Dat klinkt wel logisch inderdaad jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef p_iglet het volgende:
maar opa en oma hebben dan ook 25uur per dag tijd voor je...Dus dan ben je zo druk dat je papa en mama niet mist. Maar dan ben je weer thuis, helemaal moe en vol indrukken (de meeste opa's en oma's doen niet heel rustig) en dan is dat weer totaal anders en dan is dat wennen.
En veel peuters hebben behoefte aan structuur en duidelijkheid, dus als je dan weer terug bent in je eigen omgeving, dan hoop je dat die nog net zo vertrouwd is als voorheen, en moet dus altijd even al die regels uitproberen om te kijken of mama nog net zo reageert als dat je gewend bent.
Ja echt heel vermoeiend... ik was zo blij toen ze in bed lag. Maar je wil juist blij zijn dat je lieve meisje weer thuis is enzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef p_iglet het volgende:
pcies stiemie, best logisch peutergedrag dus.
En echt niet bedoeld door Linde om jou of Esmee bewust te pesten.
Maar wel dodelijk vermoeiend
Lekker geslapen , stiemie ? Wat heb piglet zegt, klinkt erg herkenbaar. Mijn dames moeten ook altijd de boel weer even op scherp zetten als ze thuiskomen van logeren. Even mama testen. Na een dag draait de boel weer op standje normaal. Dus waarschijnlijk heb je vandaag een prima dagje!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja echt heel vermoeiend... ik was zo blij toen ze in bed lag. Maar je wil juist blij zijn dat je lieve meisje weer thuis is enzo![]()
En morgen ben ik gezellig een dagje alleen met de dames. Iemand nog een tip?
Ja het gaat vanmorgen al beter dan gisteren. Vanmiddag maar even naar de speeltuin en boodschappen doen. Komen we onderweg nog langs Linde's grote favoriet: de dierenwinkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:31 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Lekker geslapen , stiemie ? Wat heb piglet zegt, klinkt erg herkenbaar. Mijn dames moeten ook altijd de boel weer even op scherp zetten als ze thuiskomen van logeren. Even mama testen. Na een dag draait de boel weer op standje normaal. Dus waarschijnlijk heb je vandaag een prima dagje!
Ik ga denk ik even naar het bos vandaag.
We hebben alleen ochtendgroepen, 5 dagen per week. 2 juffen met 15 kinderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef chacama het volgende:
Tuurlijk gaat dat lukken Stiemie.
EN KP de meiden naar de peuterspeelzaal. Op woensdag... dat ben ik helemaal niet gewend... hier is het juist niet op woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |