Typisch katholiek, altijd bezig met het verspreiden van een dwaalleer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef Thisbe het volgende:
Katholieken mogen ook naar de hemel als ze genoeg weesgegroetjes bidden. Bij protestanten gaat dat echter niet op, zij zullen diep in de buidel moeten tasten, en dan moeten ze maar hopen dat ze voldoende aflaten hebben betaald.
Inderdaad. Dat geoudehoer ook altijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef Gellius het volgende:
Niet zeuren JAM, neem de Roede ter Hand. Er zit Niets anders Op.
En wie is dan dat lekkere wijf?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef JAM het volgende:
[ afbeelding ].
Dat zijn ze hoor, m'n schatjes,.
Ringo is een leerling van het leven die hier altijd zijn werk komt laten zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef Thisbe het volgende:
Ik weet alweer waarom ik altijd dacht dat Ringo nog een student was.
Ik zie een gelijkenis, overigens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:03 schreef Z het volgende:
Broodje, boter, jam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig om wat oude posts terug te lezen. Wat was ik vroeger toch een domme mongoolquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:26 schreef Gellius het volgende:
Hé, we hebben weer een volledig functionerende search!
Vorig jaar hadden ze een lekker wijf in de spits lopen. Je kan niet een lekker wijf zijn én goed voetballen (hoewel dat bij ADO Den Haag ook niet echt een rol speelt).quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wie is dan dat lekkere wijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |