HAHAH GEKKE JONGENG DAN KRIJG JE TOCH HERINNERINGENquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:15 schreef Hanging_by_a_moment het volgende:
zoals de topic al zegt, wat neem jij absoluut niet mee op vakantie ?
ik zal beginnen![]()
Ik neem niet mee; de rekeningen van afgelopen maand !
Sowieso hou je van de vakantie alleen maar herinneringen over.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:17 schreef Sodeju het volgende:
[..]
HAHAH GEKKE JONGENG DAN KRIJG JE TOCH HERINNERINGEN![]()
![]()
![]()
Begrijp er niks van.. maar..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef porsche1 het volgende:
HAHA JONEGNSS, SNAPPEN JULLIE HET TOPIC WEL??? XD DIT IS ANDERS DAN DAT WHE GEWEND ZIJN. NORMAL ZEGEN WE VAN IK GA OP FAKANSIE EN IK NEEM MEE. MAAR DERSE PERSOON HEPT ER NIET BIJ GENOMEN, DUS IK NEM NIET MEE XD AHAHA SOOOOO ANDERS HILAARIESGSCHEN WEER DEZE xD xD xP xP =S =S ;P ;P
tsssquote:
Maar daarvoor neem ik me M16 meequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:32 schreef panjaboy het volgende:
[..]
tsss![]()
ik neem die dus sowieso mee, zeker als ik naar een haatbaardenland ga
Afhankelijk van het land mag je soms nog met een max. 6 maanden verlopen paspoort naar binnen.quote:
Mijn Barrett M82A3 kan ik niet in mijn achterbak verstoppen, daarnaast moet ik ook de kogels nog ergens genoeg kogels kwijtkunnen wat dus niet gaat lukkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar daarvoor neem ik me M16 mee
voor als ik extra hard wil purren in een kutje,quote:
quote:
Regen en onweer als je op vakantie in een tentje ligtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |