Ik vind het altijd zo grappig / vertederend als mannen het merklabeltje op de mouw van hun colbertje laten zitten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Ik heb eens gesolliciteerd in een overhemd waarvan het prijskaartje nog aan mijn mouw hing. Ontdekte ik achteraf..
Dat je kunt provoceren door een croissantje te eten... Da's toch fantastisch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:58 schreef Ringo het volgende:
Daarnet zag ik een meisje van een jaar of zestien – witte hoofddoek, zwart vest, strakke spijkerbroek, kittige rode hakschoentjes – die doodkalm, midden op straat, van een croissantje aan het smikkelen was. Ik had de neiging om haar heel stoer te vinden, zeker toen ze door twee andere meisjes met hoofddoek vol afschuw werd nagestaard.
Ja, goed hè? Misschien had ze wel een flauwte en haalt ze het dagje later in. Maar het zag eruit alsof ze maling had aan alles en iedereen. Wat een meisje,quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat je kunt provoceren door een croissantje te eten... Da's toch fantastisch?
Je dacht toch niet dat je gratis de hemel in kwam? Dat kost klauwen met geld en wagonladingen gewonnen zieltjes.quote:
Ik heb er geloof ik wel eens blini's van gemaakt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef Ringo het volgende:
Ik heb ooit es boekweitpannenkoeken gegeten en die smaakten subliem. Heel lang geleden, dat wel.
Ik mag niet klagen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Z het volgende:
Ik ga zaterdag bij Juuls eten, daar was jij toch zo over te spreken?
Typisch katholiek, altijd bezig met het verspreiden van een dwaalleer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef Thisbe het volgende:
Katholieken mogen ook naar de hemel als ze genoeg weesgegroetjes bidden. Bij protestanten gaat dat echter niet op, zij zullen diep in de buidel moeten tasten, en dan moeten ze maar hopen dat ze voldoende aflaten hebben betaald.
Inderdaad. Dat geoudehoer ook altijd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:01 schreef Gellius het volgende:
Niet zeuren JAM, neem de Roede ter Hand. Er zit Niets anders Op.
En wie is dan dat lekkere wijf?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:17 schreef JAM het volgende:
[ afbeelding ].
Dat zijn ze hoor, m'n schatjes,.
Ringo is een leerling van het leven die hier altijd zijn werk komt laten zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef Thisbe het volgende:
Ik weet alweer waarom ik altijd dacht dat Ringo nog een student was.
Ik zie een gelijkenis, overigens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:03 schreef Z het volgende:
Broodje, boter, jam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig om wat oude posts terug te lezen. Wat was ik vroeger toch een domme mongoolquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:26 schreef Gellius het volgende:
Hé, we hebben weer een volledig functionerende search!
Vorig jaar hadden ze een lekker wijf in de spits lopen. Je kan niet een lekker wijf zijn én goed voetballen (hoewel dat bij ADO Den Haag ook niet echt een rol speelt).quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wie is dan dat lekkere wijf?
Dat vind ik een mooie typering.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:54 schreef zodiakk het volgende:
Ringo is een leerling van het leven die hier altijd zijn werk komt laten zien.
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn beide oudere broers in een wat... onschuldiger fase van hun leven.
Hij is van de verkeerde partij E. Ik zeg: negeren!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er hangt in de gang, naast een foto van ramses-met-lintje en eentje van cohen, inmiddels wel een foto met mij erop, maar helaas zijn daar ook nog zo'n veertig andere mensen op te herkennen, dus ik neem het ze niet kwalijk als ik desondanks een onbekende voor ze ben. Dat gaat de komende jaren wel veranderen, natuurlijk.
Maanden, IR. Maanden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er hangt in de gang, naast een foto van ramses-met-lintje en eentje van cohen, inmiddels wel een foto met mij erop, maar helaas zijn daar ook nog zo'n veertig andere mensen op te herkennen, dus ik neem het ze niet kwalijk als ik desondanks een onbekende voor ze ben. Dat gaat de komende jaren wel veranderen, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |