abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85517395

pi_85517616
Terrecht, hij heeft toch geen flikker bij ons gebracht. Siem en Demy zijn 10x beter. :Y
pi_85517925
TT ^O^
pi_85518038
Prima, weg er mee. Al is het nog niet zeker.
pi_85518109
Hij zit ook niet bij de wedstrijd selectie morgen, dus die is zo goed als zeker weg.
pi_85518417
Roda lusten we rauw.
pi_85518519
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Roda lusten we rauw.
Suarez - El Hamdaoui _O_

5-0 (deze keer moeten we de 0 houden!)
★★★
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:24:15 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_85518826
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Suarez - El Hamdaoui _O_

Ik hoop het maar schat Roda wel wat hoger in dan (het oude) Vitesse, ik denk 3-1
pi_85518863
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik hoop het maar schat Roda wel wat hoger in dan (het oude) Vitesse, ik denk 3-1
Roda is ook niks meer. Alleen een Mads Junker die wel eens een goede wedstrijd heeft. En die is geblesseerd.
pi_85519274
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Suarez - El Hamdaoui _O_

Hopen dat 1 van die 2 topscorer wordt dit seizoen, ik gun het die blonde homo van PSV niet.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:40:07 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_85519301
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:38 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hopen dat 1 van die 2 topscorer wordt dit seizoen, ik gun het die blonde homo van PSV niet.
Die 3e ster is het enige waar ik op hoop, de rest is bijzaak
pi_85519519
:W Aissati
pi_85519642
Schijnt dat Vitesse ook Wielaert wilde hebben maar die wilde niet :?
Jammer, wat mij betreft mag Ajax ze voor een leuk prijsje verkopen aan Vitesse. 2 halen 1 betalen ofzo.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:51:48 #14
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_85519658
Zielig voor Aissati dat hij naar Vitesse moet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:53:18 #15
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_85519704
Waarom zet Ajax die derde ster niet gewoon alvast op het shirt? Ben je van het gezeur af. En ook beter voor de mensen. Want ik heb genoeg van "de derde ster" Op één of andere manier denk ik dan meteen aan "bruine anjer". Noem het dan gewoon "kampioen". And get it over with!!
Look behind you! It's your ass!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:57:27 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_85519822
Aisatti( of hoe je het ook mag schrijven ) dus verhuurd met optie tot koop.
Aan de ene kant jammer , maar we hebben betere spelers voor zijn positie , ik denk dat hij Vitesse wel weer opbloeit :Y
Ik ben inmiddels overleden
pi_85519864
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:51 schreef Pedroso het volgende:
Schijnt dat Vitesse ook Wielaert wilde hebben maar die wilde niet :?
Jammer, wat mij betreft mag Ajax ze voor een leuk prijsje verkopen aan Vitesse. 2 halen 1 betalen ofzo.
2 halen niks betalen vind ik ook wel o.k
★★★
pi_85519940
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:57 schreef Enchanter het volgende:
Aisatti( of hoe je het ook mag schrijven ) dus verhuurd met optie tot koop.
Aan de ene kant jammer , maar we hebben betere spelers voor zijn positie , ik denk dat hij Vitesse wel weer opbloeit :Y
Bron? Want dat zou minder nieuws zijn ;(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85520035
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Bron? Want dat zou minder nieuws zijn ;(
Het is nog niet bekend of het op huurbasis of ..
★★★
pi_85520058
Jol: 'Er hebben best goede spelers interesse in Ajax'
20/08/2010 17:07

Ajax legde deze transferperiode twee spelers vast: Mounir El Hamdaoui en André Ooijer. Als het aan Martin Jol ligt blijft het daar echter niet bij, de trainer hoopt om meer versterkingen.

'We proberen nog wat te doen', aldus Jol vrijdag. 'We bevinden ons in een ander segment van de markt, dus het blijft afwachten. Ik denk dat het wel lukt. Er hebben best goede spelers interesse om voor Ajax te voetballen, maar dat is wel een investering van drie of vier miljoen euro. Dat is veel geld.'

'In de basis hebben we een goed elftal, maar in de breedte zijn we snel aangewezen op jonge spelers. Zoals bijvoorbeeld Roly Bonevacia als Eyong Enoh en Rasmus Lindgren absent zijn. Dan kan een ander die plek innemen, maar misschien is het wel goed als de druk er is om te moeten presteren.'

We hebben nog spelers nodig, dus ben benieuwd wie er gaan komen. ^O^
★★★
pi_85520077
quote:
Ismail Aissati en Slobodan Rajkovic vervolgen hun loopbaan zo goed als zeker bij Vitesse. De club uit Arnhem is in de afrondende fase met het duo en hoopt hen snel te presenteren.

De kersverse Vitesse-voorziter Merab Jordania neemt Aissati op huurbasis over van Ajax, waar hij niet kon rekenen op een basisplaats. Jordania heeft tevens een optie tot koop bedongen.

Ook Rajkovic komt op huurbasis over. Chelsea, dat de verdediger de afgelopen jaren verhuurde aan FC Twente en PSV, had dit seizoen nog geen plaats voor de 21-jarige Serviër.

Jordania was ook geinteresseerd in Rob Wielaert van Ajax en voerde gesprekken, maar de verdediger van Ajax liet weten geen interesse te hebben in een overstap naar Vitesse.

Vitesse-trainer Theo Bos heeft de clubleiding gevraagd de nieuwe spelers pas te presenteren nadat de wedstrijd tegen FC Twente gespeeld is. "Die spelers zijn nog niet speelgerechtigd voor de wedstrijd tegen Twente", aldus Bos. "Het zou alleen maar onnodige onrust veroorzaken in mijn spelersgroep als de namen nu al naar buiten komen."
quote:
Edgar Davids is terug in het betaalde voetbal. De 74-voudig international maakt zijn rentree bij het Engelse Crystal Palace, dat in het Championship voetbalt. De club uit het zuiden van Londen heeft de transfer bevestigd via de officiële clubwebsite. Davids tekent op Selhurst Park een contract waarbij hij per gespeelde wedstrijd betaald wordt. Hij hield deze zomer bij Ajax zijn conditie op peil.

"Het is een spannende tijd voor de club en ook voor mij. Ik wil gewoon genieten van het voetbal en laten zien wat ik in huis heb", reageert Davids op de website van Palace. Ook manager George Burley is blij met zijn aanwinst. "Eerder deze week hadden we een gesprek en hij was heel enthousiast. Ik ben tevreden dat we nu een deal hebben."

Edgar Davids (37) stopte zijn carrière in de zomer van 2008. Hij speelde het laatst voor Ajax. De oud-international droeg ook het shirt van Tottenham Hotspur, Inter, Barcelona, Juventus en AC Milan. Nu blaast hij zijn carrière dus weer nieuw leven in.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_85520116
Jammer dat Davids naar Engeland gaat, had het wel mooi gevonden als hij bij Ajax 2 was gebleven. Of Vitesse misschien.
★★★
pi_85520292
quote:
Nacer Barazite blijft voorlopig bij Arsenal. De Nederlander hoopte zijn carrière tijdelijk te kunnen vervolgen bij Glasgow Rangers, maar die deal is afgeketst.
De negentienjarige Barazite komt bij Arsenal nog niet in de plannen van trainer Arsène Wenger voor. Rangers wilde hem daarom voor een jaar overnemen, maar de Engelsen willen Barazite slechts zes maanden laten gaan. Daarop is de huurovergang afgeketst.

"Ongelooflijk balen", reageert Barazite tegenover NUsport. De aanvaller, in het bezit van een contract tot medio 2011, sluit niet uit dat hij alsnog elders gaat spelen. "Ik blijf hard werken en trainen bij Arsenal. We zullen zien wat er op mijn pad komt."
Misschien een goede oplossing ipv Leo/de Ridder/Mido?

quote:
Roly Bonevacia blijft nog even op zijn roze wolk zitten. Tegen Roda JC maakt hij opnieuw deel uit van de wedstrijdselectie. De jonge Ajacied hoopt zijn debuut van een week eerder een vervolg te geven.
Bonevacia kijkt met een goed gevoel terug op zijn vuurdoop tegen Vitesse. "Ik heb heel veel reacties gehad", vertelt de middenvelder op de website van Ajax. "De wedstrijd tegen Vitesse was puur genieten. Ik denk er met een fijn gevoel aan terug." Vanwege het drukke programma is er nog geen echte terugblik op het duel met de Arnhemmers geweest. "Maar de trainer was geloof ik wel tevreden", zegt Bonevacia.

Dat hij er tegen Roda JC weer bij is, zegt volgens Bonevacia wel wat. "De concurrentie is groot. Reken maar. En ik ben natuurlijk jong, kom pas net om de hoek kijken. Ik kan van veel spelers nog veel leren. Uiteindelijk wil je toch zoveel mogelijk spelen." Dan moet er nog wel het een en ander beter, weet hij. "Mijn spel moet soms rustiger. En ik mag meer vooruit voetballen. Meer durven."
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_85520359
Hoop dat Bonevacia in de basis staat, Roda kan hij wel aan. Dan kan Enoh een beetje rusten voor de wedstrijd tegen Kiev.
★★★
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 18:24:23 #25
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_85520470
Kijk eens aan, dat is nog eens goed nieuws! Zijn we eindelijk van die droeftoeter verlost :W
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')