........
Hmmz...kennis van die en die eh..die is gestorven omdat ze vreemde dingen deden tijdens ehm....... :@ dat dus....enne die deden iets om de nek enzo enne dat gaat dus echt nooit goed he..wat een rare mensen die dat doen!
Wat achterlijk!
Ik heb mijn "kid" voorgelicht door te zeggen dat ze zoiets niet in d'r hersens moet halen :( Dat "gewoon" al gek genoeg is en ze tijdens haar geboorte al zowat gestikt is; 1 maal lijkt me wel voldoende. Als je op een normale manier niet van sex kunt genieten is er toch wel iets mis en wordt het tijd voor een gesprekje met een deskundige.... Voor zover ik kan inschatten heeft zij daar godzijdank geen behoefte aan ;)
pi_86009628
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 01:17 schreef childintime het volgende:

[..]

Ik heb mijn "kid" voorgelicht door te zeggen dat ze zoiets niet in d'r hersens moet halen :( Dat "gewoon" al gek genoeg is en ze tijdens haar geboorte al zowat gestikt is; 1 maal lijkt me wel voldoende. Als je op een normale manier niet van sex kunt genieten is er toch wel iets mis en wordt het tijd voor een gesprekje met een deskundige.... Voor zover ik kan inschatten heeft zij daar godzijdank geen behoefte aan ;)
Pardon :')? Mag je kind even lekker aan wurgseks doen als zij daar opgewonden van wordt.. Wat belachelijk om op zo'n manier aan je kind aan te geven dat bepaalde dingen op seksueel gebied niet normaal zijn. Jij kunt iets zelf misschien 'vreemd' vinden maar daarom hoef je je dochter jouw preutse mening nog niet op te dringen.

Beetje het seksleven van je kind gaan dicteren, wat ontzettend walgelijk en bekrompen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:46:13 #35
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86011534
quote:

[..]

Gewoon is al gek genoeg? Wat bedoel je daar precies mee?
  vrijdag 3 september 2010 @ 08:52:07 #36
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86011646
PS. Ik had nog een link beloofd naar een pagina met veel medische onderbouwing mbt de risico's van wurgseks.

Laat je niet weerhouden door de saaie look. Volg de links in de tekst maar.

http://www.jaywiseman.com/SEX_BDSM_BreathPlayMain.html
pi_86015717
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:20 schreef turnazz het volgende:
1.) door het wegnemen van lucht word er meer endorfine aangemaakt (je kunt ook chocolade eten overigens voor t zelfde effect)
maar voor de meeste wurg-verslaafden gaat t om :
2.) De gewurgde voelt zich aan de genade van de wurger overgelaten, daarom zie je dit ook vaak voorkomen in de BDSM-scene.
Vaak hoef je ook niet echt stevig te wurgen, maar is de suggestie van een wurging voldoende in dat geval is de kans op een lijk ook erg klein. 't behoeft enige oefening, maar als je nu vlak voor ze kaarkomt een hand om haar nek legt en niet haar luchtpijp duchtduwt maar gewoon stevig beetpakt, geeft dat vaak een wurggevoel zonder te wurgen. Als dat niet voldoende is, niet de luchtpijp zelf, maar net achter de luchtpijp duwen. Een hand voor de mond en neus houden kan hetzelfde effect hebben. (er kan gewoon tussen de vinger door geademd worden. Maar ga vooral niet werken met riemen, kettingen of zakken over het hoofd.

Als je t even niet vertouwd is t gewoon weer voor zorgen dat ze even kan ademen en dan weer verder
gewoon proberen, wie weet is t nog leuk ook ;)
Wanneer ik mijn rechter pols beweeg, gaat het landschap sneller
pi_86016659
vind het tot op zekere hoogte wel geil :9 iemands hand om mn keel en het idee dat ie,mocht ie willen,zoveel macht heeft dat ie me de adem kan benemen. Gewoon een beetje spelen en dollen ermee vind ik leuker dan echt voor langere tijd geen lucht krijgen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_86016985
quote:

[..]

What the hell? :') Anders vertel je je dochter even hoe ze seks moet gaan hebben.
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:18:21 #40
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_86017146
quote:

[..]

Oh God.. Weer zo'n "als je iets anders in bed doet dan missionaris is er iets mis met je"-figuur..

Wie ben jij om te mogen bepalen wat andere mensen in bed doen? Je dochter kan waarschijnlijk heel goed voor zichzelf beslissen wat ze lekker vindt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_86018584
Ik vraag me af hoe je tot zo'n gesprek komt, zeker als je denkt dat je kind niet into dat soort dingen is ;)
Gewoon tijdens het eten, jij doet toch geen wurgseks he, kind verslikt zich, loopt bietrood aan en mompelt nee ;)
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:04:18 #42
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_86018802
Wellicht hebben ze alle niet alledaagse vormen van sex met hun dochter doorgesproken.. Gewoon, een paar maanden lang, elke avond een ander standje tijdens het avondeten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_86018871
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef MutedFaith het volgende:
Wellicht hebben ze alle niet alledaagse vormen van sex met hun dochter doorgesproken.. Gewoon, een paar maanden lang, elke avond een ander standje tijdens het avondeten.
misschien na 12 uur reclame op TV gezien voor een telefoonlijn over wurgsex??
pi_86018954
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:05 schreef Motorist het volgende:

[..]

misschien na 12 uur reclame op TV gezien voor een telefoonlijn over wurgsex??
Heb ik nog nooit gezien op tv, wel superkelly, wat een treurnis!
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:40:07 #45
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_86020422
Volgens mij hebben veel liefhebbers van deze shit een (jeugd)trauma (die zijn ooit verkracht, geslagen, vernederd ofzo, en doen ongewild aan regressie)
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_86020840
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Volgens mij hebben veel liefhebbers van deze shit een (jeugd)trauma (die zijn ooit verkracht, geslagen, vernederd ofzo, en doen ongewild aan regressie)
_O-

Als iets afwijkt van standaard moet er toch ergens iets tussen de oren fout zitten

_O-
pi_86022653
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou ja, als je gelijk denkt aan mensen die zichzelf ophangen enzo dan begrijp ik best een beetje waar dat beeld vandaan komt.
Maar dat is natuurlijk wel een heel extreme vorm ervan, bij verreweg is die vorm een stuk milder, gaat het meer om het idee van macht/machteloosheid en wat breathplay zonder in serieus gevaarlijke regionen te komen.
pi_86022740
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef erodome het volgende:

Nou ja, als je gelijk denkt aan mensen die zichzelf ophangen enzo dan begrijp ik best een beetje waar dat beeld vandaan komt.
Maar dat is natuurlijk wel een heel extreme vorm ervan, bij verreweg is die vorm een stuk milder, gaat het meer om het idee van macht/machteloosheid en wat breathplay zonder in serieus gevaarlijke regionen te komen.
Volgens mij moet je voor dit soort spelletjes juist goed in je vel zitten, anders loopt e.e.a verkeerd af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Motorist op 03-09-2010 15:53:01 ]
pi_86025900
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Je vertelde mij in een PM dat je het wel eens ervaren hebt en dat je het leuk vond!
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:05:22 #50
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_86041882
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef artelligence het volgende:

[..]

Je vertelde mij in een PM dat je het wel eens ervaren hebt en dat je het leuk vond!
Hm je stalkt me pb en in mijn fotoboek...
Als ik geen zin heb om met je te praten hoef je niet zo pissed of te doen de hele tijd in mijn pb!
Man zoek een vent oid ga die wurgen...
Snollebolt
pi_86049953
Ze wurgen maar raak hoe minder sexueel geperverteerden des te beter.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  zaterdag 4 september 2010 @ 01:37:40 #52
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_86050224
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 01:40 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Pardon :')? Mag je kind even lekker aan wurgseks doen als zij daar opgewonden van wordt.. Wat belachelijk om op zo'n manier aan je kind aan te geven dat bepaalde dingen op seksueel gebied niet normaal zijn. Jij kunt iets zelf misschien 'vreemd' vinden maar daarom hoef je je dochter jouw preutse mening nog niet op te dringen.

Beetje het seksleven van je kind gaan dicteren, wat ontzettend walgelijk en bekrompen.
Nee, dit is een vorm van je kind beschermen. Dat ze niet alles hoeft te doen wat een ander voorstelt (en wel spannend lijkt). Gelukkig is ze wat dat betreft vrij open en mijn kind kennende zal ze nooit zoiets doen vanuit haar eigen nieuwsgierigheid. Heel misschien nog wel om een vriendje waar ze verliefd op is te plezieren. En als ik dan lees dat dit in Engeland momenteel regelmatig mis gaat, kan ik me niet voorstellen dat zomaar ineens al die jongeren van wurgseks houden. Het is iets wat de media naar buiten brengt en voor een grote groep jongeren heel gevaarlijk is. Omdat ze niet precies weten waar ze mee bezig zijn, maar er maar aan mee doen omdat vriendje of vriendinnetje zo graag aan de hype mee wil doen. Dat maakt het ook zo gevaarlijk. De mensen die hier echt op kicken en ervaren in zijn, zijn bij wijze van spreken op 1 hand te tellen. Die weten wat ze doen en hebben een partner waar ze volledig op kunnen vertrouwen. Al die jongeren waarover je in de media leest waarbij zoiets mis gaat hebben en weten dat niet. Maar omdat bi of homo zijn " uit" is en dit " in" is, kunnen ze natuurlijk niet achterblijven. Ze " moeten" het dan uitproberen. Maar dit is niet zoiets als een jointje roken, puur om het uit te proberen, in dit geval is het spelen met je leven.
  zaterdag 4 september 2010 @ 02:00:54 #53
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_86050661
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me af hoe je tot zo'n gesprek komt, zeker als je denkt dat je kind niet into dat soort dingen is ;)
Gewoon tijdens het eten, jij doet toch geen wurgseks he, kind verslikt zich, loopt bietrood aan en mompelt nee ;)
:D Nee, dat was na aanleiding van een reportage over dit onderwerp op tv. Ze was geschokt; wist niet van het bestaan van dit soort dingen. Maar wel een meisje wat heel beinvloedbaar is. Dit zijn dus de momenten die je aangrijpt om nog weer eens duidelijk te maken dat zij bepaalt wat er gebeurt. Dat ze hoe dan ook melding maakt van misstanden of zich er iig bewust van is en zorgt dat het niet meer kan gebeuren. We leven niet meer in de middeleeuwen, waarom zou je met je kind wel zijn diepste gevoelens bespreken wat betreft depressiviteit en andere gevoelige dingen, maar voor het gemak sexuele aangelegenheden maar even buiten beschouwing laten; alsof die er niet zijn ofzo. Ik weet dat zij er nooit vrijwillig voor zou kiezen, maar zich wel zou laten intimideren door een vriendje waar ze helemaal tot over haar oren verliefd op is.
pi_86056392
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 02:00 schreef childintime het volgende:

[..]

:D Nee, dat was na aanleiding van een reportage over dit onderwerp op tv. Ze was geschokt; wist niet van het bestaan van dit soort dingen. Maar wel een meisje wat heel beinvloedbaar is. Dit zijn dus de momenten die je aangrijpt om nog weer eens duidelijk te maken dat zij bepaalt wat er gebeurt. Dat ze hoe dan ook melding maakt van misstanden of zich er iig bewust van is en zorgt dat het niet meer kan gebeuren. We leven niet meer in de middeleeuwen, waarom zou je met je kind wel zijn diepste gevoelens bespreken wat betreft depressiviteit en andere gevoelige dingen, maar voor het gemak sexuele aangelegenheden maar even buiten beschouwing laten; alsof die er niet zijn ofzo. Ik weet dat zij er nooit vrijwillig voor zou kiezen, maar zich wel zou laten intimideren door een vriendje waar ze helemaal tot over haar oren verliefd op is.
Je bent je ervan bewust dat het meestal het willige slachtoffer is dat dit soort dingen aanhaald?

Ik vind het raar om het te noemen als een no go, beter zou je ze meegeven dat ze hun koppie moeten blijven gebruiken, maar verder geen waardeoordeel geven aan dat soort zaken.
Ik vind dat je dan je kind beperkt in zijn/haar seksuele ontwikkeling, leren verstandig daarmee om te gaan vind ik ontzettend goed, dit soort nare waardeoordelen eraan hangen niet.
pi_86056533
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Hm je stalkt me pb en in mijn fotoboek...
Als ik geen zin heb om met je te praten hoef je niet zo pissed of te doen de hele tijd in mijn pb!
Man zoek een vent oid ga die wurgen...
Zo zo.. _O-
pi_86061139
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:37 schreef childintime het volgende:

[..]

Nee, dit is een vorm van je kind beschermen. Dat ze niet alles hoeft te doen wat een ander voorstelt (en wel spannend lijkt). Gelukkig is ze wat dat betreft vrij open en mijn kind kennende zal ze nooit zoiets doen vanuit haar eigen nieuwsgierigheid. Heel misschien nog wel om een vriendje waar ze verliefd op is te plezieren. En als ik dan lees dat dit in Engeland momenteel regelmatig mis gaat, kan ik me niet voorstellen dat zomaar ineens al die jongeren van wurgseks houden. Het is iets wat de media naar buiten brengt en voor een grote groep jongeren heel gevaarlijk is. Omdat ze niet precies weten waar ze mee bezig zijn, maar er maar aan mee doen omdat vriendje of vriendinnetje zo graag aan de hype mee wil doen. Dat maakt het ook zo gevaarlijk. De mensen die hier echt op kicken en ervaren in zijn, zijn bij wijze van spreken op 1 hand te tellen. Die weten wat ze doen en hebben een partner waar ze volledig op kunnen vertrouwen. Al die jongeren waarover je in de media leest waarbij zoiets mis gaat hebben en weten dat niet. Maar omdat bi of homo zijn " uit" is en dit " in" is, kunnen ze natuurlijk niet achterblijven. Ze " moeten" het dan uitproberen. Maar dit is niet zoiets als een jointje roken, puur om het uit te proberen, in dit geval is het spelen met je leven.
:') je kunt ook overdrijven. Ik snap heus wel dat je tegen je kind zegt dat zij niet alles hoeft te doen dat in is en dat wat zij in bed doet dingen moeten zijn waar ze zelf 100 % achter staat.

Maar daarmee hoef je iets als wurgsex geen taboe te maken, stel je dochter blijkt wél nieuwsgierig naar dat soort dingen (op een serieuze manier) dan durft ze ze nu ongetwijfeld de komende jaren niet tot uiting te brengen omdat jij haar hebt verteld dat dat allemaal niet 'normaal' is.
pi_86061292
quote:

bron; Oz (tv-serie)
Ik heb dus wel eens gelezen dat zuurstofgebrek/co2 overschot alleen mannen helpt klaar te komen, vrouwen niet.

Misschien iets met dat je daarmee aantoont een grote sterke man te zijn? Ongeciviliseerde, maar oh-zo-viriele bruut? :)
pi_86061432
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:16 schreef erodome het volgende:
Ik vind het raar om het te noemen als een no go, beter zou je ze meegeven dat ze hun koppie moeten blijven gebruiken, maar verder geen waardeoordeel geven aan dat soort zaken.
Precies, en van het heel taboe erover doen krijg je alleen maar ongelukken, want dan komen ze niet op het idee om eens te gaan lezen wat de risico's zijn. Als vibrators en dildo's taboe zijn gaan mensen immers ook allerlei onveilige dingen in hun kutje/reet stoppen.
Ik las ergens eens (n.a.v. een episode van The X Files nog wel :') ) dat verreweg de meeste slachtoffers van (auto-)erotic asphyxiation (zo schrijf je dat toch?) zichzelf hadden opgehangen. Dat lijkt me weer een heel andere gradatie dan een beetje elkaar lopen verstikken. Bij judo heb je trouwens ook wurggrepen, mag je kind dan ook maar niet aan judo doen? Trouwens, tegenwoordig spelen kinderen op t schoolplein al dat ze elkaar verstikken want daar worden ze "high" van. :') Nu je kind ook maar niet naar school? Dat gaat nog wat worden als dat kind een rijbewijs wil, weet je wel hoeveel mensen er per jaar omkomen in het verkeer. :D
pi_86563376
Ik las met belangstelling deze forum.
Iedereen heeft een een andere mening over wurgsex, meestal is deze mening negatief.
Ik voer al een aantal jaren wurgsex uit, waaronder bij mijn eigen vrouw.
Ik begrijp heel goed dat je, je dochter wilt beschermen, en dat je, je zorgen maakt hierover.
Als de interesse er is, wil ik jullie beide graag uitnodigen, om vooral de gevaren van wurgsex op een rijtje te zetten.
pi_86563957
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 08:46 schreef Jeroen_Verlon het volgende:
Ik las met belangstelling deze forum.
Iedereen heeft een een andere mening over wurgsex, meestal is deze mening negatief.
Ik voer al een aantal jaren wurgsex uit, waaronder bij mijn eigen vrouw.
Ik begrijp heel goed dat je, je dochter wilt beschermen, en dat je, je zorgen maakt hierover.
Als de interesse er is, wil ik jullie beide graag uitnodigen, om vooral de gevaren van wurgsex op een rijtje te zetten.
_O- even lekker workshoppen childintime, doen!
pi_86800135
ik vind het zelf heerlijk als me vriend me wurgt tijdens de sex daar word ik nog geiler van en als hij me slaat in me gezicht i love i :D:D
pi_86803190
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

_O- even lekker workshoppen childintime, doen!
:')
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_86803331
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:10 schreef Merel- het volgende:

[..]

:')
kreeg zelfs n boos pmetje van de workshopper haha :')
pi_86808175
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

kreeg zelfs n boos pmetje van de workshopper haha :')
Wuhaha :')
pi_86818308
Echt wurgseks hebben we nooit gedaan maar wel dat hij zijn hand om mijn keel legt en een beetje druk geeft, niet zo dat het pijn voelt en ook niet zo dat ik moeilijk kan ademenen, meer het idee dat ik me helemaal overgeef aan hem, dat ik weet dat als hij wil dat hij er zo een einde aan kan maken.
Het vertouwen hebben in hem dus.

Maar haren trekken wat soms wel een beetje pijn doet vind ik ook wel leuk. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_86818727
Hm nog ff dan
Kennisje van mij...ooit had een neef die dat dus gedaan had..
in de kledingkast hing hij...
dood
ja

en dan...nu ja...
wel triest bedoel maar..doe normaal ook met sex..
Snollebolt
pi_86819135
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 02:48 schreef snakelady het volgende:
Echt wurgseks hebben we nooit gedaan maar wel dat hij zijn hand om mijn keel legt en een beetje druk geeft, niet zo dat het pijn voelt en ook niet zo dat ik moeilijk kan ademenen, meer het idee dat ik me helemaal overgeef aan hem, dat ik weet dat als hij wil dat hij er zo een einde aan kan maken.
Het vertouwen hebben in hem dus.

Maar haren trekken wat soms wel een beetje pijn doet vind ik ook wel leuk. :P
Dat is ook zeker leuk :D
pi_86829286
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef friekin_ het volgende:
Niets mis met een bietje ruwe seks.
idd, als het maar niet te erg wordt >:) O-)
pi_86859067
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 03:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm nog ff dan
Kennisje van mij...ooit had een neef die dat dus gedaan had..
in de kledingkast hing hij...
dood
ja
Mmm, dat is niet sex, dat is auto-erotische asphyxiatie waarbij statistisch gesproken bijna alle mensen die zichzelf zo verstikken tot de dood met touw werkten (en niet bijv. met een zak over het hoofd of zo).

Je hebt ook mensen die zo lang mogelijk onder water proberen te blijven en dan op een gegeven moment verdrinken, tsja. En nou zou die Britse spion ook door een BDSM spel in die sporttas gestikt te zijn...

Sommige dingen moet je niet alleen doen.
pi_87851981
Het is juist heerlijk als je wordt vastgepakt met 2 handen om je keel om stevig gewurgd te worden. Vooral als je je hoofd naar achteren beweegt zodat je keel volledig dicht wordt geknepen. Daar word ik zo onwijs opgewonden van. De ene keer lukt dat beter dan de andere keer, soms moet ik hoesten. Dat vind ik niks en als mijn luchtpijp dicht zit, krijg ik het ook snel benauwd en wil ik wel los.
Andersom ook heerlijk om te wurgen wanneer je er samen van kunt genieten. Voor mijn gevoel een goede aanzet tot heerlijke sex en het is toch heerlijk om elkaar uit te dagen en dan heftig met elkaar te vrijen. Ik fantaseer daar ook over om door iemand die ik leuk vind dat hij met 2 handen mijn keel vastgrijpt.

Minder lijkt me als de ander tijdens het vrijen steeds meer de grens opzoekt, steeds langer en harder gewurgd wil worden of als ik word gewurgd en er wordt niet gezien dat ik aan het stikken ben.

Begrijpelijk dat er een risico aan vastzit, voor mijn luchtpijp. Heb er echter nooit iets van gemerkt dat mijn luchtpijp zeer deed ondanks mijn partner vrij hard kneep en ik direct niet meer kon ademen. :%

[ Bericht 6% gewijzigd door Kim159 op 22-10-2010 23:07:05 ]
Ik ben Ram van sterrebeeld en werkzaam als Bibliothecaresse in Arnhem
pi_87860357
Zeg, zullen we gewoon ff normaal blijven
pi_87861037
Wat is er niet normaal dan?

Jij houdt er niet van, ok. Dat kan. Maakt dat anderen dan gelijk abnormaal?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_87865147
Ja. Pseudologica fantastica noemen ze dat, dat is als je fantasie geen grenzen kent en dan denken we aan de ziekelijke fantasie. Pathologisch gevalletje ben je dan. :)
pi_87865243
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef Kim159 het volgende:
Het is juist heerlijk als je wordt vastgepakt met 2 handen om je keel om stevig gewurgd te worden. Vooral als je je hoofd naar achteren beweegt zodat je keel volledig dicht wordt geknepen. Daar word ik zo onwijs opgewonden van. De ene keer lukt dat beter dan de andere keer, soms moet ik hoesten. Dat vind ik niks en als mijn luchtpijp dicht zit, krijg ik het ook snel benauwd en wil ik wel los.
Andersom ook heerlijk om te wurgen wanneer je er samen van kunt genieten. Voor mijn gevoel een goede aanzet tot heerlijke sex en het is toch heerlijk om elkaar uit te dagen en dan heftig met elkaar te vrijen. Ik fantaseer daar ook over om door iemand die ik leuk vind dat hij met 2 handen mijn keel vastgrijpt.

Minder lijkt me als de ander tijdens het vrijen steeds meer de grens opzoekt, steeds langer en harder gewurgd wil worden of als ik word gewurgd en er wordt niet gezien dat ik aan het stikken ben.

Begrijpelijk dat er een risico aan vastzit, voor mijn luchtpijp. Heb er echter nooit iets van gemerkt dat mijn luchtpijp zeer deed ondanks mijn partner vrij hard kneep en ik direct niet meer kon ademen. :%
Ik vind dit persoonlijk wel een beetje ver gaan, maar als jij het lekker vindt moet je het zelf weten :) ik vind een hand voor mn mond zodat ik door mijn neus moet ademen, wat net te weinig lucht geeft, al goed genoeg.
pi_87866212
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Sofia90 het volgende:
Ja. Pseudologica fantastica noemen ze dat, dat is als je fantasie geen grenzen kent en dan denken we aan de ziekelijke fantasie. Pathologisch gevalletje ben je dan. :)
Euhm nee dat houdt in dat je liegt. Iemand met een ongebruikelijke seksuele fantasie liegt niet, dat is eerder een fetishist.
pi_87866261
Als mijn vriend daarmee aankomt dan wurg ik hem :D Niet echt mijn ding denk ik :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:49:48 #77
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87866504
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:41 schreef Lizzzzzzy het volgende:
Als mijn vriend daarmee aankomt dan wurg ik hem :D Niet echt mijn ding denk ik :P
Saaaaaaaaaaai zeg ;(
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:51:20 #78
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87866564
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Sofia90 het volgende:
Wat een lulkoek.

Ga jij anders met Dr Nikita de FOK doctorandussenclub oprichten. Kunnen jullie samen de nieuwste ontwikkelingen in SATC bespreken :D
pi_87867854
Weet je, ik ging "open" in op deze discussie die over Wurgsex gaat om aan te geven wat wurgsex voor mij betekent en denk dat het goed is om te realiseren dat er aan wurgsex risico''s vastzitten waar niemand op staat te wachten. Dat er grenzen zijn, dat realiseer ik mij en dat heb ik voor mijn gevoel ook duidelijk aangegeven in mijn reactie hierover. (Dat ik los wil/handen van mijn keel af wil als ik het benauwd krijg. Dit is toch duidelijk een grens? Ik laat mezelf liever niet bewusteloos wurgen of iets dergelijks.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kim159 op 23-10-2010 15:58:34 ]
pi_87868891
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 15:41 schreef Kim159 het volgende:
Weet je, ik ging "open" in op deze discussie die over Wurgsex gaat om aan te geven wat wurgsex voor mij betekent en denk dat het goed is om te realiseren dat er aan wurgsex risico''s vastzitten waar niemand op staat te wachten. Dat er grenzen zijn, dat realiseer ik mij en dat heb ik voor mijn gevoel ook duidelijk aangegeven in mijn reactie hierover. (Dat ik los wil/handen van mijn keel af wil als ik het benauwd krijg. Dit is toch duidelijk een grens? Ik laat mezelf liever niet bewusteloos wurgen of iets dergelijks.
Ja maar vaak vinden mensen het ook nog juist geil om tegen te stribbelen, en is het niet altijd te zien of het echt is of alleen spel. Daarom worden er ook codewooden gebruikt.
pi_87872474
Is dat zo? Ik zou niet weten hoe ik dat codewoord uit moet spreken als mijn keel dicht is.
pi_87872682
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:06 schreef Kim159 het volgende:
Is dat zo? Ik zou niet weten hoe ik dat codewoord uit moet spreken als mijn keel dicht is.
Ik heb het zelf nooit gedaan maar er zijn eerder topics geweest waar het langskwam.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:52:58 #83
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87877181
Wurgen klinkt natuurlijk heel heftig. Maar voor de meeste mannen is een hand om de hals leggen, lichtjes knijpen al genoeg. Vrouw kan zelf aangeven of ze wil dat deze harder knijpt. En natuurlijk een arm signaal of hand signaal ( net als bij boksen) wanneer ze vindt dat hij los kan laten. Afspraken maken hierover zijn heel belangrijk. Maar als beide de afspraken nakomt kan het heel fijn zijn en gebeurt het in een gecontroleerde omstandigheid.
Be dance |Be real| Be You
pi_87877411
waarom gaat het steeds over mannen die vrouwen wurgen?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:05:20 #85
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_87877466
omdat veel vaker vrouwen het lekker vinden;) Toevallig hier ook
Be dance |Be real| Be You
pi_87881393
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:39 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Euhm nee dat houdt in dat je liegt. Iemand met een ongebruikelijke seksuele fantasie liegt niet, dat is eerder een fetishist.
Nee, heeft niks met liegen te maken, ik weet wel waar ik het vandaan haal.
pi_87881426
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wat een lulkoek.

Ga jij anders met Dr Nikita de FOK doctorandussenclub oprichten. Kunnen jullie samen de nieuwste ontwikkelingen in SATC bespreken
:D
Over lulkoek gesproken :D
pi_88133313
Ik zie veel negatieve reacties over wurgsex voorbij komen, dat vind ik jammer. Wat ik niet begrijp is
als mensen die negatief tegenover wurgsex staan, opzoek gaan naar deze forum met dit onderwerp en dan andere die serieus bezig zijn met dit onderwerp de negatieviteit in sturen.
pi_88145979
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 07:04 schreef Jeroen_Verlon het volgende:
Ik zie veel negatieve reacties over wurgsex voorbij komen, dat vind ik jammer. Wat ik niet begrijp is
als mensen die negatief tegenover wurgsex staan, opzoek gaan naar deze forum met dit onderwerp en dan andere die serieus bezig zijn met dit onderwerp de negatieviteit in sturen.
Het blijft toch fok..
pi_88147825
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:06 schreef Kim159 het volgende:
Je kunt bijvoorbeeld ook iets in je hand houden, wat herrie maakt. Een gastoeter ofzo :+

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 23:25 schreef Sofia90 het volgende:
Nee, heeft niks met liegen te maken, ik weet wel waar ik het vandaan haal.
Ja ik ook en je kletst uit je nek.
pi_88156484
Fijn voor je, ik klets niet uit mn nek, komt uit een boek. Wou je de titel? Kan je het gaan opzoeken.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:59:14 #92
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_88158107
Gaat toch wel wat meer in de richting van 't keldertje denk ik.
pi_88167138
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 23:05 schreef Sofia90 het volgende:
Fijn voor je, ik klets niet uit mn nek, komt uit een boek. Wou je de titel? Kan je het gaan opzoeken.
Hoeft niet hoor, ik weet wat er in de DSM staat. Als jij een of ander populair-wetenschappelijk flutje hebt wat er wat anders van maakt, hoef ik dat niet te lezen om te weten dat het gelul is.
  zondag 7 november 2010 @ 12:33:42 #94
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_88429101
hand op mn keel in een wurghouding vind ik prima. ook knijpen maar zodra ik aangeef met gebaren of wat dan ook moet het ook stoppen en dat doet mn partner dan ook.
net als aan haren trekken... das ook geil..
handboeien+hand op je keel + haren trekken :D :9~ *;
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_88429188
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef Chulaa het volgende:

zondag 7 november 2010 @ 12:43:58 #96
168007 Chulaa
pi_88429401
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:36 schreef Merel- het volgende:

[..]

of cuffs
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_88429829
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef Chulaa het volgende:

quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:43 schreef Chulaa het volgende:

[..]

of cuffs
Cuffs?
pi_88430344
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 12:58 schreef Merel- het volgende:

[..]

[..]

Cuffs?
Never mind, k weet al wat je bedoeld :D

Cuffs :Y
  zondag 7 november 2010 @ 13:29:30 #99
168007 Chulaa
pi_88430744
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Merel- het volgende:

[..]

Never mind, k weet al wat je bedoeld :D

Cuffs :Y
lol google is your friend :D
-From Belgium
pi_88430992
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:29 schreef Chulaa het volgende:

[..]

lol google is your friend :D
Indeed :D
Cuffs zien er wel heel leuk uit, moet k zeggen, ervaring mee? :o
  zondag 7 november 2010 @ 14:23:19 #101
168007 Chulaa
pi_88432360
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:37 schreef Merel- het volgende:

[..]

Indeed :D
Cuffs zien er wel heel leuk uit, moet k zeggen, ervaring mee? :o
paar keer, waar onder ook eens voor de lol. maar ik vind ht wel leuk af en toe :)
-From Belgium
  dinsdag 9 november 2010 @ 07:45:21 #102
282002 zapsquad
you zap me right round baby
pi_88503810
Bij mij moeten ze er niet mee aankomen maar mn vriendin gaat erop als de brandweer. Wel een beetje experimenteren met wat werkt en wat juist niet en altijd blijven nadenken. Het is in dit forum al eerder gezegd. Je moet zelf totaal in control blijven terwijl zij klaar ligt te komen. Je kan zelf later altijd haar nog volspuiten in ronde 2,3,4,etc
Zapper die Zap...
(vrij vertaald naar Pipo de Clown's
Sapper de Flap)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')