Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
wat voor kaart?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Als je de kaart niet meer gebruikt dan kan je deze inderdaad vernietigen.
Met vriendelijke groet,
XXXXXX
Medewerkster Klantenservice
een stralende dag
Oh, stond er niet bij nee, ov-kaart.quote:
die nieuwe chip-kaart?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Oh, stond er niet bij nee, ov-kaart.
Jawel, je moet het product via internet stopzetten, dan hopen dat het goed gaat. Vervolgens heb je 1 werkdag de tijd het fysieke product te verwijderen van je kaart (bij zo'n apparaat). Dit wordt alleen nergens aangegeven, dus je weet niet of dit dezelfde dat is als dat je het via internet hebt stopgezet of de volgende dag, enfin, lijkt me duidelijk. Ik heb nu dus nog wel het studentenproduct erop staan, en als ik nu inlog krijg ik dus een boetequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die nieuwe chip-kaart?
je hoeft niets af te melden oid?
Betaald dat nog een beetje? Is dat je vaste baan??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lam dagje hier in de bieb trouwens, en een jankend kind achter me
Dat ziet er wel tof uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef Intelligence het volgende:
Voor de VW liefhebbers:
http://vimeo.com/14287348
ja, het moet potjandorie wel duidelijk zijn voor iedereenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blijft dat geneuzel over "serieuze/niet serieuze post" nou doorgaan?
Betaalt vrij modaal, en ja tis mn vaste baanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:50 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Betaald dat nog een beetje? Is dat je vaste baan??
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Blijft dat geneuzel over "serieuze/niet serieuze post" nou doorgaan?
Hypotheek?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmiddag gesprek gehad bij De Hypotheker... * ReMcOrE is blij
Alleen of met z'n 2-en? er is veel te krijgen inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, beetje gepraat over wat er mogelijk is
alleen... en in Haaksbergen zijn er mooie huizen binnen bereik jahquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Alleen of met z'n 2-en? er is veel te krijgen inderdaad
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef ACT-F het volgende:
Als u deze post opent, dan maakt u kans op hondermiljoenmiljard
we zien je morgen wel in de krantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Naar oldenzaal terras omgooien
Padoem tsjjquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vervang de batterijen eens van je klok?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Liep net aardig door, maar nu ff half uur pauze. Nog tot 11.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:52 schreef Razor21 het volgende:
Zit hier dus in Almelo bij familie in een flat.
Zat lekker VI te kijken, totdat ik beneden aan de overkant van de straat geschreeuw hoorde.
Daarna allemaal glasgerinkel en hoorde een kerel roepen tegen een kind ik pak je! Dit en dat!
Die vrouw begon ook te gillen / huilen dus ik belde meteen maar 112 (waren al meer meldingen binnengekomen).
Uiteindelijk 3 politiewagens (inc. honden) zijn ze naar binnen gegaan hebben ze half uur gepraat.
Daarna ging de politie weer weg zonder die kerel![]()
![]()
Bleek dat die kerel (stiefvader) een kind door een schuurdeur met dubbelglas heeft geduwd. Schijnbaar niet gewond geen ambulance gezien.
Hele buurt was onderhand uitgelopen en begon die politie uit te jouwen waarom neem je die gasten niet mee?
Agenten deden hen verhaaltje (ik verstond het amper ken geen Twents) uiteindelijk dus weggegaan.
Vond het echt triest kwamen nog een paar kinderen van die familie naar buiten (leeftijd 3 jaar schat ik) die zaten heel lief een meloen te eten. Had echt met ze te doen zeg.....![]()
![]()
Wat ik van het buurtvolk begreep is dat het al geen lieverdje is die kerel (zag ik al aan die witte mercedes die pal op het gras geparkeerd stond naast het huis). Meneer schijnt geen rijbewijs te hebben etc.
Maar ik met mijn kop er niet bij dat ze die kerel niet meenamen (ze hebben 1 getuige gehoord).
Die vrouw zal wel geen aangifte willen doen tegen hem.
Moest dit even kwijt. Ik shake hem best dat gegil van het kind icm met dat glasgerinkel![]()
Ps heb jij weleens 112 gebeld?
ik kom heel af en toe ook buiten STAquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kom heel af en toe ook buiten STA
het druipt er vanaf ofniet?quote:
quote:, danwel
: De meest smerige PI. Deze PI kan een schijnbaar aardige post veranderen in een ontzettende steek onder water. Als voorbeeld een post in laten we zeggen, een subforum waar altijd lief wordt gedaan over dieren en planten:
[..]
In feite bedoelt de schrijver, danwel schrijfster zulks: "Wat ben jij een poephoofd om zo onvoorzichtig met je keukenmachine om te gaan. Ik hoop dat je niet dodelijk van je keukentrapje struikelt de volgende keer dat je koekjes uit het bovenste kastje wilt pakken,,
,
."
Die kende ik al!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
leest dan niemand dit?
De teloorgang van de PI.
[..]
ja, maar jij leest de PI's ookquote:
waarom?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zoo ik ben weer thuis, paar uur op het politiebureau gezeten
volgende keer het bericht wel helemaal lezen hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee laat maar, ik wou gewoon een grapje maken over dat bericht in almelo
okequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgende keer het bericht wel helemaal lezen he
wel weer wakker worden hequote:
goedzo, grote jongenquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er liepen een Go Ahead Eagle supporter, een Heracles supporter en een FC Twente supporter over straat. Op een gegeven moment zien ze een naakte vrouw liggen op straat, die GAE supporter legt beschaafd zijn GAE pet op de linkerborst, en de Heraclesfan zijn pet op haar rechterborst. En vervolgens legt de twente fan zijn pet op haar middel.
Even later komt de politie komt hoogte nemen, en haalt de petjes weg om een warm laken om haar heen te doen. Zodra hij het twente petje weghaald zegt hij verbaasd: Dit is de 1e keer dat ik onder een fc twente pet geen lul zie
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Er liepen een Go Ahead Eagle supporter, een Heracles supporter en een FC Twente supporter over straat. Op een gegeven moment zien ze een naakte vrouw liggen op straat, die GAE supporter legt beschaafd zijn GAE pet op de linkerborst, en de Heraclesfan zijn pet op haar rechterborst. En vervolgens legt de twente fan zijn pet op haar middel.
Even later komt de politie komt hoogte nemen, en haalt de petjes weg om een warm laken om haar heen te doen. Zodra hij het twente petje weghaald zegt hij verbaasd: Dit is de 1e keer dat ik onder een fc twente pet geen lul zie
Daar lekker weer?quote:
Ik ben nu ook in Maastrichtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Daar lekker weer?
Gister vond ik het toch echt mooier
zou vandaag 27 graden worden maar ik vraag me af waar de zon is ..
Lucky u
Ah vandaar, dat hoorde ik net op de radio dus ik snapte al niet dat jij zon hadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:28 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben nu ook in MaastrichtZon schijnt hier wel
Goeie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Even later komt de politie hoogte nemen, en haalt de petjes weg om een warm laken om haar heen te doen. Zodra hij het twente petje weghaald zegt hij verbaasd: Dit is de 1e keer dat ik onder een fc twente pet geen lul zie.
Sel gaat lekker uit haar dakquote:
Geef mij De Dolly Dots maarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik was vroeger zo'n grote fan van hun. Heerlijke meisjesmuziek.
Doeidoeiquote:
Nu ga je over op de echte harde mannen muziekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doeidoei
En dat was mn laatste girliemusic.
Gatver ik verveel mn kapot. Wanneer houden we weer eens een meet? Geen girlsmeet maar een echte ToFmeet?Was er niet iets bij Marko's werk? Bij de Mac ofzo?
Ik kan wel een kinderfeestje regelen voor julliequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doeidoei
En dat was mn laatste girliemusic.
Gatver ik verveel mn kapot. Wanneer houden we weer eens een meet? Geen girlsmeet maar een echte ToFmeet?Was er niet iets bij Marko's werk? Bij de Mac ofzo?
Kunnen wij het ze ook nog gaan leren zekerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik kan wel een kinderfeestje regelen voor jullie?
Mogen jullie je eigen hamburger maken
Boe!quote:
Nee, dank je. Ik ben ervan overtuigd dat ik betere hamburgers kan maken dan de schoenzolen die de Mac verkooptquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kunnen wij het ze ook nog gaan leren zeker
helligen hendrikquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:24 schreef GimmeGore het volgende:
Moin, gisteren tickets besteld voor Helligen Hendrik, ik moet integreren van mijn vriend
En je mocht toch ook in de koelcel staan en dat die medewerkers je daar dan een minuutje opsluiten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik kan wel een kinderfeestje regelen voor jullie?
Mogen jullie je eigen hamburger maken
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En je mocht toch ook in de koelcel staan en dat die medewerkers je daar dan een minuutje opsluiten?
Of was dat alleen omdat wij van die kutkinderen waren?
Ehhquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik wil Almelo in puin zien jongens!
Alles naar de kloteeeuuuhhhquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik wil Almelo in puin zien jongens!
\m/quote:
Neenee, we maken niemand kapot.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
\m/
we maken hem... khapot!BAM!
inderdaad, dat kan echt nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit deeltje is al 48 uur open, dat is gewoon veel te lang
Minstens zo belangrijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, dat kan echt niet![]()
straks henig op de bank Studio Sport kijken...
ff de wedstrijden van gisteren kijkenquote:
Groningen - Graafschap, aanradertjequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff de wedstrijden van gisteren kijkenwant vanavond komen alleen de doelpunten...
ga vanafhet begin SS kijken, dus krijg alles te zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Groningen - Graafschap, aanradertje
PIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, we maken niemand kapot.
MOOOOOOOOOOSH!
quote:KEULEN - Verdediger Youssef Mohamad van FC Köln is zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Kaiserslautern na welgeteld 87 seconden uit het veld gestuurd.
© ANP
Daarmee heeft hij het record gebroken voor de snelste rode kaart in de Bundesliga. Dat stond sinds april dit jaar op naam van Andreas Ivanschitz van FSV Mainz 05, die in de uitwedstrijd tegen FC Nürnberg na 188 seconden alweer moest vertrekken.
Mohamad maakte zaterdag na amper één minuut een overtreding op een doorgebroken speler waarna de international van Libanon meteen kon gaan douchen.
quote:
heb je smsjes dus pas terug bij de auto gelezenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:07 schreef haakon het volgende:
Decibel was teringgeniaal ! Remco niet gezien
Wut?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:48 schreef Robinhoo het volgende:
Panzerknackie jij hebt wel een grote bek jongeh.
Laat maarquote:
Zo kennen we je weerquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Laat maar
Ben me verder van de kaart aan het zupen
Morgen 6 uuer deroet, lekkah.
ik doe ook wel een keer meequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin en ik heerschen in C&C: Generals
Wij zijn voorlopig wel ff uitgespeeldquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ben momenteel niet thuis, dus dat gaat nu erg lastig worden
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wouter, ajje zo thuis bent kunnen we wel een potje compstomp doen3v4 brutals
ik ben pas morgen weer thuis. Maar is dat niet erg makkelijk, 3 tegen 4?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wouter, ajje zo thuis bent kunnen we wel een potje compstomp doen3v4 brutals
Wel als ik verdedigquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben pas morgen weer thuis. Maar is dat niet erg makkelijk, 3 tegen 4?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En het is zo makkelijk in Twilight Flame
Altijd onderin beginnen, altijd met China:
-----B-G-B-G-B--------------B-G-B-G-B---------------B-G-B-G-B-------
B = Bunker
G = Gattling Gun
Komt niks doorheen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Luie donder met je blije USA
En ik snap ook niet waarom je alles met soldaatjes doetBouw een teringleger aan tanks en rel! \m/
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb David met 3-0 verslagen
2x als GLA tegen zijn USA en 1x als GLA tegen GLA.
Ik heersch.
Goed, wel weer genoeg te doen er mee... Vento moet ik eindelijk eens een nieuw contactblokje inbouwen en de Charade heeft een probleem met linkerknipperlichtquote:
nog geen reacties op de Vento? en hoezo nieuw contactblokje?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Goed, wel weer genoeg te doen er mee... Vento moet ik eindelijk eens een nieuw contactblokje inbouwen en de Charade heeft een probleem met linkerknipperlicht
Nee maar kan ook zo zijn dat hij toch blijft ...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog geen reacties op de Vento? en hoezo nieuw contactblokje?klinkt verder niet als super veel werk, maar kan er ook makkelijk naast zitten
kameraad heeft hele blok uit de Mk2 liggen, aantal grote problemen...
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En David, ik had weer gelijk: niemand aanwezig in de bieb
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:29 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee maar kan ook zo zijn dat hij toch blijft ...
Contactblokje zit goed weg gebouwd, maar is al geruime tijd kapot, je moet echt ff weten hoe je m start (sleutel schuin). Dan deed hij t altijd, tot ik afgelopen zaterdag getankt had, kreeg m niet aan de praat. Hij gaat dan wel op contact maar startmotor draait niet. Heb al maanden dat contactblokje liggen, bij de dealer gekocht, maar geen zin gehad om t in te bouwen.
Vanmorgen startte hij wel weer normaal, maar heb nu een stuk draad in de auto, waarmee ik mijn contact kan omzeilen tot hij gefixxed is, mocht hij het niet doen kan ik m dus zelf met een draadje starten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3 bakken koffie op, en nog steeds zo moe als wat... Lang leve muggen, jeuk, herrie op straat en moeten pissen wanneer je bijna slaapt
volgende week vrijdag weerquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
Zijn er al lui die weer naar school heen moeten?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
Volgende week wel een keer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik neem een boek in dat voor de lener "Harddick" bestemd is
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik neem een boek in dat voor de lener "Harddick" bestemd is
Ik heb nu t onderdelenprogramma enzo van VAG thuis, dus als je ooit onderdelennrs zoektquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
ik moet nog ff regelen dat oom van kameraad mijn auto dagje meeneemt voor een (grote) beurt, heb ik dat ook weer geregeld. en schroefje bij reservoir van bakolie moet vervangen worden, die lekt; dus bakolie kan dan ook mooi ververst worden
Mooi zoquote:
Queens of Stone Age, Pendulum, NOFX, Blood Red Shoes, Bloody Beetroots Death Crew 77 en Skindred.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi zo
Wat waren de beste bands?
op papier of digitaal?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:42 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik heb nu t onderdelenprogramma enzo van VAG thuis, dus als je ooit onderdelennrs zoekt![]()
Heb ook diverse databases met technische data enzo weten te bemachtigen
Digitaal uiteraardquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op papier of digitaal?en wat moet je met die technische databases dan?
maar wat moet ik me voorstellen bij zo'n database, wat kun je er mee?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Digitaal uiteraard
Sleutel veel heDan is het altijd handig die shit te hebben, zodat je niet elke keer alles hoeft op te vragen bij de dealer
ik denk dat ze daar wel posters hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet wat gameposters zien te regelen voor de bieb... maar waar haal ik die zo goedkoop mogelijk (en het liefst gratis natuurlijk!) ? Heb al via google gezocht, sites gevonden en de posters bekeken.
Misschien een keer een FRS of gamewinkel binnenlopen...
Heb een technische database met bijv alle aanhaalmomenten, bougies, afstelgegevens, vloeistoffen etc etc etc etc van alle autos tot ongeveer 2008. Incl technische tekeningen, onderhoudsschema's, special tools enzo Zelfs de Trabant staat er nog inquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wat moet ik me voorstellen bij zo'n database, wat kun je er mee?en dat VAG-programma klinkt interessant, is dat te sturen/mailen?
dat heb je mooi voor elkaar, zowel database als VAGquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:34 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Heb een technische database met bijv alle aanhaalmomenten, bougies, afstelgegevens, vloeistoffen etc etc etc etc van alle autos tot ongeveer 2008. Incl technische tekeningen, onderhoudsschema's, special tools enzo Zelfs de Trabant staat er nog in
@ VAG: Nee heb het met de key geinstalleerd van een bekende, dus daar krijg ik troubles mee
Vanavond potje Generals met zn drieën?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar wel posters hebben
quote:
omdat ik benieuwd ben hoe erg je verzopen bentquote:
en er is ook altijd wat te doen? dus als je ff niks hebt, kun je dat gaan doen; ongeacht de dag/het tijdstip?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:10 schreef Intelligence het volgende:
Hoppaaaa nieuw baantje voor erbij![]()
Thuiswerk, 10 eur in t uur ... geen vast rooster, geen minimum aantal uur, geen maximum aantal uur ... freelance uitbetaald ... wat wil je nog meer. Mooi bijverdienen zo als ik thuis ff niets te doen heb
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en er is ook altijd wat te doen? dus als je ff niks hebt, kun je dat gaan doen; ongeacht de dag/het tijdstip?
prima de luxe!quote:
ja zag het, kan het me ook wel voorstellen. Is een huis met garage in je budget? Dan kan je altijd prutsen als je dat wiltquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
prima de luxe!weet niet of je het meegekregen hebt, maar prutsen aan de auto staat ff op laag pitje hier
ga deze week even 'inventariseren' wat er met mijn budget te krijgen is in Haaksbergen, wie weet zit er ergens een garage bijquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef Intelligence het volgende:
[..]
ja zag het, kan het me ook wel voorstellen. Is een huis met garage in je budget? Dan kan je altijd prutsen als je dat wilt
Moet her perse Haaksbergen zijn dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga deze week even 'inventariseren' wat er met mijn budget te krijgen is in Haaksbergen, wie weet zit er ergens een garage bij
edit: ben je gisteren naar Delft geweest? of toch thuis gebleven?
ja, wil heel erg graag hier blijven wonenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:29 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Moet her perse Haaksbergen zijn dan?
dat klopt... je hebt er dus voor gekozen om niet mee te doen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:36 schreef Intelligence het volgende:
We zijn gisteren niet naar Delft geweest ... dan weet je wel genoeg denk ik
PMquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klopt... je hebt er dus voor gekozen om niet mee te doen?
quote:
Pfffftquote:
Dat was ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat ik benieuwd ben hoe erg je verzopen bentals het daar net zo hard regende als hier, dan moet je echt flink doorweekt zijn geweest
maar geen foto('s) dus?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was ikNat tot op m'n ondergoed
Dat is niet het eerste waar je aan denkt als je kletsnat binnen komt wandelen, to be honestquote:
ach ja, it was worth the tryquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste waar je aan denkt als je kletsnat binnen komt wandelen, to be honest
auto FTWquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klote dienstregelingen van de bus in de vakantie
QFT.quote:
Ja hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ach ja, it was worth the tryhoe is het verder dan, goed weekend gehad?
Funkyquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen mijn introductiedagen!
Ie heb er zin an, dat merk ik waquote:
Een beetje welquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie heb er zin an, dat merk ik wa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |