en daarom hebben slimme mensen altijd CASH op zak! en genoeg!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Stond net bij de chinees ; wou een maaltijd halen. Ik pinnen, en aangezien ik ruim genoeg op mijn rekening had nam ik aan dat ik gewoon kon pinnen. Máár tot 3 maal toe stond er op : Maximum Bereikt. Nou, dat kan niet kloppen aangezien ik niet eens iets gepind heb vandaag. Wel 2 afschrijvingen gedaan ; maar er stond nog ruim genoeg op mijn rekening. Ik dus naar de c1000 lopen die ernaast zat in de hoop dat hij het daar wel zou doen. Maar daar deed hij het ook niet en gaf hij zelfs weer : Onvoldoende saldo. Ik mijn saldofoon bellen ; stond nog ruim genoeg op. Eenmaal thuis belde ik mijn bank op of er iets mis was met mijn pasje of iets, maar ook dat was niet het geval. Internetbankieren gaat ook goed ; maar pinnen in de winkel lukte dus niet. Heeft iemand een idee hoe dat komt? Bij de bank wisten ze het ook niet, aangezien er niks mis was met mijn rekening en er genoeg op stond..
Onnozele opmerking.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:13 schreef rubje het volgende:
[..]
en daarom hebben slimme mensen altijd CASH op zak! en genoeg!![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:13 schreef rubje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik had nog contant geld dus yummie yummie
Ja, ik zou dus gewoon verhongerenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:13 schreef rubje het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |