Omdat josh homme een arrogante lul is wie niks boeit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:05 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waarom QOTSA eerder stoptE?
Geniaal, en ook pas bij de terugweg dat het weer wat minder werd. maandagochtend ofzo rond 5u? toen pas begon het te regenen en dat was ook echt maar een klein beetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:30 schreef itchycoo het volgende:
Wauw wat hebben we echt een enorme mazzel gehad met het weer. Voor en na Lowlands prut, tijdens Lowlands perfect.
Kees draaide onder andere Nederlandse plaatjesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:14 schreef conobram het volgende:
Ik mis sowieso een soort van kroeg op Lowlands. Een plek waar ze allemaal Hollandse muziek draaien en tafels en stoelen staan
de maandag hoort gewoon nog bij Lowlands hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:30 schreef itchycoo het volgende:
Wauw wat hebben we echt een enorme mazzel gehad met het weer. Voor en na Lowlands prut, tijdens Lowlands perfect.
In de groove tube draaiden ze van alles waarvan ik eigenlijk dacht het nooit meer in mn leven te horenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kees draaide onder andere Nederlandse plaatjes
Is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
In de groove tube draaiden ze van alles waarvan ik eigenlijk dacht het nooit meer in mn leven te horen
Ik ben af en toe door die groove tube heengelopen, maar er was nooit wat te doen, wanneer was het er wel druk dan ? En ik dacht dat het voorheen een vreetschuur oid was? Ook niet dusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
In de groove tube draaiden ze van alles waarvan ik eigenlijk dacht het nooit meer in mn leven te horen
's nachtsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik ben af en toe door die groove tube heengelopen, maar er was nooit wat te doen, wanneer was het er wel druk dan ? En ik dacht dat het voorheen een vreetschuur oid was? Ook niet dus
Zéér positiefquote:
Elke keer toen ik er langs liep was het er wel druk geloof ik. Maar zondagnacht zat het er echt vol, en wat een sfeerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik ben af en toe door die groove tube heengelopen, maar er was nooit wat te doen, wanneer was het er wel druk dan ? En ik dacht dat het voorheen een vreetschuur oid was? Ook niet dus
Lantinga is getrouwdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
da groovetube is da place 2 B, biatch! als Sander Lantinga daar al komt om zn chickies te hosselen, nou dan weet je t wel!
Nou en? Die gast is een smeerlapquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Niets gaat boven groupies fixen in de oase die LL heet, toch.
Nou nou, volgens mij zegt dit meer over jullie van over meneer Lantingaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou en? Die gast is een smeerlap
Nee hoor. Ik zie hem wel aan voor een schuinsmarcheerder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Nou nou, volgens mij zegt dit meer over jullie van over meneer Lantinga
Is dat een leuke club ? populair onder lowlanders?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:18 schreef RedGuy het volgende:
De Groovetube is gewoon de Bitterzoet op Lowlands.
Alleen maar Amsterdammers zowat.
Tsssss vooroordelen. Ik geloof in het goede van de mensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zie hem wel aan voor een schuinsmarcheerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |