Ze hebben het dus niet gecorrigeerd. Ik heb weliswaar het geld dat teveel was afgehouden van de vorige maanden terug gekregen, maar het contract - specifiek bedoeld de kortingsperiode - wordt niet nageleefd. En dat is volgens mij contractbreuk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:51 schreef l3laster het volgende:
Zolang hun het telkens weer corrigeren is er geen sprake van contractbreuk alleen een kwestie van een "vervelend" foutje...
Maar kan redelijkerwijs van een consument gevergd worden dat hij het maar moet goedvinden dat Telfort steeds weer opnieuw de fout in gaat? En er vervolgens heel veel tijd en moeite in moet steken om alles recht te trekken, waarbij een uiteindelijk definitief herstel toch niet gegarandeerd is?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef HRT het volgende:
Hele vervelende zaak. Echter, Telfort herstelt telkens haar fout(en). Volgens de wet moet de ontbinding van een overeenkomst gerechtvaardigd kunnen worden. In jouw geval is de tekortkoming van Telfort een tekortkoming van te geringe betekenis. Je zult er dus mee moeten leven en klagen bij de helpdesk.
Dan ben je een leuke prooi voor de advocaten van Telfort.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:46 schreef Noisiv het volgende:
. Ik zie met keukenbedrijven en autogarages vaak gebeuren dat ze een verhaal terugzien op een forum (radar, tros vooral) en dan toch in ruil voor het weghalen met een comprimis komen.
Leuk, maar als het op waarheid is gebaseerd moet Telfort niet janken. Dan ligt het toch echt aan Telfort zelf. Anders konden al die consumentenprogramma's zoals Radar en Kassa ook wel inpakken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Dan ben je een leuke prooi voor de advocaten van Telfort.
Diverse keren per mail. Ga het nu maar eens naar de klachtenafdeling doen, voorzien van alle email enz.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:21 schreef Sessy het volgende:
heb je ze al een keer officieel in gebreke gesteld? anders kan je het ontbinden helemaal vergeten.
Eh, ik weet niet of email hiervoor mag eigenlijk. Er moet sowieso "ingebrekestelling" op staan en termijn en zo.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Diverse keren per mail. Ga het nu maar eens naar de klachtenafdeling doen, voorzien van alle email enz.
Dan sluiten ze TS af en gaat ie uiteindelijk naar een incassobureau, daar heeft ie niet veel aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:22 schreef _Flash_ het volgende:
Storneer gewoon een keer de betaling. Dan krijg je opeens iemand die je belt die wel de dingen voor elkaar kan maken als het inderdaad de fout is van Telfort.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:51 schreef Dennis101 het volgende:
Brief sturen waarin je een redelijke termijn stelt om het probleem op te lossen en dat je anders het contract ontbind.
En dan heb ik ook nog een probleem met het afsluiten van een ander abonnement.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:35 schreef ach het volgende:
[..]
Dan sluiten ze TS af en gaat ie uiteindelijk naar een incassobureau, daar heeft ie niet veel aan
Waarom?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:35 schreef ach het volgende:
[..]
Dan sluiten ze TS af en gaat ie uiteindelijk naar een incassobureau, daar heeft ie niet veel aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |