Ja, juist met gewoon kraanwater, hier zit de mijne uit een senseo kopje al bijna 24 uur te drinkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:49 schreef Rectum het volgende:
Werken die dingen ook met gewoon kraanwater?
Tof, ik ga d'r een paar bestellen. Jij bent goed bezig de laatste dagen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, juist met gewoon kraanwater, hier zit de mijne uit een senseo kopje al bijna 24 uur te drinken
Lijkt me serieus een goed iets om aan een demente bejaarde te geven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:30 schreef Agiath het volgende:
Wel grappig, het is nog best een aardige cyclus wat zo'n ding maakt
ff uitvogelen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht mischien een variatie op mijn nickquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jij heet toch geen drinkvogel mallerd
Ik moet eigenlijk een ander bekertje voor hem hebben, deze is net iets te laag, water moet nu alweer worden bijgevuldquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:42 schreef drummerdude het volgende:
Gister besteld, kan nu al niet wachten! Heldending!
Een gewoon drinkglas doet het toch wel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:24 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een ander bekertje voor hem hebben, deze is net iets te laag, water moet nu alweer worden bijgevuld
edit:quote:
ja hier:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
Kun je die dingen ergens op het internet bestellen?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
Kun je die dingen ergens op het internet bestellen?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:23 schreef Skonk het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29233
Hier kun je er een kopen, doe het nu dan kunnen we face offs houden enzo!
Nice, meteen even bestellen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:19 schreef e-wok het volgende:
[..]
edit:
[..]
ja hier:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29233
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |