Ik kan me nog goed herinneren, vroegah, toen ik ook nog zo lekker naïef was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tsssss vooroordelen. Ik geloof in het goede van de mens
en onschuldigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren, vroegah, toen ik ook nog zo lekker naïef was.
provincialen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weinig provincialen, weinig bakvissen en de mannelijke equivalenten, fijne Hip Hop en Disco. Alleen maar goeie redenen om in de groovetube te verblijven.
Precies mijn gedachtequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weinig provincialen, weinig bakvissen en de mannelijke equivalenten, fijne Hip Hop en Disco. Alleen maar goeie redenen om in de groovetube te verblijven.
Kut.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ow en veruit het grootste negergehalte op LL.
Ik heb 2x iemand met een pitcher voorbij zien lopen ja. Hoe zat dat eigenlijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iedereen die daar zo'n pitcher heeft gekocht verdient wel een loser-diploma
neen, slechts een kwijlende mondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tis maar waar je een kloppende fallus van krijgt.
Van die boeren die een rubberboot meenemen omdat het dan net de Zwarte Cross lijktquote:
Die neger achter de draaitafels zaterdag in de Silent Discoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ow en veruit het grootste negergehalte op LL.
Vroeger was ik inderdaad ontzettend lief en onschuldig. Goede oude tijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neen, slechts een kwijlende mond
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Van die boeren die een rubberboot meenemen omdat het dan net de Zwarte Cross lijkt
Die kon je daar dus kopen voor 50 munten a la de gemiddelde breezerdiscotheek.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb 2x iemand met een pitcher voorbij zien lopen ja. Hoe zat dat eigenlijk?
Ik naam aan niet bij iedere drankstand toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die kon je daar dus kopen voor 50 munten a la de gemiddelde breezerdiscotheek.
Nee, alleen in die breezerdiscotheek die ze de Groovetube noemen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik naam aan niet bij iedere drankstand toch?
Volgens mij lag Dio aan de ketting en kon hij sowieso het hele weekend niet verder dan 50 meter buiten de Groovetube.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:28 schreef JackHerrer het volgende:
Dio liep met zijn gangstacrew met allemaal een eigen pitcher te chillen.
Nou. Ik ben er in al die jaren nooit geweest. Maar het klinkt sjuust als de tent voor mij. Negers aan de ketting. Negermuziek. Aye.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij lag Dio aan de ketting en kon hij sowieso het hele weekend niet verder dan 50 meter buiten de Groovetube.
en veel ijsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:35 schreef SpauldingPF het volgende:
Haha die Mojito is sowieso overdreven duur, 2.5 munt, 6 euro en 25 cent voor een slok drank met onkruid erin, Nee dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |