dan staat die grijze maillot er heel goed onderquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hij is super. Er zit een heeeeeel klein beetje grijs doorheen, hij is niet helemaal puur een bruine kleur zeg maar.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:29 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
dan staat die grijze maillot er heel goed onder
hahhahah faler!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Linnie20v het volgende:
Die schoentjes zijn tof!
Mijn bestelling (jaja, ook ik ben weer aant failen) voor nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee die zitten net onder je knie, als het goed is ..bij mij zal dat wel zo zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Vallen die laarzen over de knie denken jullie? Nee toch?
Ik denk het niet, ik heb deze van topshop:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef Breathtaking het volgende:
Vallen die laarzen over de knie denken jullie? Nee toch?
Kleding van Trend? Vertel?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:40 schreef Tamashii het volgende:
Wowwww, ben vandaag bij Den haag geweest waar ze kleding van Trend hadden! <#
Of je moet rond 1.60m zijn want de modellen op de foto's hebben niet bepaald korte beentjes, maar ze zullen er wel onder vallenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:08 schreef Linnie20v het volgende:
Nee, die zijn korter
[ afbeelding ]
Die uil is zo leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:36 schreef keepwalking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze toch ook maar bij mijn bestelling (nalevering eigenlijk, ik teer nog steeds op naleveringen sinds begin dit jaar) gegooid, die 25% korting komt mooi uit bij die laarsjes, volgens mij zijn die echt
.
Heb me gelukkig kunnen beheersen wat betreft de rest van mijn verlanglijstje, zit alweer dik in de 200 nu.
In de ene in zo'n zijstraat, zit op de benedenverdieping een trend hoekje. :3 Echt, prachtige dingen, kwaliteit zoveel beter, zijde, satijn, kasjmier. En niet eens voor 100en euro's.quote:
Maar dat is niet van H&M?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In de ene in zo'n zijstraat, zit op de benedenverdieping een trend hoekje. :3 Echt, prachtige dingen, kwaliteit zoveel beter, zijde, satijn, kasjmier. En niet eens voor 100en euro's.
Heb een creme achtige blazer, een zijden roze cropped top, een zwarte cropped top, waterfall jacket en een jurkje.
Trend is gewoon aparter/extremer en vaak ook duurder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
wat is het verschil nou eigenlijk tussen h&m en h&m trend?
H&M trend is het duurdere/exclusievere merk van h&m, ook maar op weinig plaatsen te krijgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:08 schreef francis998 het volgende:
[..]
wat is het verschil nou eigenlijk tussen h&m en h&m trend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |