Show hier je nagels, show ze!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
SHJN?
Ieks, alleen maar vrouwen! Waar heb ik gepost?![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
SHJN?
Ieks, alleen maar vrouwen! Waar heb ik gepost?![]()
die 5 blikjes die we nog in huis hebben welquote:
niet weer dat mens met die nagels van een meterquote:
oef, dat wordt afzien SQquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
die 5 blikjes die we nog in huis hebben wel. Neem jij sigaretten mee dan?
online gezocht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
Keek op mijn rekening, bleek ik meer geld te hebben dan ik dacht, hoefde maar 50 euro van mijn spaarpotje te lenen
Dus ik rende meteen naar de winkel, maar je raadt het al, mijn maat weg![]()
En ook niet meer te bestellen enzo, zucht...
hoeveel lakjes heb je gekocht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik wil afrekenen gaat ie weer bokken
Kunnen ze het niet in een ander filiaal bestellen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
Keek op mijn rekening, bleek ik meer geld te hebben dan ik dacht, hoefde maar 50 euro van mijn spaarpotje te lenen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef mirannie het volgende:
Ik zal naast wehkamp en de site van esprit zelf niet weten waar ze esprit verkopen eigenlijk.quote:
het typenr googlenequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik zal naast wehkamp en de site van esprit zelf niet weten waar ze esprit verkopen eigenlijk.
Bij een ander filiaal bestellen konden ze niet, wel konden ze met het artikel nummer geven en dan kon ik zelf rondbellen. Heb Bussum gebeld net, die zijn er ook al doorheen. Die jasjes hingen verdorie pas vanaf woensdag in de winkel!
14 voor mezelfquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoeveel lakjes heb je gekocht?
Leuk nummer is dat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
For when I'm a billionaire
Ik neem ook wel bier mee hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
die 5 blikjes die we nog in huis hebben wel. Neem jij sigaretten mee dan?
Haha ja ik kan nog wel ff boodschappen doen hoor, maar ik drink thuis nooit bier. Ik pak de witte wijnquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:50 schreef mirannie het volgende:
Toch nog maar een keer op de site gekeken en vanmorgen was ie er alleen in maat XS en nu stond ie er toch weer op in M
Toch nog maar een keer op de site gekeken en vanmorgen was ie er alleen in maat XS en nu stond ie er toch weer op in M
quote:
Post eens een pic.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:54 schreef mirannie het volgende:
[..]Maar hij is zooooo mooi!!
Helaas nu geduld hebben3 tot 5 werkdagen. Nou ja, het is er nu toch te warm voor
What's up?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar goed dat je weer aan het rondneuzen was
Mannen.
I wish you luckquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Ladies, ik gaat, zo eerst naar de Burger Kingen daarna fotoshoot! Wish me luck!
Ja die dikke gaat telkens in het bedrijfsrestaurant eten net elke keer als ik een keer uitgebreid heb staan koken, net als nu dus, en dan komt ie thuis en heeft meneer geen honger meer. En heb hem vanochtend nog gevraagd van he eet nu gewoon een boterham ofzo ipv een hele warme maaltijd want ik ga vanavond dit en dit koken. Ja is goed, en grr.quote:
SLAAN! En natuurlijk gewoon paar keer alleen voor jezelf koken als je zeker weet dat 'ie wel mee wil eten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die dikke gaat telkens in het bedrijfsrestaurant eten net elke keer als ik een keer uitgebreid heb staan koken, net als nu dus, en dan komt ie thuis en heeft meneer geen honger meer. En heb hem vanochtend nog gevraagd van he eet nu gewoon een boterham ofzo ipv een hele warme maaltijd want ik ga vanavond dit en dit koken. Ja is goed, en grr.
arghquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die dikke gaat telkens in het bedrijfsrestaurant eten net elke keer als ik een keer uitgebreid heb staan koken, net als nu dus, en dan komt ie thuis en heeft meneer geen honger meer. En heb hem vanochtend nog gevraagd van he eet nu gewoon een boterham ofzo ipv een hele warme maaltijd want ik ga vanavond dit en dit koken. Ja is goed, en grr.
Ja en ik ben al helemaal geen koken prinses en de keren dat ik kook sloof ik me de hele middag uit net als nu. Volgende keer kook ik lekker voor mezelf ja, goed idee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SLAAN! En natuurlijk gewoon paar keer alleen voor jezelf koken als je zeker weet dat 'ie wel mee wil eten.
Bij mij ook niet!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja ik kan nog wel ff boodschappen doen hoor, maar ik drink thuis nooit bier. Ik pak de witte wijn. Oh, en binnen wordt niet gerookt
.
Neeeeeee...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh every time I close my eyes
I see my name in shining lights
A different city every night oh
I swear the world better prepare
For when I'm a billionaire
De link van het artikel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:03 schreef mirannie het volgende:
Shit, weet ik eindelijk moet hotlinken, doet ie het niet
Ja, dat had ik dus gedaan naar die plaatjesquote:
Ik bedoelde meer als je hem aanklikt krijg je toch informatie enzo, die link.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus gedaan naar die plaatjes
Ik zoek ´m nog wel een keer op, momentje
Ow jammie...Die mis ik hier zooooooquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:56 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:03 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Neeeeeee...
Wat doe je!!!
Is mn dochter niet thuis, dus hoor ik t een keer nie...
Datquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SLAAN! En natuurlijk gewoon paar keer alleen voor jezelf koken als je zeker weet dat 'ie wel mee wil eten.
Veel plezier! En over 2 weken ook BKquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Daar heb ik nooit een goed opbergsysteem voor gevonden.. Ik laat ze aan die hangkaartjes zitten of in het doosje waarin ze komen en dat in een bak gedaan..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef Loqi het volgende:
Dames met veel oorbellen, hoe bergen jullie die op? Daar zoek ik nog een briljant systeem voor
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:17 schreef Loqi het volgende:
Dames met veel oorbellen, hoe bergen jullie die op? Daar zoek ik nog een briljant systeem voor
Oorbellenrekjes zijn leuk tot je meer dan ca 80 paar oorbellen hebtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oorbellenrekje!
Oh is nog een leuk rekje ook!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oorbellenrekje!
Uhh, bierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mij ook niet!
Wat drinkt orbeatle dan?
waar koop je dat? Ziet er keihandig uit!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:36 schreef Mss het volgende:
Ik heb een rekje voor 144 paar oorbellen, en zo enorm is die molen niet hoor. Hij staat gewoon op mijn bureau.
[ afbeelding ]
maar ik snap t nietquote:*Note- be sure that your feed address is correct so that your followers are getting your feed and you’re not simply showing the widget! Updating your feed source is a step in almost all moving tutorials, but be sure to do it so you don’t lose readers! This tutorial is assuming you are comfortable with the transfer process and understand the details involved.
Ik alleen geen makeup. Paar sieraden. Stuk of 2 kettingen, 5 armbanden en maximaal 7 paar oorbellenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Net of het zo extreem is![]()
Ik heb alleen nagellak geen make-up of sieraden ofzo
Hij is hoger dan je laptop en dat is voor mij te hoog. Ik heb weinig ruimte en zeker op mijn bureau gaat dat niet werken..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:36 schreef Mss het volgende:
Ik heb een rekje voor 144 paar oorbellen, en zo enorm is die molen niet hoor. Hij staat gewoon op mijn bureau.
[ afbeelding ]
tussen acht en half negen en ik neem wel een sixpack meequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhh, bier? Soms, vaak ook icetea
. Maar goed, hoe laat bende gij hier en moet ik nog boodschappen halen
?
Haha okay! 198quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen acht en half negen en ik neem wel een sixpack meehuisnummer?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oorbellenrekje!
Claire's heel soms, maar ik heb de mijne ook online gekochtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
nog noooooit gezien zo'n ding ,super handig
zijn die ook ergens in een winkel te krijgen? (online vind ik er zat)
Danke! morgen eens kijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Claire's heel soms, maar ik heb de mijne ook online gekocht
ja ik garpjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
models own is weer bereikbaar, nog meer mensen die lakjes mee willen bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |