Zijn 2 wezenlijk verschillende dingen. Als ze al van een goed ruig potje wurgsex houdt dan moet je eens een donkeypunch uit proberen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:29 schreef justmattie het volgende:
Kijk in haar ogen als je het doet... Dat zegt genoeg.
Wurgseks klinkt ook wel grof eigenlijk. Breathplay is een beter woord
Zulks heb ik ook vernomen ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:21 schreef ukga het volgende:
schijnt vet te zijn net voordat je klaarkomt, zuurstof gbrek te hebben
bron; Oz (tv-serie)
donkeypunchquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zijn 2 wezenlijk verschillende dingen. Als ze al van een goed ruig potje wurgsex houdt dan moet je eens een donkeypunch uit proberen.
klopt wel, bij mij dan. Als mijn vriend en ik seks hebben en we moeten stil zijn ivm bovenburen in zijn toenmalige kamertje. Ik maak doorgaans vrij veel geluid als ik klaarkom, dus deed mijn vriend zijn hand voor mijn mond op dat moment, waardoor ik door mijn neus moest ademen. En ja, dan krijg je net niet genoeg lucht. Maargoed ik vond het wel kicken en het orgasme was wat heftiger. Maar kan aan mij liggen. Echt wurgen lijkt me trouwens weer niks. Dat is dan toch net iets téquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:21 schreef ukga het volgende:
bron; Oz (tv-serie)
Het wurgen hoeft niet per se tijdens het neuken te gebeuren (al is dat voor de gewurgde wel het meest intens) Het is ook niet de bedoeling om met 2 handen om haar nek net zolang te knijpen totdat je bovenarmen verzuren! Denk na bij wat je doet en:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:20 schreef turnazz het volgende:
Wat is daar zo lekker aan..Ik heb het tijdens de sex al druk met neuken, en dan moet ik ook nog wurgen..
tenminste dat verlangt een chick die dit weekend bij mij komt logeren.. wat is daar in hemelsnaam lekker aan?
straks lig ik daar met een volgeblafte stoffelijk overschot..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was bij Nip/Tuck ook zoiets, dat het lekkerder is als je klaarkomtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:21 schreef ukga het volgende:
bron; Oz (tv-serie)
Even een quote ergens anders vandaan:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:57 schreef Fokkie het volgende:
[..]
Het wurgen hoeft niet per se tijdens het neuken te gebeuren (al is dat voor de gewurgde wel het meest intens) Het is ook niet de bedoeling om met 2 handen om haar nek net zolang te knijpen totdat je bovenarmen verzuren! Denk na bij wat je doet en:
Hou haar te allen tijde goed in de gaten! Jouw genot moet op zulke moment komen door háár genot, niet omdat je haar op hetzelfde moment vol ligt te heien. Volblaffen kan altijd nog.
Mocht ze wegvallen, dus out gaan, geen paniek, niet gelijk 112 bellen. Er is flink wat kracht nodig om iemand fataal te wurgen. Ze heeft er, zo lijk het, ervaring mee dus kan ze je ook een hoop vertellen en op bepaalde zaken voorbereiden.
Gewoon in mee gaan en zo leer je weer es wat nieuws
quote:Daarnaast bestaat de kans dat je het baro-receptorreflex triggert. In de bloedvaten in je hals zitten sensoren die je bloeddruk meten, en signalen naar de hersenen sturen over of en hoe het aangepast moet worden. Als je gewurgd wordt op een specifieke plek oefen je druk uit op de receptoren, het lichaam denkt dat je bloeddruk veel te hoog is, zorgt dat al je bloedvaten verwijden met als resultaat dat je bloeddruk heel laag wordt en je flauwvalt. Meestal ben je ook binnen een paar seconden weer bij omdat de druk op je hals is opgeheven.
Daarnaast kun je ook nog schade aan je luchtpijp oplopen. Zoals je in deze links kunt zien:
http://wildiris3.securesites.net/cms_pr ... 4_fig2.gif
http://academic.kellogg.edu/herbrandson ... teri_c.jpg
http://catalog.nucleusinc.com/enlargeexhibit.php?ID=836
heb je de luchtpijp die bestaat uit een "buis" van glad spierweefsel en als bescherming daar omheen kraakbeenringen. Je kunt het ook bij jezelf in je keel voelen, je luchtpijp is stevig en geeft niet mee, dat is door de kraakbeen ringen. Maar kraakbeenringen kunnen ook breken. Er is niet heel veel kracht voor nodig, iedereen kan het in principe, zeker een draaiende beweging terwijl je druk zet/de luchtpijp vasthoud kan erg snel schade veroorzaken.
Als er een kraakbeenring gebroken is, is je luchtweg meestal geblokkeerd en kun je dus niet meer ademen of niet goed meer ademen. Daarnaast kunnen er nog bijkomende problemen ontstaan zoals een bijkomende beschadiging aan de slokdarm en bloedingen. Bloed in je longen is ook niet bevorderlijk voor het ademhalen. Je bevind je dan in een zeer gevaarlijke situatie die meestal dodelijk is.
Zet die link hier maar neerquote:Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Sowieso kan een zuurstof gebrek binnen een minuut al een hartaanval ten gevolge hebben. Als je me niet gelooft is google je vriend.
Wil morgen eventueel ook wel een link verschaffen indien gewenst. Maar het is echt riskant.
Die high heet weer endorfinequote:Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Veel mensen willen wel tegen dat punt aanzitten... Voor die high die het geeft.
Maar dat punt heb je niet zo snel bereikt hoor, echt niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Veel mensen willen wel tegen dat punt aanzitten... Voor die high die het geeft.
Dat ja. Het is niet zo zeer leuk voor de wurger, wel voor de gewurgde. Denk ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:21 schreef ukga het volgende:
bron; Oz (tv-serie)
Ik vind het vooral een vreemd verschijnsel omdat het nogal aan "mode onderhevig" schijnt te zijn. In Engeland schijnen er dus heel wat ongelukken door te gebeuren onder jongeren. Hebben we de "happyslapping" gehad, krijgen we dat weer. Dus vraag ik me af in hoeverre mensen hier echt van houden, of er alleen aan mee doen omdat het in de mode is (na het "mode" sm, homo of bi zijn).quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik vind dat dus behoorlijk sick!
Heb ook meermalen gehoord via via, ken nogal wat peeps dat er velen dood aan gaan!
Logisch gezien de fun dus niet waardig!
Nou ja de kids maar weer goed voorlichten met een verhaaltje in de zin van.........quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:07 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een vreemd verschijnsel omdat het nogal aan "mode onderhevig" schijnt te zijn. In Engeland schijnen er dus heel wat ongelukken door te gebeuren onder jongeren. Hebben we de "happyslapping" gehad, krijgen we dat weer. Dus vraag ik me af in hoeverre mensen hier echt van houden, of er alleen aan mee doen omdat het in de mode is (na het "mode" sm, homo of bi zijn).
Ik heb mijn "kid" voorgelicht door te zeggen dat ze zoiets niet in d'r hersens moet halenquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:09 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou ja de kids maar weer goed voorlichten met een verhaaltje in de zin van.........
Hmmz...kennis van die en die eh..die is gestorven omdat ze vreemde dingen deden tijdens ehm.......dat dus....enne die deden iets om de nek enzo enne dat gaat dus echt nooit goed he..wat een rare mensen die dat doen!
Wat achterlijk!
Pardonquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:17 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik heb mijn "kid" voorgelicht door te zeggen dat ze zoiets niet in d'r hersens moet halenDat "gewoon" al gek genoeg is en ze tijdens haar geboorte al zowat gestikt is; 1 maal lijkt me wel voldoende. Als je op een normale manier niet van sex kunt genieten is er toch wel iets mis en wordt het tijd voor een gesprekje met een deskundige.... Voor zover ik kan inschatten heeft zij daar godzijdank geen behoefte aan
Gewoon is al gek genoeg? Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:17 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik heb mijn "kid" voorgelicht door te zeggen dat ze zoiets niet in d'r hersens moet halenDat "gewoon" al gek genoeg is en ze tijdens haar geboorte al zowat gestikt is; 1 maal lijkt me wel voldoende. Als je op een normale manier niet van sex kunt genieten is er toch wel iets mis en wordt het tijd voor een gesprekje met een deskundige.... Voor zover ik kan inschatten heeft zij daar godzijdank geen behoefte aan
1.) door het wegnemen van lucht word er meer endorfine aangemaakt (je kunt ook chocolade eten overigens voor t zelfde effect)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:20 schreef turnazz het volgende:
Wat is daar zo lekker aan..Ik heb het tijdens de sex al druk met neuken, en dan moet ik ook nog wurgen..
tenminste dat verlangt een chick die dit weekend bij mij komt logeren.. wat is daar in hemelsnaam lekker aan?
straks lig ik daar met een volgeblafte stoffelijk overschot..
![]()
What the hell?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:17 schreef childintime het volgende:
[..]
Oh God.. Weer zo'n "als je iets anders in bed doet dan missionaris is er iets mis met je"-figuur..quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:17 schreef childintime het volgende:
[..]
misschien na 12 uur reclame op TV gezien voor een telefoonlijn over wurgsex??quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:04 schreef MutedFaith het volgende:
Wellicht hebben ze alle niet alledaagse vormen van sex met hun dochter doorgesproken.. Gewoon, een paar maanden lang, elke avond een ander standje tijdens het avondeten.
Heb ik nog nooit gezien op tv, wel superkelly, wat een treurnis!quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:05 schreef Motorist het volgende:
[..]
misschien na 12 uur reclame op TV gezien voor een telefoonlijn over wurgsex??
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Volgens mij hebben veel liefhebbers van deze shit een (jeugd)trauma (die zijn ooit verkracht, geslagen, vernederd ofzo, en doen ongewild aan regressie)
Nou ja, als je gelijk denkt aan mensen die zichzelf ophangen enzo dan begrijp ik best een beetje waar dat beeld vandaan komt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Volgens mij hebben veel liefhebbers van deze shit een (jeugd)trauma (die zijn ooit verkracht, geslagen, vernederd ofzo, en doen ongewild aan regressie)
Volgens mij moet je voor dit soort spelletjes juist goed in je vel zitten, anders loopt e.e.a verkeerd af.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:35 schreef erodome het volgende:
Nou ja, als je gelijk denkt aan mensen die zichzelf ophangen enzo dan begrijp ik best een beetje waar dat beeld vandaan komt.
Maar dat is natuurlijk wel een heel extreme vorm ervan, bij verreweg is die vorm een stuk milder, gaat het meer om het idee van macht/machteloosheid en wat breathplay zonder in serieus gevaarlijke regionen te komen.
Je vertelde mij in een PM dat je het wel eens ervaren hebt en dat je het leuk vond!quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:51 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik vind dat dus behoorlijk sick!
Heb ook meermalen gehoord via via, ken nogal wat peeps dat er velen dood aan gaan!
Logisch gezien de fun dus niet waardig!
Hm je stalkt me pb en in mijn fotoboek...quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je vertelde mij in een PM dat je het wel eens ervaren hebt en dat je het leuk vond!
Nee, dit is een vorm van je kind beschermen. Dat ze niet alles hoeft te doen wat een ander voorstelt (en wel spannend lijkt). Gelukkig is ze wat dat betreft vrij open en mijn kind kennende zal ze nooit zoiets doen vanuit haar eigen nieuwsgierigheid. Heel misschien nog wel om een vriendje waar ze verliefd op is te plezieren. En als ik dan lees dat dit in Engeland momenteel regelmatig mis gaat, kan ik me niet voorstellen dat zomaar ineens al die jongeren van wurgseks houden. Het is iets wat de media naar buiten brengt en voor een grote groep jongeren heel gevaarlijk is. Omdat ze niet precies weten waar ze mee bezig zijn, maar er maar aan mee doen omdat vriendje of vriendinnetje zo graag aan de hype mee wil doen. Dat maakt het ook zo gevaarlijk. De mensen die hier echt op kicken en ervaren in zijn, zijn bij wijze van spreken op 1 hand te tellen. Die weten wat ze doen en hebben een partner waar ze volledig op kunnen vertrouwen. Al die jongeren waarover je in de media leest waarbij zoiets mis gaat hebben en weten dat niet. Maar omdat bi of homo zijn " uit" is en dit " in" is, kunnen ze natuurlijk niet achterblijven. Ze " moeten" het dan uitproberen. Maar dit is niet zoiets als een jointje roken, puur om het uit te proberen, in dit geval is het spelen met je leven.quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon? Mag je kind even lekker aan wurgseks doen als zij daar opgewonden van wordt.. Wat belachelijk om op zo'n manier aan je kind aan te geven dat bepaalde dingen op seksueel gebied niet normaal zijn. Jij kunt iets zelf misschien 'vreemd' vinden maar daarom hoef je je dochter jouw preutse mening nog niet op te dringen.
Beetje het seksleven van je kind gaan dicteren, wat ontzettend walgelijk en bekrompen.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:59 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me af hoe je tot zo'n gesprek komt, zeker als je denkt dat je kind niet into dat soort dingen is
Gewoon tijdens het eten, jij doet toch geen wurgseks he, kind verslikt zich, loopt bietrood aan en mompelt nee
Je bent je ervan bewust dat het meestal het willige slachtoffer is dat dit soort dingen aanhaald?quote:Op zaterdag 4 september 2010 02:00 schreef childintime het volgende:
[..]
Nee, dat was na aanleiding van een reportage over dit onderwerp op tv. Ze was geschokt; wist niet van het bestaan van dit soort dingen. Maar wel een meisje wat heel beinvloedbaar is. Dit zijn dus de momenten die je aangrijpt om nog weer eens duidelijk te maken dat zij bepaalt wat er gebeurt. Dat ze hoe dan ook melding maakt van misstanden of zich er iig bewust van is en zorgt dat het niet meer kan gebeuren. We leven niet meer in de middeleeuwen, waarom zou je met je kind wel zijn diepste gevoelens bespreken wat betreft depressiviteit en andere gevoelige dingen, maar voor het gemak sexuele aangelegenheden maar even buiten beschouwing laten; alsof die er niet zijn ofzo. Ik weet dat zij er nooit vrijwillig voor zou kiezen, maar zich wel zou laten intimideren door een vriendje waar ze helemaal tot over haar oren verliefd op is.
Zo zo..quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hm je stalkt me pb en in mijn fotoboek...
Als ik geen zin heb om met je te praten hoef je niet zo pissed of te doen de hele tijd in mijn pb!
Man zoek een vent oid ga die wurgen...
quote:Op zaterdag 4 september 2010 01:37 schreef childintime het volgende:
[..]
Nee, dit is een vorm van je kind beschermen. Dat ze niet alles hoeft te doen wat een ander voorstelt (en wel spannend lijkt). Gelukkig is ze wat dat betreft vrij open en mijn kind kennende zal ze nooit zoiets doen vanuit haar eigen nieuwsgierigheid. Heel misschien nog wel om een vriendje waar ze verliefd op is te plezieren. En als ik dan lees dat dit in Engeland momenteel regelmatig mis gaat, kan ik me niet voorstellen dat zomaar ineens al die jongeren van wurgseks houden. Het is iets wat de media naar buiten brengt en voor een grote groep jongeren heel gevaarlijk is. Omdat ze niet precies weten waar ze mee bezig zijn, maar er maar aan mee doen omdat vriendje of vriendinnetje zo graag aan de hype mee wil doen. Dat maakt het ook zo gevaarlijk. De mensen die hier echt op kicken en ervaren in zijn, zijn bij wijze van spreken op 1 hand te tellen. Die weten wat ze doen en hebben een partner waar ze volledig op kunnen vertrouwen. Al die jongeren waarover je in de media leest waarbij zoiets mis gaat hebben en weten dat niet. Maar omdat bi of homo zijn " uit" is en dit " in" is, kunnen ze natuurlijk niet achterblijven. Ze " moeten" het dan uitproberen. Maar dit is niet zoiets als een jointje roken, puur om het uit te proberen, in dit geval is het spelen met je leven.
Ik heb dus wel eens gelezen dat zuurstofgebrek/co2 overschot alleen mannen helpt klaar te komen, vrouwen niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:21 schreef ukga het volgende:
bron; Oz (tv-serie)
Precies, en van het heel taboe erover doen krijg je alleen maar ongelukken, want dan komen ze niet op het idee om eens te gaan lezen wat de risico's zijn. Als vibrators en dildo's taboe zijn gaan mensen immers ook allerlei onveilige dingen in hun kutje/reet stoppen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:16 schreef erodome het volgende:
Ik vind het raar om het te noemen als een no go, beter zou je ze meegeven dat ze hun koppie moeten blijven gebruiken, maar verder geen waardeoordeel geven aan dat soort zaken.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:46 schreef Jeroen_Verlon het volgende:
Ik las met belangstelling deze forum.
Iedereen heeft een een andere mening over wurgsex, meestal is deze mening negatief.
Ik voer al een aantal jaren wurgsex uit, waaronder bij mijn eigen vrouw.
Ik begrijp heel goed dat je, je dochter wilt beschermen, en dat je, je zorgen maakt hierover.
Als de interesse er is, wil ik jullie beide graag uitnodigen, om vooral de gevaren van wurgsex op een rijtje te zetten.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
even lekker workshoppen childintime, doen!
kreeg zelfs n boos pmetje van de workshopper hahaquote:
Wuhahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kreeg zelfs n boos pmetje van de workshopper haha
Dat is ook zeker leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:48 schreef snakelady het volgende:
Echt wurgseks hebben we nooit gedaan maar wel dat hij zijn hand om mijn keel legt en een beetje druk geeft, niet zo dat het pijn voelt en ook niet zo dat ik moeilijk kan ademenen, meer het idee dat ik me helemaal overgeef aan hem, dat ik weet dat als hij wil dat hij er zo een einde aan kan maken.
Het vertouwen hebben in hem dus.
Maar haren trekken wat soms wel een beetje pijn doet vind ik ook wel leuk.
idd, als het maar niet te erg wordtquote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef friekin_ het volgende:
Niets mis met een bietje ruwe seks.
Mmm, dat is niet sex, dat is auto-erotische asphyxiatie waarbij statistisch gesproken bijna alle mensen die zichzelf zo verstikken tot de dood met touw werkten (en niet bijv. met een zak over het hoofd of zo).quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hm nog ff dan
Kennisje van mij...ooit had een neef die dat dus gedaan had..
in de kledingkast hing hij...
dood
ja
quote:Ik vind dit persoonlijk wel een beetje ver gaan, maar als jij het lekker vindt moet je het zelf wetenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:01 schreef Kim159 het volgende:
Het is juist heerlijk als je wordt vastgepakt met 2 handen om je keel om stevig gewurgd te worden. Vooral als je je hoofd naar achteren beweegt zodat je keel volledig dicht wordt geknepen. Daar word ik zo onwijs opgewonden van. De ene keer lukt dat beter dan de andere keer, soms moet ik hoesten. Dat vind ik niks en als mijn luchtpijp dicht zit, krijg ik het ook snel benauwd en wil ik wel los.
Andersom ook heerlijk om te wurgen wanneer je er samen van kunt genieten. Voor mijn gevoel een goede aanzet tot heerlijke sex en het is toch heerlijk om elkaar uit te dagen en dan heftig met elkaar te vrijen. Ik fantaseer daar ook over om door iemand die ik leuk vind dat hij met 2 handen mijn keel vastgrijpt.
Minder lijkt me als de ander tijdens het vrijen steeds meer de grens opzoekt, steeds langer en harder gewurgd wil worden of als ik word gewurgd en er wordt niet gezien dat ik aan het stikken ben.
Begrijpelijk dat er een risico aan vastzit, voor mijn luchtpijp. Heb er echter nooit iets van gemerkt dat mijn luchtpijp zeer deed ondanks mijn partner vrij hard kneep en ik direct niet meer kon ademen.
quote:Euhm nee dat houdt in dat je liegt. Iemand met een ongebruikelijke seksuele fantasie liegt niet, dat is eerder een fetishist.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Sofia90 het volgende:
Ja. Pseudologica fantastica noemen ze dat, dat is als je fantasie geen grenzen kent en dan denken we aan de ziekelijke fantasie. Pathologisch gevalletje ben je dan.
quote:Saaaaaaaaaaai zegOp zaterdag 23 oktober 2010 14:41 schreef Lizzzzzzy het volgende:
Als mijn vriend daarmee aankomt dan wurg ik hemNiet echt mijn ding denk ik
quote:Wat een lulkoek.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:56 schreef Sofia90 het volgende:
Ja. Pseudologica fantastica noemen ze dat, dat is als je fantasie geen grenzen kent en dan denken we aan de ziekelijke fantasie. Pathologisch gevalletje ben je dan.
quote:Ja maar vaak vinden mensen het ook nog juist geil om tegen te stribbelen, en is het niet altijd te zien of het echt is of alleen spel. Daarom worden er ook codewooden gebruikt.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:41 schreef Kim159 het volgende:
Weet je, ik ging "open" in op deze discussie die over Wurgsex gaat om aan te geven wat wurgsex voor mij betekent en denk dat het goed is om te realiseren dat er aan wurgsex risico''s vastzitten waar niemand op staat te wachten. Dat er grenzen zijn, dat realiseer ik mij en dat heb ik voor mijn gevoel ook duidelijk aangegeven in mijn reactie hierover. (Dat ik los wil/handen van mijn keel af wil als ik het benauwd krijg. Dit is toch duidelijk een grens? Ik laat mezelf liever niet bewusteloos wurgen of iets dergelijks.
quote:Ik heb het zelf nooit gedaan maar er zijn eerder topics geweest waar het langskwam.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:06 schreef Kim159 het volgende:
Is dat zo? Ik zou niet weten hoe ik dat codewoord uit moet spreken als mijn keel dicht is.
quote:Nee, heeft niks met liegen te maken, ik weet wel waar ik het vandaan haal.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Euhm nee dat houdt in dat je liegt. Iemand met een ongebruikelijke seksuele fantasie liegt niet, dat is eerder een fetishist.
quote:Over lulkoek gesprokenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wat een lulkoek.
Ga jij anders met Dr Nikita de FOK doctorandussenclub oprichten. Kunnen jullie samen de nieuwste ontwikkelingen in SATC bespreken
Het blijft toch fok..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 07:04 schreef Jeroen_Verlon het volgende:
Ik zie veel negatieve reacties over wurgsex voorbij komen, dat vind ik jammer. Wat ik niet begrijp is
als mensen die negatief tegenover wurgsex staan, opzoek gaan naar deze forum met dit onderwerp en dan andere die serieus bezig zijn met dit onderwerp de negatieviteit in sturen.
Je kunt bijvoorbeeld ook iets in je hand houden, wat herrie maakt. Een gastoeter ofzoquote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:06 schreef Kim159 het volgende:
Is dat zo? Ik zou niet weten hoe ik dat codewoord uit moet spreken als mijn keel dicht is.
Ja ik ook en je kletst uit je nek.quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:25 schreef Sofia90 het volgende:
Nee, heeft niks met liegen te maken, ik weet wel waar ik het vandaan haal.
Hoeft niet hoor, ik weet wat er in de DSM staat. Als jij een of ander populair-wetenschappelijk flutje hebt wat er wat anders van maakt, hoef ik dat niet te lezen om te weten dat het gelul is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:05 schreef Sofia90 het volgende:
Fijn voor je, ik klets niet uit mn nek, komt uit een boek. Wou je de titel? Kan je het gaan opzoeken.
quote:Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef Chulaa het volgende:
handboeien+hand op je keel + haren trekken![]()
![]()
of cuffsquote:
quote:Op zondag 7 november 2010 12:33 schreef Chulaa het volgende:
handboeien+hand op je keel + haren trekken![]()
![]()
Cuffs?quote:
lol google is your friendquote:Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Merel- het volgende:
[..]
Never mind, k weet al wat je bedoeld
Cuffs
Indeedquote:
paar keer, waar onder ook eens voor de lol. maar ik vind ht wel leuk af en toequote:Op zondag 7 november 2010 13:37 schreef Merel- het volgende:
[..]
Indeed
Cuffs zien er wel heel leuk uit, moet k zeggen, ervaring mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |