Misschien uit de afprijs hoek, zonder het te kunnen ruilenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:23 schreef Crutch het volgende:
Als het 'helaas' is, waarom ruil je ze dan niet?
Als je ze in Duitsland gekocht hebt dan ga je daar toch niet even heen terug om het te ruilen, vandaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:25 schreef Bami-pangkang het volgende:
[..]
Misschien uit de afprijs hoek, zonder het te kunnen ruilen
Okay. Bij dezen excuus voor mijn overbodige reactie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:26 schreef userman het volgende:
[..]
Als je ze in Duitsland gekocht hebt dan ga je daar toch niet even heen terug om het te ruilen, vandaar.Ik had een schatting gemaakt met wollen sokken, maar zo te zien waren ze toch wat te groot voor mij.
Is niet nodig normale opmerking.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Okay. Bij dezen excuus voor mijn overbodige reactie.
Klopt maar dit is maat 43 ik heb al eerder mensen gehad die hadden maat 42 en hun zaten ze te groot. De prijs is ook niet al te duurquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef HellRaver het volgende:
Waar zijn ze te passen? Ik heb namelijk maat 43 dus vind het een behoorlijk risico...
No dealquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:13 schreef HellRaver het volgende:
Ook al is het niet duur wil niet zeggen dat het veel geld is als ze niet passen.
¤35 incl. verzendkosten anders is het risico te groot... tenzij ik ze kostenloos kan retourneren als ze niet passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |