lange broeken is echt 92. Deze zal wel klein vallen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zit hier al een jaar te wachten tot mijn krielkip eens overgaat naar 98/104Madam past broeken maat 86 nog wel. Korte pootjes
Oh ja langs de boot....quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:45 schreef DaviniaHR het volgende:
bij onze AH hebben ze autowinkelwagens!![]()
Eli in de auto, wordt rondgereden als een prins, heb je geen kind aan!![]()
En bij het pinnen mag hij op het knopje drukken.
Enig punt id wel om hem dan weer UIT de auto te krijgen
En dan naar huis, en niet naar de wipkip naast de AH...
maarrrre, das geen scènes IN de AH
kleding: tops 104, broeken 110 ivm brede heupen
Tja...Emmen. Ik ben wel tussen oud en nieuw dichtbij Emmen te vinden, maar daar hebben we voor morgen totaal niets aan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:01 schreef Nijna het volgende:
Zin wel, maar mij te ver weg, als je nou naar het noorderdierenpark ging...(maar ja dat is voor jou natuurlijk weer een roteind
).
best wel, maar dat red ik echt niet meer. Keertje na de bevalling!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:30 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Heeft er iemand zin om morgen naar blijdorp te gaan ?
Gezellig!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
best wel, maar dat red ik echt niet meer. Keertje na de bevalling!
dat zal in blijdorp niet nodig zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:18 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Gezellig!
Kan ik meteen beginnen met de drilcursus voor jen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef Stiemie het volgende:
Even een vraag: zijn jullie kinderen ook zo strontvervelend als ze ergens zijn gaan logeren? Linde heeft echt even een herstart nodig lijkt wel als ze is gaan logeren. Ze ligt nu dus ook zonder verhaaltje in bed de boel bij elkaar te gillen
Dat klinkt wel logisch inderdaad jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef p_iglet het volgende:
maar opa en oma hebben dan ook 25uur per dag tijd voor je...Dus dan ben je zo druk dat je papa en mama niet mist. Maar dan ben je weer thuis, helemaal moe en vol indrukken (de meeste opa's en oma's doen niet heel rustig) en dan is dat weer totaal anders en dan is dat wennen.
En veel peuters hebben behoefte aan structuur en duidelijkheid, dus als je dan weer terug bent in je eigen omgeving, dan hoop je dat die nog net zo vertrouwd is als voorheen, en moet dus altijd even al die regels uitproberen om te kijken of mama nog net zo reageert als dat je gewend bent.
Ja echt heel vermoeiend... ik was zo blij toen ze in bed lag. Maar je wil juist blij zijn dat je lieve meisje weer thuis is enzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef p_iglet het volgende:
pcies stiemie, best logisch peutergedrag dus.
En echt niet bedoeld door Linde om jou of Esmee bewust te pesten.
Maar wel dodelijk vermoeiend
Lekker geslapen , stiemie ? Wat heb piglet zegt, klinkt erg herkenbaar. Mijn dames moeten ook altijd de boel weer even op scherp zetten als ze thuiskomen van logeren. Even mama testen. Na een dag draait de boel weer op standje normaal. Dus waarschijnlijk heb je vandaag een prima dagje!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja echt heel vermoeiend... ik was zo blij toen ze in bed lag. Maar je wil juist blij zijn dat je lieve meisje weer thuis is enzo![]()
En morgen ben ik gezellig een dagje alleen met de dames. Iemand nog een tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |