De Spieghel - Dakterras in de zomer! Benedenbar voor oude mensen! Bovenbar voor jonge mensen! Live muziek! Voetbal! Bier!!! Zei ik al: DAKTERRAS!!!!!!!!?!?!?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:03 schreef Morthill het volgende:Groningen
Spieghel - http://www.jazzcafedespieghel.nl/ (regelmatig live-muziek, maar sowieso ontspannen atmosfeer en vrij ruim dus zit niet snel vol)
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
[
De Ster
http://www.hyves.nl/spot/2058036/Caf_De_Ster/
Peperstraat 29
Ik zie ze er vaak genoeg. Maar inderdaad wel 's avonds.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huh? Sinds wanneer? Ik ga zo goed als altijd als ik in Amsterdam ben daar bier drinken, maar heb echt nog nooit een corpsbal gezien! Misschien ligt het eraan dat ik er meestal vroeg in de middag ben en niet 's avonds.
Klinkt als een aantrekkelijk studentenleven, zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:38 schreef Waterflesje het volgende:
Uitgaan en eten? Heb net genoeg tijd om elke dag op te staan, met trein te reizen, school te hebben, terug te reizen en weer te gaan slapen.
Spammerdespamquote:Op maandag 23 januari 2012 16:07 schreef EatingisCheating het volgende:
*Spam* kan ook altijd nog. Vind je lekkere en goedkope restaurantjes. nu een paar keer geprobeerd en werkt echt top!
Ja, ik ookquote:Op maandag 23 januari 2012 18:44 schreef margaretha_01 het volgende:
Hahaa, @motorbloempje, alles wat jij noemt onder het kopje 'uitgaan' vind ik juist vreselijke tentjes!
Ooh ik bedoelde Amsterdam! Ik dacht dat alle suggesties in de eerste post van jouw personlijk kwamen! :pquote:Op maandag 23 januari 2012 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Als je nijmegen bedoelt dan. De rest ken ik niet. Maar komen uit suggesties van anderen.
Ben zelf een kroeg-mens, maar accepteer ook dat er mensen zijn die wel naar de El-Sombrero gaan voor hun plezier.. (huuu)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |