hahahha jij bent egt kankerbruut!!!! HAHAHAquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:44 schreef porsche1 het volgende:
Ik pwn toch iedereen... Ik heb een 54 killstreak op CoD MW2 en ze maken me vaak uit voor cheater.
En op runescape ben ik combat 111. Dusch...
Ik ben lvl 117 op Runescape. Voeg me maar een keertje toe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:44 schreef porsche1 het volgende:
Ik pwn toch iedereen... Ik heb een 54 killstreak op CoD MW2 en ze maken me vaak uit voor cheater.
De voorste is de uitdager, indien er iemand die uitgedaagd wordt dit niet wilt, heeft die pech en zou het gevecht toch aanmoeten gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:47 schreef AdvancedPower het volgende:
Ontopic: ik meld me ziek denk ik. Of kan dat niet?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben lvl 117 op Runescape. Voeg me maar een keertje toe.
Ontopic: ik meld me ziek denk ik. Of kan dat niet?
Sorry AP, het zijn de regelsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:48 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
De voorste is de uitdager, indien er iemand die uitgedaagd wordt dit niet wilt, heeft die pech en zou het gevecht toch aanmoeten gaan..
Naam van die onderste chick. Danku.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:57 schreef ReV66 het volgende:
Ik doe ook meeen ik neem mijn beste vriend Teun en zijn vriendin Rozemarijn mee.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Yeah! Agressieve chickies.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:01 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil wel tegen The_Chosen_1. Omdat ik wil knokken en hij de enige bekende is
MW2 sniper ik je assquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:44 schreef porsche1 het volgende:
He gaat om de skillzzz man om de skilzzz niet om je level.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:13 schreef panjaboy het volgende:
[..]
MW2 sniper ik je ass![]()
en RS cb138
Bier.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Yeah! Agressieve chickies.
Maar het is niet helemaal eerlijk.Ik mag niet vechten met meisjes... dus ik moet een andere tactiek toepassen.
Worstelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Yeah! Agressieve chickies.
Maar het is niet helemaal eerlijk.Ik mag niet vechten met meisjes... dus ik moet een andere tactiek toepassen.
Win ik ookquote:
Met een goede winst daag ik je hierbij wel uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef Salvad0R het volgende:
Wazup, waarom heb ik nog geen tegenstander
DEAL.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Met een goede winst daag ik je hierbij wel uit.
Sniper.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:13 schreef panjaboy het volgende:
[..]
MW2 sniper ik je ass![]()
en RS cb138
Eckten doen slayer dus ik weet niet wat je allemaal zegt enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Sniper.Ik pwn jou als een mallerd met een geweer wanneer ik mijn ACR gebruik.
En op RS heb ik 37m en 99 firemaking. Dus wat wil je?
Dude, de laatste paar dagen heb ik een paar keer slayer gedaan... ben level 55 nu. En heb nog 23 dagen member. Dusch...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:24 schreef Manu. het volgende:
[..]
Eckten doen slayer dus ik weet niet wat je allemaal zegt enzo
hahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Sniper.Ik pwn jou als een mallerd met een geweer wanneer ik mijn ACR gebruik.
En op RS heb ik 37m en 99 firemaking. Dus wat wil je?
Ben al bezig.quote:
Geef jezelf dan met AP op in een één op één gevecht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:30 schreef Apebeer het volgende:
Ik zou meedoen als die kankerAP niet meedeed, wat een rotjoch is het toch ook
Dat is toch zieligquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef 404_ het volgende:
[..]
Geef jezelf dan met AP op in een één op één gevecht?
Zielig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:31 schreef panjaboy het volgende:
[..]
haha![]()
ik heb 142m bankwaarde
99 attack strength defence ranged magic prayer hitpoints summoning cooking fishing woodcutting en fletching
Nee, maar hij ging al huilen toen ik zijn MSN onklaar maaktequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:37 schreef 404_ het volgende:
[..]
Dus je vind hem aardig?
Ik kan je wel helpen hoor.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee, maar hij ging al huilen toen ik zijn MSN onklaar maakte
Terugtrekken mag nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Oke, Apebeer wil graag mee doen. Jongens, ik doe niet meer mee.![]()
Dan kan Apebeer mooi mee doen.
Godverdomme jij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:33 schreef 404_ het volgende:
[..]
Ben al bezig.
_
Gaat dit nu door over Runscape, kunnen jullie dan niet beter naar het;
RuneScape #3
/care het is fucking nep dus alles kan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:41 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Terugtrekken mag niet.. Kijk de OP.
Geen probleem, Murp heeft liever dat je daar post over Runscape als in andere topics lijkt mequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Godverdomme jij.Ik poste in dat topic zonder te kijken daar de datum.
Hij postte niet eensch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:45 schreef 404_ het volgende:
[..]
Geen probleem, Murp heeft liever dat je daar post over Runscape als in andere topics lijkt me.
Ik postte wel... Alleen hij verschijnt niet. Zit een filter op ofzo waardoor posts eerst goedkeuring moeten hebben. Komt omdat het topic al 4 jaar oud was.quote:
Hahaha was jij dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee, maar hij ging al huilen toen ik zijn MSN onklaar maakte
Ohquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik postte wel... Alleen hij verschijnt niet. Zit een filter op ofzo waardoor posts eerst goedkeuring moeten hebben. Komt omdat het topic al 4 jaar oud was.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:44 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:43 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Geen probleem.
[..]
[ afbeelding ].
In de OP, moet TS je erbij zettenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:18 schreef rubje het volgende:
Goed na al dit gay gedoe...waar is de lijst om te kunnen hakku!
Ik wil wel stoeien met bipsenraadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:46 schreef Penisbaard het volgende:
Petro en zelfs Bruce in zijn graf lacht om jullie knokpartij.
I'll take on the winnerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:45 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil wel knokkenworstelen met Ezechielk
Bullshit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:31 schreef panjaboy het volgende:
[..]
haha![]()
ik heb 142m bankwaarde
99 attack strength defence ranged magic prayer hitpoints summoning cooking fishing woodcutting en fletching
Dan maken we nog enigszins een kans namelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
Huppelmuts en ik zijn overeengekomen dat we ook samen Ezechielk uitdagen
Dat dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan maken we nog enigszins een kans namelijk
Kan Huppelmuts - ( winnaar Flippiee - Ezechielk ) vervangen worden door Huppelmuts EN Flippiee - Ezechielk?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:43 schreef 404_ het volgende:
Rubje
freddd
Huppelmuts - Penisbaard
Flippiee - Ezechielk
Huppelmuts - ( winnaar Flippiee - Ezechielk )
Apij4125 - Zijn broer
IkBenOzan - Aychelle, Paul en Juicyhill
Staan ertussen hoor.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan Huppelmuts - ( winnaar Flippiee - Ezechielk ) vervangen worden door Huppelmuts EN Flippiee - Ezechielk?
Ja als we willen winnen van hem moeten we wel samenwerkenquote:
En dat is geen grapjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als we willen winnen van hem moeten we wel samenwerken
Kijken zal je vast mee opschietenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:58 schreef Beach het volgende:
Doe me ook maar tegen iemand.
Ik heb hopelijk genoeg UFC matpartijen gekeken om wat opgestoken te hebben
Je staat erbijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:00 schreef Splutje het volgende:
Ik wil het graag in mijn eentje opnemen tegen AP, Paul en Juicyhill
Jij niet nee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:00 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Kijken zal je vast mee opschieten.
Ik zet je er tussenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:58 schreef Beach het volgende:
Als mede UFC-fanaat zijnde daag ik je hierbij uit, Beach!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:58 schreef Beach het volgende:
Bij deze daag ik je uit, ik zal je gore kaak verbrijzelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:48 schreef freddd het volgende:
ik doe mee, ik sla iedereen naar de kanker
Laten we dan samen tegen freddd vechten, voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bij deze daag ik je uit, ik zal je gore kaak verbrijzelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we dan samen tegen freddd vechten, voor de zekerheid.Fredje boy krijgt de 1e ronde cadeauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de 2e binnen 30 sec. ben ik klaar met die aap.Ook in moeilijke tijden.
Ok, maar mocht het je binnen 30 seconden niet lukken dan geef ik hem een vliegende knie tegen de kin. Dat zal hem leren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Fredje boy krijgt de 1e ronde cadeau
de 2e binnen 30 sec. ben ik klaar met die aap.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:57 schreef apij4125 het volgende:
IK DAAAG JE UIT AP KOM UIT JE TROLL CAVE
Afgesproken, lijkt mij een prima back-upquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ok, maar mocht het je binnen 30 seconden niet lukken dan geef ik hem een vliegende knie tegen de kin. Dat zal hem leren.
Pff al die inspanning.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:42 schreef AdvancedPower het volgende:
WELKE MOTHAFUCKERS WILLEN MET MIJ VECHTEN? IK DOE ZO VAN BAM BOM BIM EN JE LIGT KNOCK-OUT. STELLETJE KNEUZEN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |