abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85515145
Ik heb een telfort abbo voor mijn telefoon incl. internet. Nu heb ik korting van 12 maanden op dat abbo. Staat ook op papier. Telfort heeft echter gemeend dat ze na 6 maanden ineens weer het volledige bedrag moeten afschrijven. Ik heb daar zeer regelmatig over geklaagd bij de helpdesk ( :') ) en telkens weer wordt mij verzekerd dat het in orde gemaakt gaat worden. En evenzo vaak wordt het niet nagekomen. Nu heb ik een maand geleden het achterstallige geld eindelijk ontvangen, maar deze maand is het weer raak en schrijven ze weer onterecht het volledige bedrag af.

Ik vraag me af of dat contractbreuk is en ik dus van dat contract af kan? Ze houden zich immers niet aan de in het contract bepaalde voorwaarden. Als ik Telfort niet of te weinig betaal, sluiten ze me immers ook af en ontbinden ze uiteindelijk ook het contract.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_85515264
Brief sturen waarin je een redelijke termijn stelt om het probleem op te lossen en dat je anders het contract ontbind.
pi_85515273
Zolang hun het telkens weer corrigeren is er geen sprake van contractbreuk alleen een kwestie van een "vervelend" foutje...
I'm not the man you think I am!
pi_85515370
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:51 schreef l3laster het volgende:
Zolang hun het telkens weer corrigeren is er geen sprake van contractbreuk alleen een kwestie van een "vervelend" foutje...
Ze hebben het dus niet gecorrigeerd. Ik heb weliswaar het geld dat teveel was afgehouden van de vorige maanden terug gekregen, maar het contract - specifiek bedoeld de kortingsperiode - wordt niet nageleefd. En dat is volgens mij contractbreuk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_85515651
neem een advocaat in de arm
pi_85555932
Hele vervelende zaak. Echter, Telfort herstelt telkens haar fout(en). Volgens de wet moet de ontbinding van een overeenkomst gerechtvaardigd kunnen worden. In jouw geval is de tekortkoming van Telfort een tekortkoming van te geringe betekenis. Je zult er dus mee moeten leven en klagen bij de helpdesk :').
pi_85564457
Je kan natuurlijk wel de naam van Telfort schade toe doen door het verhaal overal te vertellen en klacht brieven in te sturen. Ik zie met keukenbedrijven en autogarages vaak gebeuren dat ze een verhaal terugzien op een forum (radar, tros vooral) en dan toch in ruil voor het weghalen met een comprimis komen.
pi_85565755
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:02 schreef HRT het volgende:
Hele vervelende zaak. Echter, Telfort herstelt telkens haar fout(en). Volgens de wet moet de ontbinding van een overeenkomst gerechtvaardigd kunnen worden. In jouw geval is de tekortkoming van Telfort een tekortkoming van te geringe betekenis. Je zult er dus mee moeten leven en klagen bij de helpdesk :').
Maar kan redelijkerwijs van een consument gevergd worden dat hij het maar moet goedvinden dat Telfort steeds weer opnieuw de fout in gaat? En er vervolgens heel veel tijd en moeite in moet steken om alles recht te trekken, waarbij een uiteindelijk definitief herstel toch niet gegarandeerd is?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_85565830
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:46 schreef Noisiv het volgende:
. Ik zie met keukenbedrijven en autogarages vaak gebeuren dat ze een verhaal terugzien op een forum (radar, tros vooral) en dan toch in ruil voor het weghalen met een comprimis komen.
Dan ben je een leuke prooi voor de advocaten van Telfort. :Y
pi_85567646
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:04 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:

[..]

Dan ben je een leuke prooi voor de advocaten van Telfort. :Y
Leuk, maar als het op waarheid is gebaseerd moet Telfort niet janken. Dan ligt het toch echt aan Telfort zelf. Anders konden al die consumentenprogramma's zoals Radar en Kassa ook wel inpakken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_85567863
heb je ze al een keer officieel in gebreke gesteld? anders kan je het ontbinden helemaal vergeten.
pi_85569750
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:21 schreef Sessy het volgende:
heb je ze al een keer officieel in gebreke gesteld? anders kan je het ontbinden helemaal vergeten.
Diverse keren per mail. Ga het nu maar eens naar de klachtenafdeling doen, voorzien van alle email enz.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:22:46 #13
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_85571601
Storneer gewoon een keer de betaling. Dan krijg je opeens iemand die je belt die wel de dingen voor elkaar kan maken als het inderdaad de fout is van Telfort.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_85571918
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Diverse keren per mail. Ga het nu maar eens naar de klachtenafdeling doen, voorzien van alle email enz.
Eh, ik weet niet of email hiervoor mag eigenlijk. Er moet sowieso "ingebrekestelling" op staan en termijn en zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingebrekestelling
pi_85572059
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:22 schreef _Flash_ het volgende:
Storneer gewoon een keer de betaling. Dan krijg je opeens iemand die je belt die wel de dingen voor elkaar kan maken als het inderdaad de fout is van Telfort.
Dan sluiten ze TS af en gaat ie uiteindelijk naar een incassobureau, daar heeft ie niet veel aan :P
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:04:55 #16
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_85573003
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:51 schreef Dennis101 het volgende:
Brief sturen waarin je een redelijke termijn stelt om het probleem op te lossen en dat je anders het contract ontbind.
pi_85573658
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:35 schreef ach het volgende:

[..]

Dan sluiten ze TS af en gaat ie uiteindelijk naar een incassobureau, daar heeft ie niet veel aan :P
En dan heb ik ook nog een probleem met het afsluiten van een ander abonnement.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:55:12 #18
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_85597587
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:35 schreef ach het volgende:

[..]

Dan sluiten ze TS af en gaat ie uiteindelijk naar een incassobureau, daar heeft ie niet veel aan :P
Waarom?
Ik heb mijn telefoonrekening ook wel eens gestorneerd. En ben niet afgesloten.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')