Het komt toch echt van die geit hoor. Sommige geiten hebben prima bruikbare wol. Kasjmier komt ook van geiten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:27 schreef SacreCoeur het volgende:
Angora kan verwijzen naar:
Angorageit, een geitenras
Angorakonijn, een konijnenras
Turkse angora, een kattenras
De oude naam van de Turkse hoofdstad Ankara
lol @ de eerste, een geitentrui
Die 10 procent?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:00 schreef alors het volgende:
Ikheb ook gefaald hoor, die trui en dat vestach ja nu zit er nog korting op...
Oh wat een hoop leuke dingetjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:23 schreef pinquit het volgende:
trouwens, ik las een paar dagen terug dat iemand in dit topic niet genoeg kon krijgen van kettingen met medaillons? ik vond deze webwinkel met superleuke kettingen![]()
hoort niet echt in een h&m topic uiteraard, maar wel bij die ene post![]()
leuk he?quote:
Ik moet ook even wachtenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:02 schreef pinquit het volgende:
[..]
leuk he?ik heb ketting 'tweet' besteld en hij is zó lief
en ik ben ook verzot op die binoculars, maar ik moet weer even wachten nu
![]()
Kalvertoren en die ene met 4 verdiepingen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar in Amsterdam zitten H&M trend winkels? Ik kan het op de site niet zo goed vinden,.
dat was ik, leuke link!quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:23 schreef pinquit het volgende:
trouwens, ik las een paar dagen terug dat iemand in dit topic niet genoeg kon krijgen van kettingen met medaillons? ik vond deze webwinkel met superleuke kettingen![]()
hoort niet echt in een h&m topic uiteraard, maar wel bij die ene post![]()
Oeh die vind ik ook wel erg leuk, maar hij staat niet op de site?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:02 schreef Sts het volgende:
Oh, ik ben zo blij met deze jas:
[ afbeelding ]
Hij heeft een soort verlenging van de mouw met een gat voor je duim, zodat de mouw echt winddicht is. En een zachte fleecevoering
Gefeliciteerd! Ik was laatst bij toeval in Leeuwarden maar daar hadden ze ze niet eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef pinquit het volgende:
ik was vandaag in de H&M in Den Haagmaar t was druk en kind was mee dus ik had niet echt tijd om lekker te neuzen
maar ik heb wel de dotjespanty's
![]()
dus ik ben blij, yay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |