abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85636695
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 07:31 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Lekker geslapen , stiemie ? Wat heb piglet zegt, klinkt erg herkenbaar. Mijn dames moeten ook altijd de boel weer even op scherp zetten als ze thuiskomen van logeren. Even mama testen. Na een dag draait de boel weer op standje normaal. Dus waarschijnlijk heb je vandaag een prima dagje!

Ik ga denk ik even naar het bos vandaag.
Ja het gaat vanmorgen al beter dan gisteren. Vanmiddag maar even naar de speeltuin en boodschappen doen. Komen we onderweg nog langs Linde's grote favoriet: de dierenwinkel
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:58:44 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85637548
Veel plezier vandaag Stiemie. En met de woorden van P-iglet in je achterhoofd gaat het vast een gezellige dag worden.

Maud had vanochtend ook d'r bokkepruik op staan. Ze was het niet eens met de keuze van de onderbroek 8)7 Dus zegt papa.... als jij een andere aan wilt, dan ga je hem zelf pakken.... Woooooooh drama. Ze heeft bijna een kwartier liggen mokken. En toen ze doorhad dat papa het echt niet ging regelen voor d'r (en zij zelf ook niet van plan was om het te pakken) accepteerde ze met veel 5-en en 6-en toch maar die ene onderbroek en kon F. ze uiteindelijk redelijk gedwee aankleden. Echt de ene ochtend is de andere niet. Gisteren wist ze niet hoe snel ze het zelf voor elkaar moest krijgen en nu was het dus ronduit drama.
pi_85637693
Helaas Chaca ik was iets te positief vanmorgen -O- We hebben inmiddels 8 driftbuien achter de rug en ze heeft al 2x straf gehad omdat ze expres met de poppenwagen over Esmee d'r handjes heenreed...
pi_85637855
Succes Stiemie :*

Mirte is weer naar de peuterspeelzaal *O* allemaal nieuwe kindjes erbij (ze hebben 2 groepen samengevoegd), maar ze had er zin in! :)
Fake it till you make it...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:15:13 #105
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85637997
Oei Stiemie dat is wel echt balen. Misschien als Esmee dadelijk op bed ligt, even 1 op 1 met Linde. Moelijk hoor. :*

Mirte *O* veel plezier
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:20:39 #106
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85638168
Stiemie, I feel your pain, met Devin is vandaag ook weer geen land te bezeilen }:|
"Wraaaaaahhh, jij mag me niet op de gang zetten, dat vind ik niet leuk!! Nu ben ik heel BOOS! Stoute mama :( " *krijskrijs*
Omgekeerde wereld :s)

Leuk dat de psz weer begonnen is Nijna!
.... met gevoel voor drama....
pi_85638191
Ja Esmee ligt nu op bed, maar ik heb eigenlijk al zo'n genoeg van deze dag dat ik helemaal geen zin heb om een spelletje ofzo met Linde te doen :@ Pff mama zijn is soms echt niet makkelijk ;(
pi_85638338
Oh Kersjes zouden ze samen een complot hebben }:| Heel herkenbaar inderdaad...

Hier zegt ze steeds als ze straf heeft "Dat vind ik niet leuk mama!" Uh ja dat is het hele idee achter straf lieverd O-)
pi_85638589
En soms dan heb je ook gewoon van die dagen dat het allemaal sowieso al niet zo wil en als die peuters dan hun kont tegen de krib gooien is het helemaal fijn :{
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:07:13 #110
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85639429
Oei, succes stiemie!

Morgen gaan mijn dames naar de peuterspeelzaal bij mij op school. Ik ga een aantal woensdagen extra werken en dan kan ik ze gewoon meenemen, handig !

Ben benieuwd wat ze ervan vinden!
pi_85639468
Wat handig zo kp!

Nijna ja soms heb je van die dagen :X

Gelukkig belde mijn moeder net dat ze vandaag vrij is en of ik zin had om mee naar de Albert Cuyp te gaan. Ik ga alles hier aanjurken en dan gaan we lekker naar buiten. Moet ik er alleen wel eerst met het hele zwikkie per tram heen maar dat moet gaan lukken O-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:12:35 #112
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85639574
Goede timing ! Fijne dag !
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:35:01 #113
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85640336
Tuurlijk gaat dat lukken Stiemie.

EN KP de meiden naar de peuterspeelzaal. Op woensdag... dat ben ik helemaal niet gewend... hier is het juist niet op woensdag.
pi_85641096
Stiemie:lekker aan de hobbel gaan en morgen weer een dag ;)

Hier net thuisgekomen met een NEEEE peuter. Ow, behalve NEE kan hij ook NIET zeggen vandaag :+
Op bed gelegd 'NEEEEE lekker bed }:| ' en daar heeft hij nog 3 minuten liggen mokken en nou slaaptie :D
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:12:39 #115
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85641502
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef chacama het volgende:
Tuurlijk gaat dat lukken Stiemie.

EN KP de meiden naar de peuterspeelzaal. Op woensdag... dat ben ik helemaal niet gewend... hier is het juist niet op woensdag.
We hebben alleen ochtendgroepen, 5 dagen per week. 2 juffen met 15 kinderen.
pi_85641921
Vandaag voor de eerste keer met Dana de stad in geweest en da ze niet alles mooi vond. Nu vond ze vrijwel niks mooi :D
Spijkerbroeken Nee Niet mooi mama, deze is mooi!! (wijzend op dr eigen spijkerbroek)
Schoenen, ik wou laarsjes voor dr kopen, bij alle 3 de laarsjes Nee mama niet mooi!!, komt ze aanlopen met de lelijkste paarse babyschoentjes die je je kunt voorstellen..deze zijn mooi mama!!!
Ze heeft wel zelf een nieuwe herfst/winterjas uitgezocht..daar rende ze heen oooooh die is mooooi!! ghehe, had xe geluk dat ik dat ook vond ;)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:27:23 #117
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85641929
Hier ook alleen ochtend, maar niet op woensdag. 1 ma-do groep. en 1 di-vrij groep. Vaste juffen en vaste dagen.

Wel fijn dat de meiden dan gewoon lekker meekunnen.
pi_85642137
Hier zijn alle groepen een combinatie van ochtend + middag. Voor Mirte di-ochtend en do-middag.
Ze heeft het naar haar zin gehad :) en ik ga haar zo in bed stoppen, want ik denk dat ze een beetje slaap ook best wel kan gebruiken vandaag!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:41:51 #119
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_85642345
Ik kwam net ook thuis met een nee peuter. Ik kom niet binnen, ik ga weer naar buiten. Nee ik ga niet. Ik ga er zelf suiker op doen enz.
Uiteindelijk bleek de suiker een goed keuze, ws was die een beetje laag. Ze zit nu in ieder geval even lief met de playmobil te spelen.
(Lekker twee van die gillende meiden, de ander ligt lekker in bed)
pi_85645334
Stiemie, hier helaas ook geen ervaring, wel gelogeerd, maar weinig zonder ons. Ik vind P_iglets uit leg wel mooi..

Succes met de storm-koppies!

Hier een aardig vrolijk peuter, die nu op zijn liefst is hij slaapt
Gisteravond wel weer sinds lange tijd op de gang gezeten. Hij wilde perse sap, maar hij had nog thee staan. Dus expres, hij moest er een paar stappen voor lopen, het hele glas (lauwe) thee over de tafel..
En mama had helaas al een nieuwe beker thee gemaakt, dus die moest alsnog eerst op voordat hij wat lekker mocht >:)
pi_85645349
Ik heb een 'maar' peuter.
De hele dag door hoor ik: maar maar maar maar maar maar maar maar.
Ik: Damian, geen gemaar nu.
D: maar, maar, maar...
ik: Nee Damian.
D: maar mama...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:04:23 #122
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85645575
:W appelsap WB

Niet makkelijk zo'n peuterje. Kan me nog 1 zo'n bui van Fleur herrineren.... haar maar eindigde toen in...
Maaaaar ik HOU van jou! oh....oeps... helaas was dat maar eenmalig.
pi_85649285
deze woepsie met het groeibed wilde ik jullie niet onthouden :X

Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85649954
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen?
pi_85650005
Hardop lachend achter de laptop. HOE in vredesnaam? :D En was ze aan het huilen? Of vond ze het wel ok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')