Pannenkoeken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef Gellius het volgende:
Koken jullie wel eens met boekweit? Ik heb een zak boekweit en geen idee wat er mee aan te vangen.
Doe ze uit, en hang ze over de verwarming. Daar doe je je collega's vast een plezier mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn sokken zijn nog steeds nat van vanochtend.
Zo dapper ben ik ook weer niet, maar ik heb maar wel even mijn schoenen uitgedaan. Dat kan allemaal bij de gemeente. Bovendien heb ik een net merkoverhemd aan, dus moet ik even compenseren (nou ja, m'n gel is ook uit m'n haar geregend, dus dat lukt al redelijk met m'n afro).quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Doe ze uit, en hang ze over de verwarming. Daar doe je je collega's vast een plezier mee.
Tsja. Als ie maar duur was, dan maakt het niet uit!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Ik heb eens gesolliciteerd in een overhemd waarvan het prijskaartje nog aan mijn mouw hing. Ontdekte ik achteraf..
Die boterhammen zijn duidelijk door jou gesmeerd!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:03 schreef Z het volgende:
Broodje, boter, jam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Tsja. Als ie maar duur was, dan maakt het niet uit!
Ik heb ook ooit zoiets gedaan, toen ik solliciteerde als rijkstrainee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Ik heb eens gesolliciteerd in een overhemd waarvan het prijskaartje nog aan mijn mouw hing. Ontdekte ik achteraf..
Dat zei ik a) omdat ik weet dat thisbe van merken houdt en b) omdat ik tot voor kort nooit in merkoverhemden liep en natuurlijk vooral c) omdat ik wil patsen met mijn tommyhilfigeroverhemd met omklapmouwen en een leuke afwijkende halsprint dat ik laatst met korting bij de bijenkorf kon aanschaffen (en het is één van de weinige overhemden die ook écht lang genoege mouwen heeft).quote:
Met zo'n leuk felrood logootje erop!quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat zei ik a) omdat ik weet dat thisbe van merken houdt en b) omdat ik tot voor kort nooit in merkoverhemden liep en natuurlijk vooral c) omdat ik wil patsen met mijn tommyhilfigeroverhemd met omklapmouwen en een leuke afwijkende halsprint dat ik laatst met korting bij de bijenkorf kon aanschaffen (en het is één van de weinige overhemden die ook écht lang genoege mouwen heeft).
Tot zo ver dit geneuzel over burgerlijke zaken.
Jawel! Maar ik heb het aanbod afgeslagen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Met zo'n leuk felrood logootje erop!
Je bent het niet geworden toen?
Vragen of er niet een rolletje vrij is als moslima met boerka.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef Thisbe het volgende:
Voor de casting of de sollicitatie?
Man, ik word gewoon gevraagd voor rollen! Ik wil alleen niet met mijn hoofd op tv.
Het is bewolkt, Ringo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef Ringo het volgende:
De hemel breekt hier fantastisch open,,
!
Wat ben je ook bescheiden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef Thisbe het volgende:
Voor de casting of de sollicitatie?
Man, ik word gewoon gevraagd voor rollen! Ik wil alleen niet met mijn hoofd op tv.
Daarnet zag ik een meisje van een jaar of zestien – witte hoofddoek, zwart vest, strakke spijkerbroek, kittige rode hakschoentjes – die doodkalm, midden op straat, van een croissantje aan het smikkelen was. Ik had de neiging om haar heel stoer te vinden, zeker toen ze door twee andere meisjes met hoofddoek vol afschuw werd nagestaard.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vragen of er niet een rolletje vrij is als moslima met boerka.
quote:Tenslotte een leermoment oftewel hoe het gedrag van de ene dat van de andere kan beinvloeden: ik zat zo.mo in de multi-toverbalkleurige kerk in Dublin centrum, waar de collectemand in aantocht was en ik een tientje in de hand had toen ik achter mij een licht-olijvige studente of zo met een twintigje in haar handen zag zitten...dit to mijn beschaming heb ik mijn gedrag maar direct aangepast. Zo zie je dat je zonder iets te weten of te zeggen een ander (positief) kunt beinvloeden.
Ik vind het altijd zo grappig / vertederend als mannen het merklabeltje op de mouw van hun colbertje laten zitten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Dat je kunt provoceren door een croissantje te eten... Da's toch fantastisch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:58 schreef Ringo het volgende:
Daarnet zag ik een meisje van een jaar of zestien – witte hoofddoek, zwart vest, strakke spijkerbroek, kittige rode hakschoentjes – die doodkalm, midden op straat, van een croissantje aan het smikkelen was. Ik had de neiging om haar heel stoer te vinden, zeker toen ze door twee andere meisjes met hoofddoek vol afschuw werd nagestaard.
Ja, goed hè? Misschien had ze wel een flauwte en haalt ze het dagje later in. Maar het zag eruit alsof ze maling had aan alles en iedereen. Wat een meisje,quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat je kunt provoceren door een croissantje te eten... Da's toch fantastisch?
Je dacht toch niet dat je gratis de hemel in kwam? Dat kost klauwen met geld en wagonladingen gewonnen zieltjes.quote:
Ik heb er geloof ik wel eens blini's van gemaakt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef Ringo het volgende:
Ik heb ooit es boekweitpannenkoeken gegeten en die smaakten subliem. Heel lang geleden, dat wel.
Ik mag niet klagen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Z het volgende:
Ik ga zaterdag bij Juuls eten, daar was jij toch zo over te spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |