Als dit op DealExtreme is zou ik even gaan mailenquote:Op zaterdag 4 september 2010 08:11 schreef Razor21 het volgende:
Waar blijft dat ding van mij....de 25ste besteld
Order: XXXXXX placed on 8/25/2010 8:11:31 AM
Status:
(of current
shipment) On 8/30/2010:
Processing - Awaiting stock
see all processing steps
Latest Shipment: by Ai
![]()
Is hij nu onderweg of moet ik wachten op de nieuwe voorraad??
Ja dit is op Dealextreme wat dan? Klopt het niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:13 schreef Skonk het volgende:
[..]
Als dit op DealExtreme is zou ik even gaan mailen
Nou ik had daar een keer een stofzuigrobot besteld die maar niet kwam, en toen stond dat er ookquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dit is op Dealextreme wat dan? Klopt het niet?
Ja komt natuurlijk omdat ie zo populair isquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:39 schreef Razor21 het volgende:
@##@$
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary
Godver heb ik weer wacht al ruim 2 weken
Zal ik gewoon wachten? Ik weet niet hoelang dit gaat duren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:44 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja komt natuurlijk omdat ie zo populair is
Vandaag gearriveerd. Hij drinkt er sinds 12.00 lustig op losquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:27 schreef e-wok het volgende:
Die van mij is de 26e verstuurd. Meestal duurt het 2 weken eer het aankomt, dus mailen hoeft echt nog niet...
Niet eeuwig maar wel heel langquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar hoe werkt die vogel nou? Blijft die gewoon eeuwig doorgaan?
En moet je nou zo'n glas met water ervoor hebben staan? Ik snap er niks van, als ie puur capillair zou werken dan zou hij toch altijd door moeten blijven gaan?quote:
Ja je moet een glas water ervoor hebben staan, dat hoofdje van hem moet namelijk nat worden, dan gaat die vloeistof omhoog.quote:Op zondag 12 september 2010 14:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En moet je nou zo'n glas met water ervoor hebben staan? Ik snap er niks van, als ie puur capillair zou werken dan zou hij toch altijd door moeten blijven gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |